Een van de meest gebruikte plaatjes op FOK! toendertijd.quote:
Welke bubbel bedoel je? Die negersek/sex bubbel? @JochemSjakie @Mikeytt @Ninequote:Op zondag 20 juni 2021 21:04 schreef Viv het volgende:
Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
• FOK! heeft dus voor elk wat wils. Een logisch gevolg daarvan is dat er gegarandeerd ook subfora en topics zullen zijn waar je niks mee hebt. Mocht dit nadelig zijn voor jouw gebruikerservaring, dan kun je via de settings deze subfora verwijderen uit de forumindex en actieve topics. Maar je ontneemt jezelf daarmee wel de kans eens buiten de eigen bubbel te kijken.![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/uNbpjwQBifneEj5x8
Deze wel
Ach ja, zeker.quote:
Die zegt mij niets. Wel Alberto, die de park liep te checkenquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Beste vivaers,
Balen jullie er ook niet zo vreselijk van dat er vanavond geen voetbal op tv is?
Nee, maar we hebben wel een subforum vol spelletjes en daar kan hij altijd aangemaakt worden, want nieuwe spelletjesquote:
Onur Turko werd groot in 2008. Ben benieuwd hoe hij er nu uitziet. De baas!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KLB / Ode aan de Onur
Helaas is Tinypic ter ziele gegaan
Ah jammer! Weerwolven is killerquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:27 schreef Deisy het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben wel een subforum vol spelletjes en daar kan hij altijd aangemaakt worden, want nieuwe spelletjes![]()
Mens erger je niet
Laat het me maar weten als je hulp nodig hebt.
Ik zou er zelf ontzettend van balen als FOK! zou stoppen, ik kan me voorstellen dat dat voor Viva-ers ook zo is, dus ik hoop dat jullie hier een nieuw plekje kunnen vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:35 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ah jammer! Weerwolven is killer![]()
Komt goed, ben nog een beetje aan het rondneuzen hiero.
Leuk hoe jullie ons verwelkomen!
Lief! Tis idd vrij rukquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:40 schreef Deisy het volgende:
[..]
Ik zou er zelf ontzettend van balen als FOK! zou stoppen, ik kan me voorstellen dat dat voor Viva-ers ook zo is, dus ik hoop dat jullie hier een nieuw plekje kunnen vinden.
Ow echt? Ik dacht dat ene Benny dat schreef, een mod geloof ik? Op viva hadden we dat niet, tenminste staat me niks van bij.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:42 schreef Deisy het volgende:
Iemand van Viva had het gisteren ook al over het weerwolvenspel, dus ik begin nu wel nieuwsgierig te worden
Ja hij had het over iets van vroegah in een subforum dat nu niet meer bestaatquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:47 schreef -Lithium- het volgende:
[..]
Ow echt? Ik dacht dat ene Benny dat schreef, een mod geloof ik? Op viva hadden we dat niet, tenminste staat me niks van bij.
Weerwolven is leukquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:42 schreef Deisy het volgende:
Iemand van Viva had het gisteren ook al over het weerwolvenspel, dus ik begin nu wel nieuwsgierig te worden
Leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja hij had het over iets van vroegah in een subforum dat nu niet meer bestaatAl zie ik iets dergelijks zo weer terugkomen
Er ontstaan her en der wel vaker groepen van mensen die dat soort dingen samen spelen.
Welkom trouwensJe kunt hier (VF / Wie was jij op het VIVA-forum?) je username droppen, als je wil natuurlijk, het is niet dat we dat ergens voor bijhouden anders dan 'voor de leuk'
Ik speelde het vroeger op ircquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Weerwolven is leukHeb alleen nog nooit de moeite genomen er een online versie van te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |