SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boed bezig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanmorgen een kleine kater, vanmiddag werkbespreking gehad met een bittergarnituur + een drankje als afsluiter, naar huis gereden en verder gegaan, genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen kater van gisteren of daarom al aan het bier?
(niet klagen over drank achter het stuur graag, heb er maar één gehad)~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Boed gezigquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ondertussen wel mijn teen gestoten aan de keukentafelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Al slaapwandelend naar de koelkast gelopen?
~FEYENOORD~
8 julei de tweede.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
ik klaag nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanmorgen een kleine kater, vanmiddag werkbespreking gehad met een bittergarnituur + een drankje als afsluiter, naar huis gereden en verder gegaan, genot
(niet klagen over drank achter het stuur graag, heb er maar één gehad)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Boel kloedig zijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja, datquote:
Hier ook.quote:En op 5uur de BBQ aangestoken...
Na de grote stortbui
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beter, gewoon de leef leven!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook.En op 5uur de BBQ aangestoken...
Na de grote stortbui
Wat heb je geleerd spelende vrouw?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier echt maar een buitjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Na de grote stortbui
en nu weer taffes warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dame Chanel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik drink dan wel Heineken, maar dat maakt me nog geen Hazes!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
echt smerigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Na de grote stortbui
![]()
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een BBQ bij de baas in de tuin, kacheltje lam naar huus denk ik
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink dan wel Heineken, maar dat maakt me nog geen Hazes!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wow, dat is veel, hier 26.5quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Hier ging het ff goed tekeer. Ik stond met man en macht mijn parasol vast te houden!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier echt maar een buitje
en nu weer taffes warmHad nog 50meter zicht door de heftige regen.
das een feestje waardquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
![]()
Hier ook, maar dat is bij lange na geen record.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
![]()
Ik tik per vandaag 26.5 aan in de huiskamer. 30 in de slaapkamer aangetikt maar dat is nu dalende.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker man! Ik heb wat slechte ervaringen met pils op het werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een BBQ bij de baas in de tuin, kacheltje lam naar huus denk ik![]()
5 min regen hier.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ging het ff goed tekeer. Ik stond met man en macht mijn parasol vast te houden!Had nog 50meter zicht door de heftige regen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik had wel een paar dagen een pijnlijke bovenarm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij gisteren, 22-7 de 2de.
Wel een hele stijve pijnlijke voorpoot nou.
Gelukkig hoefde ik maar één prik
Mijn parkiet kan nu even de tering krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar is er ook een spelende vrouw die wat geleerd kan hebben?
Ik had het er met mijn collega ook al over, op maandagochtend zal het wel weer een preek worden tijdens het werkoverlegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker man! Ik heb wat slechte ervaringen met pils op het werk.![]()
~FEYENOORD~
Janssen of al Corona gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had wel een paar dagen een pijnlijke bovenarm.
Gelukkig hoefde ik maar één prik![]()
de vinkentering?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kan nu even de tering krijgen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de buurman heeft een soort vishaken en lok aas plastic vis aan mijn tarp vast gebonden, ik weet niet wat dar de bedoeling van was, ding nep vis aas was 15 centimeter, beter gooi ik het terug.![]()
Record voor dit jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat is bij lange na geen record.het is hier ook wel warmer binnen geweest maar weet eigenlijk niet meer het absolute record.
Bij jou?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
die wil vast snoekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef christmastsunami het volgende:
de buurman heeft een soort vishaken en lok aas plastic vis aan mijn tarp vast gebonden, ik weet niet wat dar de bedoeling van was, ding nep vis aas was 15 centimeter, beter gooi ik het terug.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik moet er niet aan denken, vind 26.5 al veelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
Hier is het net als gisteren weer 30,5 graden binnen.![]()
Wat is een tarp?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baas boven baasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
Hier is het net als gisteren weer 30,5 graden binnen.![]()
35 graden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Record voor dit jaarhet is hier ook wel warmer binnen geweest maar weet eigenlijk niet meer het absolute record.
Bij jou?![]()
![]()
Bruin fruitquote:
het is een plastic vis die je kan buigen met van die 4 gemene haken, wat waarschijnlijk niet legaal is om mee te vissen.quote:![]()
Hier jij.Kleine boef.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable pakt wat hapjes en rent weer weg
Ze heeft een badje met koel water. Als het echt te warm voor haar is dan gaat ze daarin spartelen.quote:
ik zat vast in het vorige topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
[/quote]ja snoeken ze meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is een plastic vis die je kan buigen met van die 4 gemene haken, wat waarschijnlijk niet legaal is om mee te vissen.
dat mag met kunstaas
meestal zitten er 2 3armige haken aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ook even een buitje, prima, koelt het gebouw ook een beetje af
Thanks,weer wat geleerd.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable pakt wat hapjes en rent weer weg
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft een badje met koel water. Als het echt te warm voor haar is dan gaat ze daarin spartelen.
quote:![]()
Nee dat heb ik niet gehaald.
Ze zijn wel van de woningbouw bezig om het appartement te verbeteren. Komen volgend jaar vanalles vervangen
Het 'gebouw'? In wat voor mansion zit jij dan?!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier ook even een buitje, prima, koelt het gebouw ook een beetje af
quote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ramen deuren dit datEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!![]()
![]()
Het appartementencomplex waar ik een krappartement hebquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het 'gebouw'? In wat voor mansion zit jij dan?!
Geen selfies graag.quote:
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat heb ik niet gehaald.
Ze zijn wel van de woningbouw bezig om het appartement te verbeteren. Komen volgend jaar vanalles vervangen
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.![]()
![]()
En satanisten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!
hilfequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!
Een gedicht over Maanvis
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellenquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
:quote:Yquote:quote:
Een gedicht over Maanvis
En bloed drinkende pedofielenquote:
verklaart wel je excelletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellen
Hier blijven.quote:
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het appartementencomplex waar ik een krappartement hebHeb ook ooit op een flat gezeten. Zat bovenaan met uitzicht op een drukke rotonde. Geweldig! Iedere dag wel een crash of dronken gasten die terug uit de stad kwamen.
Heb me daar kostelijk vermaakt op het balkon.
Nu zit ik in een mansion.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar we hebben wel mooi veel verdient aan jequote:![]()
die wilde ik net niet maken,maar dat dus.quote:
wanneer ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaar
die mannen hebben hier schoon gemaakt en mij betaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we hebben wel mooi veel verdient aan je![]()
![]()
![]()
* FreshFruit gooit een paar ibu`squote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben een film aan het kijken. En heb hoofdpijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben een film aan het kijken. En heb hoofdpijn![]()
![]()
![]()
![]()
DTS knuffel
Daar is ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.![]()
Je hebt ze zover gekregen jou ook nog te betalen bovenop de ¤450,- per 10 minuten die ze aan ons hebben betaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mannen hebben hier schoon gemaakt en mij betaald
![]()
![]()
![]()
Minder, een kusje van SBE dan maar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien helpt het een beetje.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar denk ik wel vaak over na maar ik woon ook dicht bij m'n ouders en vrienden. Sociale huur...wat ik aan huur betaal gaat ergens anders nooit meer lukken.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Thnx, wie weet welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, een kusje van SBE dan maar.![]()
Misschien helpt het een beetje.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja dacht dat dit mijn festish test mannen waren.. die houden van gedomineerd schoonmakenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ze zover gekregen jou ook nog te betalen bovenop de ¤450,- per 10 minuten die ze aan ons hebben betaald
Ik wil ook een mansionquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah op die fiets.Heb ook ooit op een flat gezeten. Zat bovenaan met uitzicht op een drukke rotonde. Geweldig! Iedere dag wel een crash of dronken gasten die terug uit de stad kwamen.
Heb me daar kostelijk vermaakt op het balkon.
Nu zit ik in een mansion.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
![]()
Charmeur...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, een kusje van SBE dan maar.![]()
Misschien helpt het een beetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, had al een ingenomen. Ga zo maar slapen
dan echt een airco die je ook kunt gebruiken als verwarmingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar denk ik wel vaak over na maar ik woon ook dicht bij m'n ouders en vrienden. Sociale huur...wat ik aan huur betaal gaat ergens anders nooit meer lukken.
Ik ben echt goed.quote:
Morgen vroeg vast welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Laters.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verhuis even naar de 40+ SC allen
@:engine
@:deisyy![]()
![]()
Of gewoon lekker klagen een paar dagen per jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan echt een airco die je ook kunt gebruiken als verwarmingzoveel last heb ik ook weer niet van. Op het werk is het erger en die plaatsen ook geen airco.
Wel lief zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
@:deisyy“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lazer op met je debiele geziek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
@:deisyyquote:Zodat iedereen het kan lezen. DTS blijft in ONZ. Punt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.
Dat is allemaal heul klimaatneutraal en dus ook achterlijk goed geïsoleerd. Bij een hoekappartement wat dus vol met glas zit en driekwart van de dag zon krijgt begint de projectleider erover dat "we bij dit appartement we er wel bij moeten vertellen dat ze in de zomer wel de hele dag de gordijnen dicht moeten blijven.".
-"Mogen ze wel een airco plaatsen dan?"
"Nou nee, we willen wel klimaatvriendelijk blijven, dat soort energieverslindende apparaten passen niet bij onze visie."
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?
Uh, okequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op met je debiele geziek.
[..]
~FEYENOORD~
Even rustig man. Hier sla je de plank mis.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op met je debiele geziek.
[..]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
geen ideequote:
we maken wel een feestje zonder gedoe![]()
![]()
Ja kappen met je onzin.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat lul je man?quote:![]()
Lees die post nou nog eens~FEYENOORD~
Sommige slaan er te ver in door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.
Dat is allemaal heul klimaatneutraal en dus ook achterlijk goed geïsoleerd. Bij een hoekappartement wat dus vol met glas zit en driekwart van de dag zon krijgt begint de projectleider erover dat "we bij dit appartement we er wel bij moeten vertellen dat ze in de zomer wel de hele dag de gordijnen dicht moeten blijven.".
"Nou nee, we willen wel klimaatvriendelijk blijven, dat soort energieverslindende apparaten passen niet bij onze visie."
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?![]()
kun jij ff wat woningen regelen voor ons?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je mag van Muis niet te veel meer drinken.quote:
Als het warm is moet je veel drinken zegt de dokter!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zij is de reden dat ik veel moet drinken, anders is het niet uit te houdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag van Muis niet te veel meer drinken.
Dokter Oetker?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
Als het warm is moet je veel drinken zegt de dokter!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een gedicht over Maanvis
Goed punt,na deze krijg je een nieuwe.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij is de reden dat ik veel moet drinken, anders is het niet uit te houden
Het is gewoon starheid. Loop ik vaak tegen aan. Hele simpele, redelijke verzoeken van huurders die door de planologen/gebiedsontwikkelaars/etc worden tegen gehouden omdat 'het niet in de visie past'.quote:
En ik en mijn directe collega's mogen dat dan aan de pissige bewoners recht gaan lullen
Toppertje!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed punt,na deze krijg je een nieuwe.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We bouwen zoveel we kunnen, dat welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun jij ff wat woningen regelen voor ons?
Onder dat motto zijn ze hier dus ook bezig. Maar dat zijn gewoon cijfers die gemeten worden. Ben ook wel benieuwd of dat inderdaad zal dalen maar vraag het me ook af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat lul je man?![]()
Lees die post nou nog eens
En nou opflikkeren.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Rustaaagh maatje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.
En nou opflikkeren.
Ik zeg dat IK even in de 40+ sc ga posten, heb het helemaal niet over DTS man.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.
En nou opflikkeren.
Kan mij dat nou schelen in welk forum dat staat
~FEYENOORD~
oke voor mij 1 dan alvastquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We bouwen zoveel we kunnen, dat welTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Excuses dat ik dat fout had gelezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat IK even in de 40+ sc ga posten, heb het helemaal niet over DTS man.
Kan mij dat nou schelen in welk forum dat staat![]()
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik dat fout had gelezen.![]()
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.
Er is niks mis met klimaatvriendelijk bouwen natuurlijk, maar als je nu al weet dat een woning een oven wordt, dan ontwerp je dat toch anders of je staat op zijn minst toe dat mensen er een airco mogen plaatsen. Maar nee, gewoon er al voor gaan liggen voordat het opgeleverd is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Onder dat motto zijn ze hier dus ook bezig. Maar dat zijn gewoon cijfers die gemeten worden. Ben ook wel benieuwd of dat inderdaad zal dalen maar vraag het me ook af.
Nou weet ik wel hoe het af gaat lopen. Volgend jaar gaat er daar iemand om een airco vragen, dat gaat geweigerd worden, dat gaat zo een paar jaar door en uiteindelijk komt er een punt waarop het gewoon mag. "Ja hoor, waarom niet? Huh? Is dat al die jaren tegen gehouden? In deze oven? Door wie? Oh ja.... Die werkt hier niet meer....""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee joh natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.![]()
Excuses aanvaard
~FEYENOORD~
Netjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard
Bier voor eenieder
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard![]()
Proost.quote:
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Heb je hem ook weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.
* Contra principia negantem disputari non potest *
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja en dan mag dat niet en neem je een mobiele airco en verbruik je achteraf meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is niks mis met klimaatvriendelijk bouwen natuurlijk, maar als je nu al weet dat een woning een oven wordt, dan ontwerp je dat toch anders of je staat op zijn minst toe dat mensen er een airco mogen plaatsen. Maar nee, gewoon er al voor gaan liggen voordat het opgeleverd is.
Nou weet ik wel hoe het af gaat lopen. Volgend jaar gaat er daar iemand om een airco vragen, dat gaat geweigerd worden, dat gaat zo een paar jaar door en uiteindelijk komt er een punt waarop het gewoon mag. "Ja hoor, waarom niet? Huh? Is dat al die jaren tegen gehouden? In deze oven? Door wie? Oh ja.... Die werkt hier niet meer...."
Lekker met 40+ graden snoeihard door BölkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Soms....
Zo hoort t ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.
Ik zit ook wel s fout.* Contra principia negantem disputari non potest *
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Jij toch niet? Kan me dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zo hoort t ook.
Ik zit ook wel s fout.
Ik denk dat de OP dan nooit meer veranderd zou worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?![]()
Rabbit,zuip eens door man.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik begrijp het verschil, voordeel of wat dan ook er niet van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?
Maar lama.. je komt ff stoken zie ik.* Contra principia negantem disputari non potest *
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:![]()
Wat precies?
Ik doe daaraan mee vanuit het Rijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We bouwen zoveel we kunnen, dat welUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij toch niet? Kan me dat niet voorstellen.![]()
Geen probs mee.* Contra principia negantem disputari non potest *
Nee manquote:...heb wel af en toe gekeken
Stoken is het nieuwe bolken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik begrijp het verschil, voordeel of wat dan ook er niet van.
Maar lama.. je komt ff stoken zie ik.![]()
stream tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Wat precies?![]()
je mag streamen met @tweekazchick![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik ook, maar soms schiet ik wel eens uit mijn slof.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.![]()
Geen probs mee.
Het is altijd weer om de bolk te brengen broeder konijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker met 40+ graden snoeihard door Bölken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.![]()
Geen probs mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kunnen toegeven is wel netjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen probs mee.
Ik heb hier niet zo'n zin in. @sacha is jouw eega toch?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Wij zijn bouwbroeders!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe daaraan mee vanuit het Rijk![]()
En bierbroeders.![]()
En bolkbroeders.![]()
En balustradebroeders
stel je niet zo aan, je laat jezelf zo erg in de kaarten kijken dat als ze jou een ban willen aansmeren dat je nu exact weet hoe je jou moet uitlokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lekker een visje gescoord?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga haring schijten binnenkort denk ik
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga haring schijten binnenkort denk ik![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dat mag ook best,en daarna sorry zeggen vind ik netjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms schiet ik wel eens uit mijn slof.
Oelalalaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stream tijd
je mag streamen met @:tweekazchick![]()
![]()
![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
maar het mag welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Voor kankerhoer hoef je ook geen sorry te zeggen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En dit is dus vies stoken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Voor kankerhoer hoef je ook geen sorry te zeggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vind ik ook.. anders zo'n verbitterde betweter.quote:
Ze zijn wel heel lekker dit jaar.quote:
Ja, een normaal persoon zou dat doen.quote:
Wacht… een normaal persoon zou zoiets natuurlijk nooit zeggen.![]()
Sorry? Wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Voor kankerhoer hoef je ook geen sorry te zeggen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Effe een kilo vis weg duwenquote:
En ook nog eens de vrouw waar ik van houquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb hier niet zo'n zin in. @:Sacha is jouw eega toch?![]()
![]()
Ik vond het minder lekker dan voorgaande jarenquote:
Maar nog steeds lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Een fittie die we niet hoeven oprakelen hier naar mijn mening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi, ga haar maar klieren dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook nog eens de vrouw waar ik van hou
Dankewol.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@R-woud93 en @Stoorzendert zijn even naar het EK topic verkast!
Wat wil jij nou?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 en @:Stoorzendert zijn even naar het EK topic verkast!~FEYENOORD~
Wat flauw dat je jezelf niet kan mentionenen...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bolke (quote:) & Bolke (
) stamp of approval voor deze post
Ow.. weet t al weer. Werk aan de winkel....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een fittie die we niet hoeven oprakelen hier naar mijn mening.* Contra principia negantem disputari non potest *
ja echt achterlijk als je iemand die terminaal is met kanker een kankerhoer noemtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, een normaal persoon zou dat doen.
Wacht… een normaal persoon zou zoiets natuurlijk nooit zeggen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () & Bolke (
) stamp of approval voor deze post
Ik zou de hele dag niks anders meer doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat flauw dat je jezelf niet kan mentionenen...
Van mij en waarvoor?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vind het nog steeds schandalig dat ik geen excuses heb gehad.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
paul dwing dan ff excuses af dan kan dat ook weer de ijskast inquote:
Een gedicht over Maanvis
Doe ik het voor jequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat flauw dat je jezelf niet kan mentionenen...![]()
@Stoorzendert
Ze wil met Paul trouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mooi, ga haar maar klieren dan.![]()
![]()
Denk dat dat een soort paradox zou worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag niks anders meer doen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Naah valt mee.. Ga maar foeballen.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
INFINITE LOOP!1!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat dat een soort paradox zou worden.
Ook iemand die geen kanker heeft een kankerhoer noemen is euhm…. Onbeschoft, asociaal en nog veel meer dingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja echt achterlijk als je iemand die terminaal is met kanker een kankerhoer noemt![]()
Moet ik hier nu echt @Scrummie de fitties uit elkaar laten halen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
paul dwing dan ff excuses af dan kan dat ook weer de ijskast in
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ellende komt zelden alleen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
@Grrrrrrrr ook even een mention
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je herinnert je vast al die scheldkanonnades niet meer. Figures.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ok, ik ga even lachen. Heel hard.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.![]()
Noem ik namen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.![]()
sukkel!...![]()
Wie de schoen past...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PANIEK!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Schelden.Knap hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
is geen fittie is gewoon 1 iemand die ff excuses moet aanbieden voor het een kankerhoer noemen van iemand anders zo moeiljk ist nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt @:scrummie de fitties uit elkaar laten halen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hahaatjes!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@Superbadeendje en @mootie is dit in DM op te lossen?* Contra principia negantem disputari non potest *
Heb je weer met je natte poten aan de crypto gezeten?quote:
Meneer is het per ongeluk vergetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:27 schreef Straatverlichting het volgende:
@:Superbadeendje en @:mootie is dit in DM op te lossen?![]()
![]()
Wie zei dat danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is geen fittie is gewoon 1 iemand die ff excuses moet aanbieden voor het een kankerhoer noemen van iemand anders zo moeiljk ist nietWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: