quote:Op maandag 21 juni 2021 20:22 schreef yvonne het volgende:
Dat andere fora bezig zijn met de ontheemden op te vangen juich ik alleen maar toe.
Dat andere fora alles op alles zetten om hun hele gebeuren om te gooien voor de ontheemden is prachtig.![]()
We zijn hier niet met een strijd bezig hoe de meeste VIVA-ers binnen te halen.
Dat is niet onze insteek.
Persoonlijk dacht ik terug aan de tijd dat het er bij FOK! erg om spande of we wel zouden overleven, en meteen daar achteraan denk je: "jamaar waar moeten we dan heen?"
En die gedachte speelde bij mij door m'n hoofd, je plek waar je al jaren met elkaar post en waar je lief en leed deelt wordt zomaar, pats, boem, opgeheven.
De plek waar je vanaf het begin bij bent, waar Danny zijn Knorretje heeft leren kennen, waar huwelijken tussen FOK!kers uit voor gekomen zijn, de vele, vele babietjes die geboren zijn, de meetings, de verdrietige zaken, alles en nog veel meer wat je deelt zou dan wegvallen.
Dat is toch onverteerbaar?
Dus dit is een plekje, óp FOK!, van ons voor jullie.
Geen strijd, geen gedoe, gewoon recht uit het hart.
Wees welkom.
Wij wennen vast wel aan jullie en jullie vast wel aan ons
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:54 schreef Danny het volgende:
Welkom dames (en vast ook heren en welk ander allooi dan ook)
FOK! heeft een reputatie die lang niet altijd strookt met de werkelijkheid (en soms ook wel). Probeer vooral zelf te oordelen en niet blind te vertrouwen op wat anderen van en over FOK! zeggen (zowel in positieve als negatieve zin). Natuurlijk hoop ik dat jullie het hier leuk (gaan) vinden, maar zo niet hoop ik dat jullie een mooie plek vinden waar je het wél naar je zin gaat hebben.
Het sluiten van een forum - een plek waar je vaak jarenlang je dagelijks hebt vermaakt met anderen, waar je lief en leed hebt gedeeld, waar je vrienden hebt gemaakt - kan behoorlijk zwaar vallen. Kies vooral de plek die het beste bij je past om je daar overheen te zetten. Natuurlijk hoop ik dat dat gezellig bij ons is, maar als dat niet zo is hoop ik dat je in ieder geval een plek vindt dat je je nieuwe thuis kunt noemen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn natuurlijk wel al 21 jaar de grootste (met inmiddels meer dan 200 miljoen posts) en we zijn allemaal enorm begaan met het forum. Dat moet ook wel, want je zet je niet vrijwillig (al onze crewleden steken vrijwillig en onbaatzuchtig hun tijd in FOK!) je vrije tijd in om FOK! beter te maken en te modereren als het je niet interesseert. Zit je ergens mee of mis je hier iets dat je daar wel had? Laat het gewoon weten en we kunnen allicht kijken of we daar iets aan kunnen veranderen. Kom je ergens niet uit of snap je iets niet (dit forum zal vast compleet anders werken dan het Vivaforum)? Wees niet bang het te vragen.
Ja, we werken met afkortingen van onze forums (pijlers heten die bij Viva?), maar ze hebben ook gewoon een volledige naam en beschrijving en die afkortingen leer je echt in no time.
Het nadeel van een site die helemaal onafhankelijk is en op vrijwilligers draait is dat we niet kunnen zeggen tegen een team betaalde ontwikkelaars 'bouw dat eens even'. We kunnen wel ons stinkende best doen en dat doen we al 21 jaar.
Geef ons een kans. We staan open voor alles en iedereen.
Sommige van onze forums kunnen heel fel zijn in discussies, anderen zijn juist heel rustig. Belangrijk is altijd dat je elkaar met respect behandelt. We zijn erg gesteld op humor, maar dat moet een serieus gesprek niet in de weg zitten. Gebeurt dat wel? Rapporteer dan. Moderators zullen er dan eens extra naar kijken.
Anyway, jullie zijn allemaal bekend met hoe een forum werkt dus laat ik niet neerbuigend hier alle opties gaan voorkauwen. Bij vragen staan we klaar.
Welkom
edit:
oja, ik ben lang zo naar niet als sommigen graag roepen
Wat Cyan zegt. De mods zoals bijvoorbeeld Greys daar zijn geweldig en de sfeer is super. Aanradertje!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
Welkom iedereen!
En alle Viva ESF liefhebbers, neem ook eens een kijkje op Eurovisie Songfestival, stiekem één van de gezelligste hoekjes van Fok!
80% verkleden mannen hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
oh man genieten dit, eindelijk vrouwen op ons forum
Geen flauw idee wat je hiermee bedoelt.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:25 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Beetje sneu dat tussen aanhalingstekens. Seksist
Ja, zolang je je maar wel een beetje netjes gedraagtquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, zolang je je maar wel een beetje netjes gedraagt![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.biosagenda.nl%2Ffimage%2Ffilm_28799_690_460_70.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik herken vaagjes wat teksten uit de OP.
Welkom allen!.
Ik had jou wel als mod verwacht hier.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik herken vaagjes wat teksten uit de OP.
Welkom allen!.
Dan heb je denk ik niet opgelet in het FA topic de afgelopen maanden, die kans is rond 0, misschien iets kleinerquote:
Ik was er nietquote:Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik niet opgelet in het FA topic de afgelopen maanden, die kans is rond 0, misschien iets kleiner.
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 juni 2021 16:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was er niet
Nu wel
Oh ja, je bent een lul, niks nieuws dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er Viva leden zijn die van capuchons houden. Graag een capuchon draagt of graag aan iemand zijn/haar capuchon trekt of zelf graag aan zijn/haar capuchon getrokken wordt.
Quote me, mss worden we wel beste vrienden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er Viva leden zijn die van capuchons houden. Graag een capuchon draagt of graag aan iemand zijn/haar capuchon komt of zelf graag aan zijn/haar capuchon komt
Quote me, mss worden we wel beste vrienden![]()
GequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Hoe goed ken je me?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij als FOK!-mama de VIVA-mama welkom heten?
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Niet goed genoeg denk ik![]()
Is dat een "nee"?
quote:
Welkomquote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Ik kom van het viva forum (en daarvoor girlscene, yes en fok).
Nu mijn FOK account maar weer afgestoft.
Kan ik ook iets doen aan het grote aantal storende advertenties?
Zeg het al je viva-vriendinnen die je mee wil nemen naar hierquote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Welkom terug!quote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Ik vind 'm geweldigquote:Op maandag 21 juni 2021 20:31 schreef tvdleur het volgende:
invallend viva forum, dus IVF was wel beter geweest als afkorting (ik werk ondertussen oa bij obstetrie en gynaecologie dus ik mag deze foute fok! grap maken)
Dát!quote:
"dekt" de lading ook meer. ok zo kan ie wel weerquote:Op maandag 21 juni 2021 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát!
Lang geleden dat ik je gesproken heb
Kijk eens naar m'n sigquote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Als jullie alles helemaal zat zijn ben je ook welkom in klb mevrouwtjes.
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n sig
Charmeurtje jij
Wat jij zegt dusquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
Hallo Viva dames,
Van harte welkom op Fok!er is hier genoeg te doen en voor ieder wat wils dus neem een kijkje, we bijten niet
Nouououou …..quote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
Hallo Viva dames,
Van harte welkom op Fok!er is hier genoeg te doen en voor ieder wat wils dus neem een kijkje, we bijten niet
Yep! Het vinkje helemaal rechts naast de topic titel.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef Ed1234 het volgende:
Is dat groene TVP knopje er ook in de mobiele view?
Volgens mij niet (hoewel er soms voor mij na 12 jaar FOK! nog steeds functies zijn die ik al die jaren over het hoofd ziequote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef Ed1234 het volgende:
Is dat groene TVP knopje er ook in de mobiele view?
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Het vinkje helemaal rechts naast de topic titel.
Ik postte voordat ik de post voor me lasquote:Op maandag 21 juni 2021 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij niet (hoewel er soms voor mij na 12 jaar FOK! nog steeds functies zijn die ik al die jaren over het hoofd zie)
Mooi hè, zo blijven we nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik postte voordat ik de post voor me lasDit dus
![]()
Hoezo behalve "wij" op fok!? Wansmaak is Fok!quote:Op maandag 21 juni 2021 23:15 schreef alopio het volgende:
Welkom Viva’ers
En met de feestdagen natuurlijk posten in de Top2000 topic. Bereid je voor op een sneltrein aan topics (topic per 5 minuten kan gewoon) maar laat je daar zeker niet door intimideren. Het is het leukste stukje forum in December.
Paar “regels”, Bløf is kut, net als Marco B. Nederland heeft wansmaak, behalve wij hier op FOK.
Bedoel je deze? Dat hele topic is hierheen geschoptquote:Op maandag 21 juni 2021 23:51 schreef ijs. het volgende:
Kan iemand even de lijst met klassiekers posten? Toch wel deel van de inburgering op Fok! om te leren waarom 450 euro fantastisch is om te krijgen en hoelang saffraan al duur is.
quote:
En een permban bestaat hier niet echt. Iedereen krijgt een 2e, 5e,10e kansquote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had een perma ban op Viva binnen 24 uur.
Fok is losser maar wel duidelijker, bans hier zijn wel terecht achteraf gezegd. Maar je mag hier wel je gevoel delen. En dat is fijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een permban bestaat hier niet echt. Iedereen krijgt een 2e, 5e,10e kans
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:30 schreef ijs. het volgende:
Wel fijn die aanwas van vrouwen hier op Fok!, kunnen we dat gemiddelde van 30 cm eindelijk eens aan het werk zien.
lol, ssst... don't wake the die hardsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Vrouwen zat hier, al jaren. Maar wij zijn blijkbaar stoere wijven.
Mooi man, zit je al jaren te lullen tegen een user, is het gewoon een vrouw. 😂
Doe maar een nieuw subforum hier, tinder voor fokkers.
Daar kom jij niet langs hoor, ik heb wel gezegd dat je hier mod moet worden maar dat was natuurlijk een grapjequote:Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik niet opgelet in het FA topic de afgelopen maanden, die kans is rond 0, misschien iets kleiner.
Dan zou je je onderschrift ook moeten veranderen naar Viva Predatorquote:Op maandag 21 juni 2021 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Oh jij ook al?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had een perma ban op Viva binnen 24 uur.
Fok is losser maar wel duidelijker, bans hier zijn wel terecht achteraf gezegd. Maar je mag hier wel je gevoel delen. En dat is fijn.
Hier zal je niet snel op tenen trappen iddquote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:22 schreef Seeburg54 het volgende:
Een hele club Viva dames gaan kiezen voor een brave optie. Zoals Femme of Ouders. Maar bij Viva moet je echt 10x nadenken wat je neerzet. Want erg veel lange tenen daar. Ik heb daar geen zin meer in, dus de keus was voor mij snel gemaakt. Kan hier nooit erger zijn.
Volkomen logisch ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
dank voor het welkom! Ik zit hier nu een kleine week en ik vind jullie best wel aardig hoor
Nog meer pro tipsquote:Op maandag 21 juni 2021 23:14 schreef Moira het volgende:
Voor de mensen die ook willen overstappen naar de Kerk van de My Active Topics LijstAls je helemaal rechtsbovenin naar 'settings' gaat, en dan op het tabblad 'overig' helemaal naar beneden scrollt, staat daar dit:
[ afbeelding ]
Daar kun je naast 'standaard actie op index' instellen dat je altijd standaard naar je MyAT-lijst gaat als je FOK! opent.
Nog extra pro-tips van wat daar staat:
• Posts per pagina staat standaard op een laag getal, waardoor je na zoveel posts naar een andere pagina moet klikken. Dat heb ik gezet naar 333, zodat je maar 1 lange pagina hebt per topic (een topic sluit bij 300 posts, soms worden er posts verwijderd dus zijn het er ietsje meer, die heb ik dan ook gedekt)
• Ik weet niet of het standaard aan staat, maar ik zag een nieuw iemand laatst naar de smileys vragen dus ik denk het niet: de vinkjes aanzetten waarbij je smileys vastzet! Die staan dan standaard onder je invoerveld als je iets post.
Nog een pro-tipquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog meer pro tips
Je kan rechtsbovenaan de pagina bij Settings -> Overige instellingen, de donatiescroller en het blok met plaatjes onderaan uitschakelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:26 schreef Aiciu het volgende:
totdat ze wisten dat ik van fok kwam toen kreeg ik een ban
Welkom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Toch maar hier een account aangemaakt dan, het zal me benieuwen... Ik vermoed (hoop!) dat Fok! in elk geval minder buggy is dan Viva.
Wel lief, zo'n welkomst-topic.
Hebben we ook emoji's?
En waarom pakt mijn motto niet?
Naast het invoerknopje staat een smiley; klik daarop en je vindt er een heleboel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Toch maar hier een account aangemaakt dan, het zal me benieuwen... Ik vermoed (hoop!) dat Fok! in elk geval minder buggy is dan Viva.
Hebben we ook emoji's?
Jouw username is alvast mijn favorietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Motto is denk ik wat wij een signature noemen? Dat tekstje onderaan je post?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Jouw usernamequote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Ja motto noemen wij 'sig' van 'signature'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef Snolkelderij het volgende:
Oh wat leuk! Het leeft!
Ik krijg gewoon antwoord van jullie![]()
En notificaties van antwoorden!Dat hadden wij niet.
Maar jezus wat een gezoek, alles is nieuw.
Met motto bedoel ik de tekst doe onder je posts staat.
Roep maar als je iets tegenkomt waar we misschien bij kunnen helpen hoor! Er zijn in de loop der jaren meerdere stukjes 'handleiding' geschreven maar er is sinds de nieuwe layout eigenlijk nooit iets volledigs voor gekomen. Is alsnog wel handig om ooit te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Snolkelderij het volgende:
Ahh gevonden. Je moet je ww ingeven nadat je je sig aanpast. Ook weer gelukt. Ik ga eens even rustig rondsnuffelen.
Bedankt voor het warme welkom mensen!
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:00 schreef Salina het volgende:
Ik vroeg me vanmiddag al af waar ik de naam snolkelderij toch van "herkende" maar er ging even geen lichtje branden.
Nu heb ik hem.![]()
Nee, ik denk dat ik mis ben. Volgens mij heb ik eerder vanavond tijdens het sporten nog even zitten fokken en dat verward met vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:02 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?
Ik heb 4 dagen op mijn account moeten wachten.
waarom heeft dat zolang geduurd??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:02 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?
Ik heb 4 dagen op mijn account moeten wachten.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom heeft dat zolang geduurd??
fout aan onze kant?
Zag een FA in een ander, FB, topic iets melden dat ie achterlag met het doorwerken van de queue, dus zou kunnenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom heeft dat zolang geduurd??
fout aan onze kant?
Je bent nog steeds de tel kwijt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik mis ben. Volgens mij heb ik eerder vanavond tijdens het sporten nog even zitten fokken en dat verward met vanmiddag.![]()
Maar goed, welkom.
Als dat de reden is waarom je nu Snolkelderij als username moest kiezen dan had dat zo moeten zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Ik had in eerste instantie een 10minutemail-account gebruikt om het account aan te maken, maar dat liep niet geautomatiseerd door, dus ik kreeg de bevestigingsmail niet. Toen ik een dag later een ander mailadres had geregeld, was mijn username al bezet. Anyway, ik ben er nu.
Ja, moet blijkbaar nog even terug komen denk ik.quote:
huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag een FA in een ander, FB, topic iets melden dat ie achterlag met het doorwerken van de queue, dus zou kunnen.
Ja, geen idee precies, er was idd een VIVA lid dat een nieuw account wilde aanmaken, en dat kwam melden met een bestaand FOK! account. En die FA zei dat hij net een zooi dingen door de queue had gegooid en idd, haar account zat er ook tussen en toen werkte het.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
huh?
de queue zou automatisch moeten gaan, tenzij er reden is aan te nemen dat er mogelijk een ongeoorloofd account is aangemaakt.
Als je in een snellopend topic zit op de desktop (helaas niet op mobiel) hoef je ook niet te reloaden. Nieuwe posts verschijnen vanzelf onderaan de pagina.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef Snolkelderij het volgende:
Oh wat leuk! Het leeft!
Ik krijg gewoon antwoord van jullie![]()
En notificaties van antwoorden!Dat hadden wij niet.
Wij vinden eigenlijk juist dat alles oud isquote:Maar jezus wat een gezoek, alles is nieuw.
Tja, dat zal wel aan dat 10minutemail-account hebben gelegen dan hè.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
huh?
de queue zou automatisch moeten gaan, tenzij er reden is aan te nemen dat er mogelijk een ongeoorloofd account is aangemaakt.
Ik kon het niet latenquote:
end knop op je toetsenbordquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel aan dat 10minutemail-account hebben gelegen dan hè.
Vraag:
Hoe kan ik in 1 keer van het begin van het topic naar de onderste post?
De knop "Reply" helemaal rechtsboven op mobiel brengt je meteen naar het invoerscherm, dus effectief de onderste post van die pagina.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Vraag:
Hoe kan ik in 1 keer van het begin van het topic naar de onderste post?
ah ja, zo kan dat natuurlijk ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
De knop "Reply" helemaal rechtsboven op mobiel brengt je meteen naar het invoerscherm, dus effectief de onderste post van die pagina.
Je kunt dat vanuit je (my) active topics lijst ook met één klik doen door op de username te klikken van de user die het laatst heeft gereageerd. Dan ga je meteen naar de laatste post van dat betreffende topic (zelfde op desktop).
[ afbeelding ]
Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
De knop "Reply" helemaal rechtsboven op mobiel brengt je meteen naar het invoerscherm, dus effectief de onderste post van die pagina.
Je kunt dat vanuit je (my) active topics lijst ook met één klik doen door op de username te klikken van de user die het laatst heeft gereageerd. Dan ga je meteen naar de laatste post van dat betreffende topic (zelfde op desktop).
[ afbeelding ]
op het rondje kom je bij de eerste nieuwe post sinds je laatste sessiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdIk klikte op het cirkeltje met het getal om naar de laatste post te gaan, maar kwam dan altijd midden in het topic terecht, maar op usernaam klikken is dus de truc.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
op het rondje kom je bij de eerste nieuwe post sinds je laatste sessie
Verrek!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoe dan? Mij lukt het niet. 🥺quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:38 schreef Avienda01 het volgende:
Het is gelukt met de smileys op mobiel!!nu kan mijn fok carriere pas echt beginnen
Er zijn echt zó veel handigheidjes die niet handig terug te vinden zijn.quote:
Als je op je mobiel zit, klik je bovenaan op je username en dan op opties.quote:
Dat kun je ook uitzetten ergens als je zou willenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:47 schreef Avienda01 het volgende:
Trouwens, echt super handig dat je hier een melding krijgt als je gequote wordt!
Ja dat is echt super!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:47 schreef Avienda01 het volgende:
Trouwens, echt super handig dat je hier een melding krijgt als je gequote wordt!
Maar hoe krijg je het dan weer aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je ook uitzetten ergens als je zou willen
Settings —> overig —> quote-alerts —> vinkje aanzettenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je het dan weer aan
#DTV
Dit is ook hoe ik het aldoor deed,quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weer iets geleerdIk klikte op het cirkeltje met het getal om naar de laatste post te gaan, maar kwam dan altijd midden in het topic terecht, maar op usernaam klikken is dus de truc.
Dit scheelt inderdaad irritatiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit is ook hoe ik het aldoor deed,. Kon me kapot ergeren als ik weer eens mid-topic uitkwam,
.
Nou goed. Opgelost, slotje,.
Houdt iemand een teller bij? Hoeveel hebben we er al?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
'avond
en welkom
leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden
nee, ik hou geen teller bij. kan ook niet omdat we natuurlijk niet weten wie wel en niet van viva komen, tenzij ze het expliciet zelf meldenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Houdt iemand een teller bij? Hoeveel hebben we er al?
Is een "Viva" tagje een idee?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik hou geen teller bij. kan ook niet omdat we natuurlijk niet weten wie wel en niet van viva komen, tenzij ze het expliciet zelf melden
o wauw dit heb ik dus nooit gewetenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Er zijn echt zó veel handigheidjes die niet handig terug te vinden zijn.
Nog een voorbeeld: als de titel van een topic (TT) te lang is voor de mobiele versie en dus halverwege wordt afgekapt, dan kun je de TT swipen om 'm helemaal te kunnen lezen.
En: na het swipen van de TT verschijnt er rechts een icoontje waarmee je naar het overzicht van alle topics in die reeks kan gaan (als het topic onderdeel is van een reeks).
Dit werkt zowel in MyAT (Mijn actieve topics) als binnen een topic.
Topidee!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Is een "Viva" tagje een idee?
Voor wie zich daarvoor meldt uiteraard
het zou kunnen, maar uiteindelijk krijg je natuurlijk dat men zich gaat mengen in de rest van het forum en wil je dan wel in een hokje? Ik vraag het me af. Maar verder vind ik 't prima hoor, alleen kunnen we natuurlijk op geen enkele wijze controleren of een user daadwerkelijk van viva komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Is een "Viva" tagje een idee?
Voor wie zich daarvoor meldt uiteraard
Je zou het tijdelijk kunnen doen, het verhoogt (ook voor onze nieuwe vrienden onderling) de herkenbaarheid in een oogopslag, wel zo fijn zo vlak na een verhuizing naar "een nieuwe buurt".quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
het zou kunnen, maar uiteindelijk krijg je natuurlijk dat men zich gaat mengen in de rest van het forum en wil je dan wel in een hokje? Ik vraag het me af. Maar verder vind ik 't prima hoor, alleen kunnen we natuurlijk op geen enkele wijze controleren of een user daadwerkelijk van viva komt.
Dat magquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik integreer liever gewoon in de Fok! massa![]()
Word natuurlijk nu nog wel gezien als "iemand van viva" maar dat is tijdelijk en ik wil daar eigenlijk liever geen apart labeltje voor.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
quote:
Dit wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Werkt toch analoog aan de ">>" in MyAT?!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Wel heel toevallig dat dit de actiefste periode van Danny in tijden is, nu er hordes nieuwe vrouwen op te vangen zijn.
Nog toevalliger dat jij de boel aangekaart had?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Wel heel toevallig dat dit de actiefste periode van Danny in tijden is, nu er hordes nieuwe vrouwen op te vangen zijn.
Nee, dat is gewoon mijn taak hierquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nog toevalliger dat jij de boel aangekaart had?
Toch?
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja Sjezus, ik kijk ook nog Oranjezomer ondertussenquote:
Ik ook, en zit nog gewoon te trollen in andere topics, je excuus?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Sjezus, ik kijk ook nog Oranjezomer ondertussen
Euhm, ik ben oma?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en zit nog gewoon te trollen in andere topics, je excuus?.
Nee dit is gewoon een welkomsttopic, hier hoef je je alleen te verantwoorden naar de nieuwkomersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef yvonne het volgende:
Ik zit toch niet in een feedback topic hèDat is het enige wat ik nog mis, alarmbellen oid als je gaat zitten slowchatten in feedback
.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik integreer liever gewoon in de Fok! massa![]()
Word natuurlijk nu nog wel gezien als "iemand van viva" maar dat is tijdelijk en ik wil daar eigenlijk liever geen apart labeltje voor.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
mijn inspiratie was op, maar je hebt een labeltje nuquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:47 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
.
Ik niet hoor, ik wil graag een labeltje. 😁💪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, de toon is gezet. Ik kijk er naar uit om met jullie samen te werken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ik heb me als een debiel moeten gedragen voor een labeltje, en zij krijgen er zomaar een?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
mijn inspiratie was op, maar je hebt een labeltje nu
meer liefhebbers?
(het zal waarschijnlijk niet permanent zijn, maar iig de komende maanden)
ontheemden die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Het is nooit makkelijk als een hangplek verdwijnt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb me als een debiel moeten gedragen voor een labeltje, en zij krijgen er zomaar een?
Wat zijn het, de vluchtelingen van internet?
Is jouw Don't blink! toevallig Doctor Who gerelateerd?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ontheemden die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Het is nooit makkelijk als een hangplek verdwijnt.
Ik zie geen labeltje bij Whiskers?quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
meer liefhebbers?
In 1 keer goed geraden! 😁quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb me als een debiel moeten gedragen voor een labeltje, en zij krijgen er zomaar een?
Wat zijn het, de vluchtelingen van internet?
Met het gedrag van sommige mannen hier zal het waarschijnlijk van korte duur zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
oh man genieten dit, eindelijk vrouwen op ons forum
Ja doe mij ook maar zo'n labeltje hoor, graag "Beste user ooit".quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:34 schreef Danny het volgende:
[..]
meer liefhebbers?
Dat komt omdat wij leuk zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja doe mij ook maar zo'n labeltje hoor, graag "Beste user ooit".
Wat is dit joh, wij originele users moeten maanden lang wachten op enige activiteit van een rooie, maar sinds dat VIVA gebeuren speelt stroomt het ineens over qua activiteit. Nog los van de 'ja en amen' mentaliteit.
Wat heb ik gewonnen, krijg ik nu van jullie een ballon?quote:
Het prive mailadres van Danny niet hebbenquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is dit joh, wij originele users moeten maanden lang wachten op enige activiteit van een rooie, maar sinds dat VIVA gebeuren speelt stroomt het ineens over qua activiteit. Nog los van de 'ja en amen' mentaliteit.
Dat ligt eraan of je een man of een vrouw bent.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen, krijg ik nu van jullie een ballon?
Wil je ermee koken?quote:
Ik denk niet in gender, ik denk in idioterie.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:21 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je een man of een vrouw bent.
Dan heb je een piemel van 30 cm gewonnen!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk niet in gender, ik denk in idioterie.
Zo danquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Whiskers82 het volgende:
Zo zeg. Ik ben al goed ingeburgerd, nietwaar?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dan heb je een piemel van 30 cm gewonnen!![]()
Gefeliciteerd!
En daarbij de toezegging dat er hard en adequaat opgetreden zal gaan worden tegen trollen, terwijl forumwijd tal van notoire trollen al heel lang geen enkel strobreed in de weg wordt gelegd...quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meld je opnieuw aan, doe alsof je een VIVA dame bent en ga dan klagen over bovenstaande. Dan werkt het vast!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarbij de toezegging dat er hard en adequaat opgetreden zal gaan worden tegen trollen, terwijl forumwijd tal van notoire trollen al heel lang geen enkel strobreed in de weg wordt gelegd...
Goede tip!quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Meld je opnieuw aan, doe alsof je een VIVA dame bent en ga dan klagen over bovenstaande. Dan werkt het vast!
Waar zou het anders aan gerelateerd moeten zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Is jouw Don't blink! toevallig Doctor Who gerelateerd?
jawel joh, staat naast de datum van plaatsing. VIVA.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:37 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ik zie geen labeltje bij Whiskers?
Inderdaad. Voor de rest van de users hebben we nog NOOIT iets gedaan!!quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een FOK!ker. Die had hij alquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:24 schreef Whiskers82 het volgende:
[..]
Dan heb je een piemel van 30 cm gewonnen!![]()
Gefeliciteerd!
Wees gerust. Bij gebleken succes bij deze proefpersonen zal dat beleid forumbreed worden uitgerold als het aan mij ligtquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
En daarbij de toezegging dat er hard en adequaat opgetreden zal gaan worden tegen trollen, terwijl forumwijd tal van notoire trollen al heel lang geen enkel strobreed in de weg wordt gelegd...
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
jawel joh, staat naast de datum van plaatsing. VIVA.
Dat is waar de tagjes bij ons staan (bij mij staat op diezelfde plek 'admin')
[..]
Die wil ik ook!
Klopt, dat staat er.quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor de rest van de users hebben we nog NOOIT iets gedaan!!
mimimimimiquote:Op woensdag 23 juni 2021 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niepiepuh.quote:
Dat klinkt of je not entertained bent.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hé maar Yvonne en Danny, waarom is er op Fok geen cold case forum? Zo belangrijk.quote:
En dat heeft precies wát met Viva te maken?quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hé maar Yvonne en Danny, waarom is er op Fok geen cold case forum? Zo belangrijk.
Ze proberen wat met wat zaken op social media en we hebben ondertussen wel wat ervaringen, ik en anderen missen dat stukje echt. Vanavond weer de ouders van Tanja Groen op tv, politie en om geeft ook aan nu de hulp van burgers soms wel te kunnen waarderen.
En dan niet lopende zaken maar de echte oude cold case zaken, en serieus. Fok lijkt me daar een heel goed platform voor.
O ja niks.quote:Op donderdag 24 juni 2021 02:51 schreef r_one het volgende:
[..]
En dat heeft precies wát met Viva te maken?
Daar hebben we BNW of TRU voorquote:Op donderdag 24 juni 2021 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hé maar Yvonne en Danny, waarom is er op Fok geen cold case forum? Zo belangrijk.
Ze proberen wat met wat zaken op social media en we hebben ondertussen wel wat ervaringen, ik en anderen missen dat stukje echt. Vanavond weer de ouders van Tanja Groen op tv, politie en om geeft ook aan nu de hulp van burgers soms wel te kunnen waarderen.
En dan niet lopende zaken maar de echte oude cold case zaken, en serieus. Fok lijkt me daar een heel goed platform voor.
Eerder werden dergelijke dingen in MIS (Misdaad) besproken, maar hier bleek te weinig animo voor te zijn. Eigenlijk was het enige goed lopende topic het Weerwolvenspel. Nu worden zulke zaken vooral opgevangen in NWS (Nieuws en Achtergronden)quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weerwolvenspel was echt tof, daar heb ik ook nog een tijdje aan meegedaan!quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Eerder werden dergelijke dingen in MIS (Misdaad) besproken, maar hier bleek te weinig animo voor te zijn. Eigenlijk was het enige goed lopende topic het Weerwolvenspel. Nu worden zulke zaken vooral opgevangen in NWS (Nieuws en Achtergronden)
Omdat het FOK! Detective Team het nog nooit bij het rechte eind heeft gehad. Maddy McCain hebben jullie ook nog niet gevonden, ook al claimen jullie de zaak al 25x te hebben opgelost.quote:Op donderdag 24 juni 2021 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat zaken opgelost worden?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat het FOK! Detective Team het nog nooit bij het rechte eind heeft gehad. Maddy McCain hebben jullie ook nog niet gevonden, ook al claimen jullie de zaak al 25x te hebben opgelost.
Die zijn ook massaal naar joop gegaanquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Toen stormfront dichtging was er niet zo'n mooie label actie.![]()
Lol mod is mentaal zwaar werk, wacht maar tot je een echte baan hebt knul.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Is Thijs hier al gearriveerd?
https://www.ad.nl/tech/oo(...)en-vroegen~a55af1f5/
Hij kreeg er wel voor betaald,quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol mod is mentaal zwaar werk, wacht maar tot je een echte baan hebt knul.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Dat is een van de redenen waarom er toen meer bezoekers waren dan nu, vermoedt Iris Hendrickx van de Radboud Universiteit, die in 2012 bij Viva onderzocht of lange forumdraadjes ook samengevat konden worden.
Ik ken MIS niet, maar misschien kan het terugkomen als er genoeg animo voor is?quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Eerder werden dergelijke dingen in MIS (Misdaad) besproken, maar hier bleek te weinig animo voor te zijn. Eigenlijk was het enige goed lopende topic het Weerwolvenspel. Nu worden zulke zaken vooral opgevangen in NWS (Nieuws en Achtergronden)
Wacht maar tot je mod bentquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol mod is mentaal zwaar werk, wacht maar tot je een echte baan hebt knul.
Daar keek ik ook al van opquote:
En daar ook vanquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij kreeg er wel voor betaald,
quote:Je krijgt heel veel gezeik over je heen. En volgens de gebruikers doe je het eigenlijk nooit goed.
Die kreeg gewoon geld!!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Heb ik al eerder gevraagd, @ootjecatootje had een idee om daar ook coldcases in te doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken MIS niet, maar misschien kan het terugkomen als er genoeg animo voor is?
https://images.app.goo.gl/uNbpjwQBifneEj5x8quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Jezus, die heb ik al een tijd niet gezien.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:25 schreef yvonne het volgende:
https://images.app.goo.gl/uNbpjwQBifneEj5x8
Deze wel
Wie is dit?quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze wel
Een van de meest gebruikte plaatjes op FOK! toendertijd.quote:
Welke bubbel bedoel je? Die negersek/sex bubbel? @JochemSjakie @Mikeytt @Ninequote:Op zondag 20 juni 2021 21:04 schreef Viv het volgende:
Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
• FOK! heeft dus voor elk wat wils. Een logisch gevolg daarvan is dat er gegarandeerd ook subfora en topics zullen zijn waar je niks mee hebt. Mocht dit nadelig zijn voor jouw gebruikerservaring, dan kun je via de settings deze subfora verwijderen uit de forumindex en actieve topics. Maar je ontneemt jezelf daarmee wel de kans eens buiten de eigen bubbel te kijken.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze wel
Ach ja, zeker.quote:
Die zegt mij niets. Wel Alberto, die de park liep te checkenquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste vivaers,
Balen jullie er ook niet zo vreselijk van dat er vanavond geen voetbal op tv is?
Nee, maar we hebben wel een subforum vol spelletjes en daar kan hij altijd aangemaakt worden, want nieuwe spelletjesquote:
Onur Turko werd groot in 2008. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. De baas!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB / Ode aan de Onur
Helaas is Tinypic ter ziele gegaan
Ah jammer! Weerwolven is killerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:27 schreef Deisy het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben wel een subforum vol spelletjes en daar kan hij altijd aangemaakt worden, want nieuwe spelletjes![]()
Mens erger je niet
Laat het me maar weten als je hulp nodig hebt.
Ik zou er zelf ontzettend van balen als FOK! zou stoppen, ik kan me voorstellen dat dat voor Viva-ers ook zo is, dus ik hoop dat jullie hier een nieuw plekje kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:35 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ah jammer! Weerwolven is killer![]()
Komt goed, ben nog een beetje aan het rondneuzen hiero.
Leuk hoe jullie ons verwelkomen!
Lief! Tis idd vrij rukquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:40 schreef Deisy het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ontzettend van balen als FOK! zou stoppen, ik kan me voorstellen dat dat voor Viva-ers ook zo is, dus ik hoop dat jullie hier een nieuw plekje kunnen vinden.
Ow echt? Ik dacht dat ene Benny dat schreef, een mod geloof ik? Op viva hadden we dat niet, tenminste staat me niks van bij.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:42 schreef Deisy het volgende:
Iemand van Viva had het gisteren ook al over het weerwolvenspel, dus ik begin nu wel nieuwsgierig te worden
Ja hij had het over iets van vroegah in een subforum dat nu niet meer bestaatquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:47 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ow echt? Ik dacht dat ene Benny dat schreef, een mod geloof ik? Op viva hadden we dat niet, tenminste staat me niks van bij.
Weerwolven is leukquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:42 schreef Deisy het volgende:
Iemand van Viva had het gisteren ook al over het weerwolvenspel, dus ik begin nu wel nieuwsgierig te worden
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja hij had het over iets van vroegah in een subforum dat nu niet meer bestaatAl zie ik iets dergelijks zo weer terugkomen
Er ontstaan her en der wel vaker groepen van mensen die dat soort dingen samen spelen.
Welkom trouwensJe kunt hier (VF / Wie was jij op het VIVA-forum?) je username droppen, als je wil natuurlijk, het is niet dat we dat ergens voor bijhouden anders dan 'voor de leuk'
Ik speelde het vroeger op ircquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Weerwolven is leukHeb alleen nog nooit de moeite genomen er een online versie van te spelen
Hoe gaat dat in z'n werk dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |