Welkom dames (en vast ook heren en welk ander allooi dan ook)

FOK! heeft een reputatie die lang niet altijd strookt met de werkelijkheid (en soms ook wel). Probeer vooral zelf te oordelen en niet blind te vertrouwen op wat anderen van en over FOK! zeggen (zowel in positieve als negatieve zin). Natuurlijk hoop ik dat jullie het hier leuk (gaan) vinden, maar zo niet hoop ik dat jullie een mooie plek vinden waar je het wél naar je zin gaat hebben.
Het sluiten van een forum - een plek waar je vaak jarenlang je dagelijks hebt vermaakt met anderen, waar je lief en leed hebt gedeeld, waar je vrienden hebt gemaakt - kan behoorlijk zwaar vallen. Kies vooral de plek die het beste bij je past om je daar overheen te zetten. Natuurlijk hoop ik dat dat gezellig bij ons is, maar als dat niet zo is hoop ik dat je in ieder geval een plek vindt dat je je nieuwe thuis kunt noemen.
Dat gezegd hebbende: wij zijn natuurlijk wel al 21 jaar de grootste (met inmiddels
meer dan 200 miljoen posts) en we zijn allemaal enorm begaan met het forum. Dat moet ook wel, want je zet je niet vrijwillig (al onze crewleden steken vrijwillig en onbaatzuchtig hun tijd in FOK!) je vrije tijd in om FOK! beter te maken en te modereren als het je niet interesseert. Zit je ergens mee of mis je hier iets dat je daar wel had? Laat het gewoon weten en we kunnen allicht kijken of we daar iets aan kunnen veranderen. Kom je ergens niet uit of snap je iets niet (dit forum zal vast compleet anders werken dan het Vivaforum)? Wees niet bang het te vragen.
Ja, we werken met afkortingen van onze forums (pijlers heten die bij Viva?), maar ze hebben ook gewoon een volledige naam en beschrijving en die afkortingen leer je echt in no time.
Het nadeel van een site die helemaal onafhankelijk is en op vrijwilligers draait is dat we niet kunnen zeggen tegen een team betaalde ontwikkelaars 'bouw dat eens even'. We kunnen wel ons stinkende best doen en dat doen we al 21 jaar.
Geef ons een kans. We staan open voor alles en iedereen.
Sommige van onze forums kunnen heel fel zijn in discussies, anderen zijn juist heel rustig. Belangrijk is altijd dat je elkaar met respect behandelt. We zijn erg gesteld op humor, maar dat moet een serieus gesprek niet in de weg zitten. Gebeurt dat wel? Rapporteer dan. Moderators zullen er dan eens extra naar kijken.
Anyway, jullie zijn allemaal bekend met hoe een forum werkt dus laat ik niet neerbuigend hier alle opties gaan voorkauwen. Bij vragen staan we klaar.
Welkom

edit:
oja, ik ben lang zo naar niet als sommigen graag roepen