SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogen die kloothommels weer uit de op?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik vind het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Mogen die kloothommels weer uit de op?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit hebben we met elkaar verdiend.
We zijn er bijna zingt Rutte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, zomer smileys laten staan.quote:
Voor kloothommels en klagers die mogen hier een hommeltopic openen: Flora & Fauna
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
we zijn er bijna maar nog niet helemaal![]()
man man man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu Hugo.
Ik moest lachen.quote:
Een moment om te vieren.
We prikken zolang de voorraad strekt.
Julei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Digitaal Corona Certificaat![]()
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaald
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Allemaal hooggeleid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaald“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wijs op reis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook online te koop?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaaldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
De dijk verstevigen om droge voeten te houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De GGD komt naar u toe deze zomer.![]()
![]()
Lul, nu zit de zuiderzeebalade weer in mijn hoofd.quote:
waar zijn de vrouwenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Spuitbus.quote:
Maar het busje komt zo...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb jij maar één bal?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
EK is wel echt een gigantisch flopforum
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En een puntzak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lady greys.quote:
Ach nog altijd beter dan sneeuwballen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tssssk,echt niet.quote:
waarom vind jij het prima danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Slowchat, die term kwam van reddit, een message board gaat altijd slowchatten, een paar mods, liefst met wat juridische kennis sturen dat dan weer bij.![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?quote:
jij hebt toch je eigen deeltjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dan geef je daar Woud de schuld van?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.
ben je nu echt serieus??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Triest hoor,je collega afvallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.![]()
Bah bah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom graag wel eens in andere delen. Kroatië wilde ik nog even volgen, maar dat doe ik wel elders.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?
jij hebt toch je eigen deeltje100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, @Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan geef je daar Woud de schuld van?
ben je nu echt serieus??100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij is medeplichtigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt dat ze Woud moeten ontslaan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe maar op.quote:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hebben jullie wel eens in die live topics gekeken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.quote:
zitten jullie nog allemaal hoog en droog?
geen Tornados?
hier trekt alles er langs
beetje druppelen maar dat is hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die gast maakt zich overal druk omquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hear hear.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet gewordenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
zitten jullie nog allemaal hoog en droog?
geen Tornados?
hier trekt alles er langs
beetje druppelen maar dat is hetIk heb het recht om te bepalen!![]()
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
je zegt net dat de mods het prima vinden. dus alle mods vinden het prima behalve nattekat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat? _o-
ik dacht dat ze gewoon over de wedstrijd aan het slowchatten waren
hier ook veel gerommel maar dichtbij kwam het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat is opzich wel een goeiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
Nee, wij hebben ruzie nuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het boeit hier niets hoe het in andere forums gaat. Open een topic in klb ofzo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mimimimimimiiimimimimimiiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
(vervelende jankbal)![]()
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruit
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vertel hem maar even goed de waarheid maxi-mus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gedraag je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruitActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is maar waar je je druk om kunt maken zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...~FEYENOORD~
Niet weten dat ik niet serieus benquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken zeg
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Like gegevenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik houd jullie wel even op de hoogte hoor100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Biertje op laat je rijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles wodt versoepeld maar het blijft dus zoals het is.quote:
Het is je geluk avondquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogt~FEYENOORD~
Dit wordt z.s.m. opgelost.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook!Maar het kan echt niet meer in ONZ. Hopelijk bespreken we dit snel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:zo te lezen moet het berichtje onderin nog langer blijven staan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Net achter de kiezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]eindelijk je wel verdiende hapje eten. laat het smaken kerel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
is zo leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.
is zo grappig
moest er zo om lachen
NOTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind jou lief hoor Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]zo te lezen moet het berichtje onderin nog langer blijven staan
Dat zei ik ook niet, DTS in 40+ gaat niet goedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweets
40+ is een leuk forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweets
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja
~FEYENOORD~
Gewoon verwijzen naar de topicpointer van murp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweetsActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je valt onder de doelgroep dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een leuk forum.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik postte er ook al toen ik nog geen 40 was.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: