Nog meer pro tipsquote:Op maandag 21 juni 2021 23:14 schreef Moira het volgende:
Voor de mensen die ook willen overstappen naar de Kerk van de My Active Topics LijstAls je helemaal rechtsbovenin naar 'settings' gaat, en dan op het tabblad 'overig' helemaal naar beneden scrollt, staat daar dit:
[ afbeelding ]
Daar kun je naast 'standaard actie op index' instellen dat je altijd standaard naar je MyAT-lijst gaat als je FOK! opent.
Nog extra pro-tips van wat daar staat:
• Posts per pagina staat standaard op een laag getal, waardoor je na zoveel posts naar een andere pagina moet klikken. Dat heb ik gezet naar 333, zodat je maar 1 lange pagina hebt per topic (een topic sluit bij 300 posts, soms worden er posts verwijderd dus zijn het er ietsje meer, die heb ik dan ook gedekt)
• Ik weet niet of het standaard aan staat, maar ik zag een nieuw iemand laatst naar de smileys vragen dus ik denk het niet: de vinkjes aanzetten waarbij je smileys vastzet! Die staan dan standaard onder je invoerveld als je iets post.
Nog een pro-tipquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog meer pro tips
Je kan rechtsbovenaan de pagina bij Settings -> Overige instellingen, de donatiescroller en het blok met plaatjes onderaan uitschakelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:26 schreef Aiciu het volgende:
totdat ze wisten dat ik van fok kwam toen kreeg ik een ban
Welkom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Toch maar hier een account aangemaakt dan, het zal me benieuwen... Ik vermoed (hoop!) dat Fok! in elk geval minder buggy is dan Viva.
Wel lief, zo'n welkomst-topic.
Hebben we ook emoji's?
En waarom pakt mijn motto niet?
Naast het invoerknopje staat een smiley; klik daarop en je vindt er een heleboel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Toch maar hier een account aangemaakt dan, het zal me benieuwen... Ik vermoed (hoop!) dat Fok! in elk geval minder buggy is dan Viva.
Hebben we ook emoji's?
Jouw username is alvast mijn favorietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Motto is denk ik wat wij een signature noemen? Dat tekstje onderaan je post?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Jouw usernamequote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:31 schreef Snolkelderij het volgende:
Hebben we ook emoji's?
Ja motto noemen wij 'sig' van 'signature'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef Snolkelderij het volgende:
Oh wat leuk! Het leeft!
Ik krijg gewoon antwoord van jullie![]()
En notificaties van antwoorden!Dat hadden wij niet.
Maar jezus wat een gezoek, alles is nieuw.
Met motto bedoel ik de tekst doe onder je posts staat.
Roep maar als je iets tegenkomt waar we misschien bij kunnen helpen hoor! Er zijn in de loop der jaren meerdere stukjes 'handleiding' geschreven maar er is sinds de nieuwe layout eigenlijk nooit iets volledigs voor gekomen. Is alsnog wel handig om ooit te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Snolkelderij het volgende:
Ahh gevonden. Je moet je ww ingeven nadat je je sig aanpast. Ook weer gelukt. Ik ga eens even rustig rondsnuffelen.
Bedankt voor het warme welkom mensen!
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:00 schreef Salina het volgende:
Ik vroeg me vanmiddag al af waar ik de naam snolkelderij toch van "herkende" maar er ging even geen lichtje branden.
Nu heb ik hem.![]()
Nee, ik denk dat ik mis ben. Volgens mij heb ik eerder vanavond tijdens het sporten nog even zitten fokken en dat verward met vanmiddag.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:02 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?
Ik heb 4 dagen op mijn account moeten wachten.
waarom heeft dat zolang geduurd??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:02 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Maar vanmiddag was ik hier nog niet toch?
Ik heb 4 dagen op mijn account moeten wachten.
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom heeft dat zolang geduurd??
fout aan onze kant?
Zag een FA in een ander, FB, topic iets melden dat ie achterlag met het doorwerken van de queue, dus zou kunnenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom heeft dat zolang geduurd??
fout aan onze kant?
Je bent nog steeds de tel kwijt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik mis ben. Volgens mij heb ik eerder vanavond tijdens het sporten nog even zitten fokken en dat verward met vanmiddag.![]()
Maar goed, welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |