SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er Viva leden zijn die van capuchons houden. Graag een capuchon draagt of graag aan iemand zijn/haar capuchon trekt of zelf graag aan zijn/haar capuchon getrokken wordt.
Quote me, mss worden we wel beste vrienden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er Viva leden zijn die van capuchons houden. Graag een capuchon draagt of graag aan iemand zijn/haar capuchon komt of zelf graag aan zijn/haar capuchon komt
Quote me, mss worden we wel beste vrienden![]()
GequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Hoe goed ken je me?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij als FOK!-mama de VIVA-mama welkom heten?
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Niet goed genoeg denk ik![]()
Is dat een "nee"?
quote:
Welkomquote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Ik kom van het viva forum (en daarvoor girlscene, yes en fok).
Nu mijn FOK account maar weer afgestoft.
Kan ik ook iets doen aan het grote aantal storende advertenties?
Zeg het al je viva-vriendinnen die je mee wil nemen naar hierquote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Welkom terug!quote:Op maandag 21 juni 2021 19:54 schreef Jelkie het volgende:
Wat leuk zo'n welkom!
Ik vind 'm geweldigquote:Op maandag 21 juni 2021 20:31 schreef tvdleur het volgende:
invallend viva forum, dus IVF was wel beter geweest als afkorting (ik werk ondertussen oa bij obstetrie en gynaecologie dus ik mag deze foute fok! grap maken)
Dát!quote:
"dekt" de lading ook meer. ok zo kan ie wel weerquote:Op maandag 21 juni 2021 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát!
Lang geleden dat ik je gesproken heb
Kijk eens naar m'n sigquote:Op maandag 21 juni 2021 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Als jullie alles helemaal zat zijn ben je ook welkom in klb mevrouwtjes.
quote:Op maandag 21 juni 2021 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n sig
Charmeurtje jij
Wat jij zegt dusquote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
Hallo Viva dames,
Van harte welkom op Fok!er is hier genoeg te doen en voor ieder wat wils dus neem een kijkje, we bijten niet
Nouououou …..quote:Op maandag 21 juni 2021 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
Hallo Viva dames,
Van harte welkom op Fok!er is hier genoeg te doen en voor ieder wat wils dus neem een kijkje, we bijten niet
Yep! Het vinkje helemaal rechts naast de topic titel.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef Ed1234 het volgende:
Is dat groene TVP knopje er ook in de mobiele view?
Volgens mij niet (hoewel er soms voor mij na 12 jaar FOK! nog steeds functies zijn die ik al die jaren over het hoofd ziequote:Op maandag 21 juni 2021 22:42 schreef Ed1234 het volgende:
Is dat groene TVP knopje er ook in de mobiele view?
quote:Op maandag 21 juni 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Het vinkje helemaal rechts naast de topic titel.
Ik postte voordat ik de post voor me lasquote:Op maandag 21 juni 2021 22:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij niet (hoewel er soms voor mij na 12 jaar FOK! nog steeds functies zijn die ik al die jaren over het hoofd zie)
Mooi hè, zo blijven we nieuwe dingen lerenquote:Op maandag 21 juni 2021 22:51 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ik postte voordat ik de post voor me lasDit dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |