Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
EK is wel echt een gigantisch flopforum
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruit
Vertel hem maar even goed de waarheid maxi-mus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...quote:
Gedraag je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruit
Het is maar waar je je druk om kunt maken zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...
Niet weten dat ik niet serieus benquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken zeg
Like gegevenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik houd jullie wel even op de hoogte hoor
Biertje op laat je rijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...
Alles wodt versoepeld maar het blijft dus zoals het is.quote:
Het is je geluk avondquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogt
Dit wordt z.s.m. opgelost.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook!Maar het kan echt niet meer in ONZ. Hopelijk bespreken we dit snel.
quote:
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogt
Net achter de kiezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]eindelijk je wel verdiende hapje eten. laat het smaken kerel
is zo leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.
Ik vind jou lief hoor Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]zo te lezen moet het berichtje onderin nog langer blijven staan
Dat zei ik ook niet, DTS in 40+ gaat niet goedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweets
40+ is een leuk forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon verwijzen naar de topicpointer van murp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Je valt onder de doelgroep dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een leuk forum.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja
Ik postte er ook al toen ik nog geen 40 was.quote:
Ja vind het ook wel prettigquote:
doe je linkje zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel prettigMaar zo dadelijk ook weer TweekaTV met @:tweekazchick....keuzes keuzes
WARM BADquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een leuk forum.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja
Met alle plezierquote:
oeh @tweekazchickquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel prettigMaar zo dadelijk ook weer TweekaTV met @:tweekazchick....keuzes keuzes
heb toch op twitter al wat verontrustende filmpjes en foto's gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
in 1 keer helemaal dunkel en een bui op e holle.
Ja het KNMI is ineens helemaal in voetbalstemming.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga niks zeggen over je dunkel holle.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
die was chagi vanmorgen/middagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen over je dunkel holle.
Je klinkt als mario btw.
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
EK is wel echt een gigantisch flopforum
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
Capu in DTSquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zetten
gr gr
capuchon_jongen
Ik moest weer lachen.quote:
heee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?quote:
Die zag de bui al hangen,en 2-0.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
h
[..]
heee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?
zet een paar tetten in DTS en hij is blijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]!!! Wil je daarmee zeggen dat hij dat soms ook niet is?!?!?!?¿!?¡?
Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tegenoffer van @:engine
https://www.twitch.tv/dune_dj
Nee ik ben gewoon soms hier een soms ergens anders, zoals eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
h
[..]
heee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?
Zodat iedereen het kan lezen. DTS blijft in ONZ. Punt. Kan je niet tegen de moderatie in ONZ, dat is heel erg vervelend. Vanaf nu gaan we niet meer lopen zeuren dat de moderatie in ONZ o zo slecht is. Dat jullie zo zijn is enkel aan jullie eigen gedrag te verwijten. Dat Paul een grap maakt is voor jullie natuurlijk een bevestiging dat het allemaal zijn schuld is. Maar Paul is een hele leuke user, weet hoe ONZ werkt en baggert lekker mee. Ik vind m als mod lekker zijn eigen stijl hebben. Mochten jullie na dit bericht nog willen doorzeiken dan hebben we in juni GEEN DTS meer. Ik ben wel eens klaar met users die enkel naar andere gedrag kijken dan even gaan zelf reflecteren. Ik ben er nu ook echt klaar mee. En dan bedoel ik er ook echt klaar mee. gadverdamme.murpquote:
Tsja,dan moet je er maar zijn.quote:
Hey hoi!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zetten
gr gr
capuchon_jongen
Heer Woud.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon soms hier een soms ergens anders, zoals eigenlijk altijd
Het is ook maar weer hoeveel waarde je er aan hecht. Ik ben 2 plaatsen gezakt meen ik. Boeit mij geen zak.quote:
Ik stond maandag nog niet eens in de top 20.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook maar weer hoeveel waarde je er aan hecht. Ik ben 2 plaatsen gezakt meen ik. Boeit mij geen zak.
Dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |