Ik doe daaraan mee vanuit het Rijkquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We bouwen zoveel we kunnen, dat wel
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij toch niet? Kan me dat niet voorstellen.
Nee manquote:
Stoken is het nieuwe bolken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik begrijp het verschil, voordeel of wat dan ook er niet van.
Maar lama.. je komt ff stoken zie ik.
stream tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Wat precies?![]()
Ik ook, maar soms schiet ik wel eens uit mijn slof.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.![]()
Geen probs mee.
Het is altijd weer om de bolk te brengen broeder konijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker met 40+ graden snoeihard door Bölken
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Lol.. ik heb hier tig keer gas of woorden moeten terugnemen na nieuw inzicht.![]()
Geen probs mee.
Dat kunnen toegeven is wel netjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen probs mee.
Ik heb hier niet zo'n zin in. @sacha is jouw eega toch?quote:
Wij zijn bouwbroeders!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe daaraan mee vanuit het Rijk
stel je niet zo aan, je laat jezelf zo erg in de kaarten kijken dat als ze jou een ban willen aansmeren dat je nu exact weet hoe je jou moet uitlokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik dat fout had gelezen.![]()
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.
Lekker een visje gescoord?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga haring schijten binnenkort denk ik
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga haring schijten binnenkort denk ik
Dat mag ook best,en daarna sorry zeggen vind ik netjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, maar soms schiet ik wel eens uit mijn slof.
Oelalalaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stream tijd
je mag streamen met @:tweekazchick![]()
quote:
maar het mag welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Voor kankerhoer hoef je ook geen sorry te zeggen.
En dit is dus vies stoken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Ja vind ik ook.. anders zo'n verbitterde betweter.quote:
Ze zijn wel heel lekker dit jaar.quote:
Ja, een normaal persoon zou dat doen.quote:
Sorry? Wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef mootie het volgende:
Effe een kilo vis weg duwenquote:
En ook nog eens de vrouw waar ik van houquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb hier niet zo'n zin in. @:Sacha is jouw eega toch?
Ik vond het minder lekker dan voorgaande jarenquote:
Een fittie die we niet hoeven oprakelen hier naar mijn mening.quote:
Mooi, ga haar maar klieren dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook nog eens de vrouw waar ik van hou
Dankewol.quote:
Wat wil jij nou?quote:
Genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:21 schreef Stoorzendert het volgende:
@:R-woud93 en @:Stoorzendert zijn even naar het EK topic verkast!
Bolke (quote:
Ow.. weet t al weer. Werk aan de winkel....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een fittie die we niet hoeven oprakelen hier naar mijn mening.
ja echt achterlijk als je iemand die terminaal is met kanker een kankerhoer noemtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, een normaal persoon zou dat doen.
Wacht… een normaal persoon zou zoiets natuurlijk nooit zeggen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () & Bolke (
) stamp of approval voor deze post
Ik zou de hele dag niks anders meer doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat flauw dat je jezelf niet kan mentionenen...
Van mij en waarvoor?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik niet. Vind het nog steeds schandalig dat ik geen excuses heb gehad.
paul dwing dan ff excuses af dan kan dat ook weer de ijskast inquote:
Doe ik het voor jequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat flauw dat je jezelf niet kan mentionenen...
Ze wil met Paul trouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Mooi, ga haar maar klieren dan.
Denk dat dat een soort paradox zou worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag niks anders meer doen
Naah valt mee.. Ga maar foeballen.quote:
INFINITE LOOP!1!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk dat dat een soort paradox zou worden.
Ook iemand die geen kanker heeft een kankerhoer noemen is euhm…. Onbeschoft, asociaal en nog veel meer dingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja echt achterlijk als je iemand die terminaal is met kanker een kankerhoer noemt
Moet ik hier nu echt @Scrummie de fitties uit elkaar laten halen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
paul dwing dan ff excuses af dan kan dat ook weer de ijskast in
quote:
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je herinnert je vast al die scheldkanonnades niet meer. Figures.
Ok, ik ga even lachen. Heel hard.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.
Noem ik namen?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit naar jou gedaan.
Wie de schoen past...quote:
PANIEK!quote:
Schelden.Knap hoor.quote:
is geen fittie is gewoon 1 iemand die ff excuses moet aanbieden voor het een kankerhoer noemen van iemand anders zo moeiljk ist nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet ik hier nu echt @:scrummie de fitties uit elkaar laten halen?
Hahaatjes!quote:
Heb je weer met je natte poten aan de crypto gezeten?quote:
Meneer is het per ongeluk vergetenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:27 schreef Straatverlichting het volgende:
@:Superbadeendje en @:mootie is dit in DM op te lossen?
Wie zei dat danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is geen fittie is gewoon 1 iemand die ff excuses moet aanbieden voor het een kankerhoer noemen van iemand anders zo moeiljk ist niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |