Houdt iemand een teller bij? Hoeveel hebben we er al?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:44 schreef Danny het volgende:
[..]
'avond
en welkom
leuk dat je de weg hierheen hebt gevonden
nee, ik hou geen teller bij. kan ook niet omdat we natuurlijk niet weten wie wel en niet van viva komen, tenzij ze het expliciet zelf meldenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Houdt iemand een teller bij? Hoeveel hebben we er al?
Is een "Viva" tagje een idee?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik hou geen teller bij. kan ook niet omdat we natuurlijk niet weten wie wel en niet van viva komen, tenzij ze het expliciet zelf melden
o wauw dit heb ik dus nooit gewetenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Er zijn echt zó veel handigheidjes die niet handig terug te vinden zijn.
Nog een voorbeeld: als de titel van een topic (TT) te lang is voor de mobiele versie en dus halverwege wordt afgekapt, dan kun je de TT swipen om 'm helemaal te kunnen lezen.
En: na het swipen van de TT verschijnt er rechts een icoontje waarmee je naar het overzicht van alle topics in die reeks kan gaan (als het topic onderdeel is van een reeks).
Dit werkt zowel in MyAT (Mijn actieve topics) als binnen een topic.
Topidee!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Is een "Viva" tagje een idee?
Voor wie zich daarvoor meldt uiteraard
het zou kunnen, maar uiteindelijk krijg je natuurlijk dat men zich gaat mengen in de rest van het forum en wil je dan wel in een hokje? Ik vraag het me af. Maar verder vind ik 't prima hoor, alleen kunnen we natuurlijk op geen enkele wijze controleren of een user daadwerkelijk van viva komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Is een "Viva" tagje een idee?
Voor wie zich daarvoor meldt uiteraard
Je zou het tijdelijk kunnen doen, het verhoogt (ook voor onze nieuwe vrienden onderling) de herkenbaarheid in een oogopslag, wel zo fijn zo vlak na een verhuizing naar "een nieuwe buurt".quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
het zou kunnen, maar uiteindelijk krijg je natuurlijk dat men zich gaat mengen in de rest van het forum en wil je dan wel in een hokje? Ik vraag het me af. Maar verder vind ik 't prima hoor, alleen kunnen we natuurlijk op geen enkele wijze controleren of een user daadwerkelijk van viva komt.
Dat magquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik integreer liever gewoon in de Fok! massa![]()
Word natuurlijk nu nog wel gezien als "iemand van viva" maar dat is tijdelijk en ik wil daar eigenlijk liever geen apart labeltje voor.
Maar dat is mijn persoonlijke mening
quote:
Dit wist ik niet eens!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
op het rondje kom je bij de eerste nieuwe post sinds je laatste sessie
Werkt toch analoog aan de ">>" in MyAT?!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Wel heel toevallig dat dit de actiefste periode van Danny in tijden is, nu er hordes nieuwe vrouwen op te vangen zijn.
Nog toevalliger dat jij de boel aangekaart had?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Wel heel toevallig dat dit de actiefste periode van Danny in tijden is, nu er hordes nieuwe vrouwen op te vangen zijn.
Nee, dat is gewoon mijn taak hierquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Nog toevalliger dat jij de boel aangekaart had?
Toch?
Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja Sjezus, ik kijk ook nog Oranjezomer ondertussenquote:
Ik ook, en zit nog gewoon te trollen in andere topics, je excuus?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja Sjezus, ik kijk ook nog Oranjezomer ondertussen
Euhm, ik ben oma?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, en zit nog gewoon te trollen in andere topics, je excuus?.
Nee dit is gewoon een welkomsttopic, hier hoef je je alleen te verantwoorden naar de nieuwkomersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef yvonne het volgende:
Ik zit toch niet in een feedback topic hèDat is het enige wat ik nog mis, alarmbellen oid als je gaat zitten slowchatten in feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |