SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogen die kloothommels weer uit de op?
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik vind het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Mogen die kloothommels weer uit de op?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit hebben we met elkaar verdiend.
We zijn er bijna zingt Rutte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook, zomer smileys laten staan.quote:
Voor kloothommels en klagers die mogen hier een hommeltopic openen: Flora & Fauna
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
we zijn er bijna maar nog niet helemaal![]()
man man man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu Hugo.
Ik moest lachen.quote:
Een moment om te vieren.
We prikken zolang de voorraad strekt.
Julei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Digitaal Corona Certificaat![]()
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaald
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Allemaal hooggeleid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaald“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wijs op reis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook online te koop?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen kan straks zeggen dat hij een certificaat heeft gehaaldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
De dijk verstevigen om droge voeten te houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De GGD komt naar u toe deze zomer.![]()
![]()
Lul, nu zit de zuiderzeebalade weer in mijn hoofd.quote:
waar zijn de vrouwenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Spuitbus.quote:
Maar het busje komt zo...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb jij maar één bal?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
EK is wel echt een gigantisch flopforum
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En een puntzak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lady greys.quote:
Ach nog altijd beter dan sneeuwballen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tssssk,echt niet.quote:
waarom vind jij het prima danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Slowchat, die term kwam van reddit, een message board gaat altijd slowchatten, een paar mods, liefst met wat juridische kennis sturen dat dan weer bij.![]()
quote:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?quote:
jij hebt toch je eigen deeltjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dan geef je daar Woud de schuld van?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.
ben je nu echt serieus??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Triest hoor,je collega afvallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.![]()
Bah bah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom graag wel eens in andere delen. Kroatië wilde ik nog even volgen, maar dat doe ik wel elders.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?
jij hebt toch je eigen deeltje100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, @Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan geef je daar Woud de schuld van?
ben je nu echt serieus??100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij is medeplichtigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt dat ze Woud moeten ontslaan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe maar op.quote:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hebben jullie wel eens in die live topics gekeken?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.quote:
zitten jullie nog allemaal hoog en droog?
geen Tornados?
hier trekt alles er langs
beetje druppelen maar dat is hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die gast maakt zich overal druk omquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hear hear.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet gewordenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
zitten jullie nog allemaal hoog en droog?
geen Tornados?
hier trekt alles er langs
beetje druppelen maar dat is hetIk heb het recht om te bepalen!![]()
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
je zegt net dat de mods het prima vinden. dus alle mods vinden het prima behalve nattekat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat? _o-
ik dacht dat ze gewoon over de wedstrijd aan het slowchatten waren
hier ook veel gerommel maar dichtbij kwam het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet gewordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dat is opzich wel een goeiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
Nee, wij hebben ruzie nuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het boeit hier niets hoe het in andere forums gaat. Open een topic in klb ofzo.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mimimimimimiiimimimimimiiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
(vervelende jankbal)![]()
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruit
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vertel hem maar even goed de waarheid maxi-mus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker collegiaal dit, zeker komende van iemand die een ontzettende puinhoop maakt van een subforum.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gedraag je.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het einde van de zomer lig je eruitActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is maar waar je je druk om kunt maken zegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...~FEYENOORD~
Niet weten dat ik niet serieus benquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kunt maken zeg
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Like gegevenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ik houd jullie wel even op de hoogte hoor100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Biertje op laat je rijdenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij ze je plots willen voor VBL, dan wordt het iets ingewikkelder...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles wodt versoepeld maar het blijft dus zoals het is.quote:
Het is je geluk avondquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogt~FEYENOORD~
Dit wordt z.s.m. opgelost.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook!Maar het kan echt niet meer in ONZ. Hopelijk bespreken we dit snel.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:zo te lezen moet het berichtje onderin nog langer blijven staan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik word ongemakkelijk van iedereen die naar me knipoogtActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Net achter de kiezenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]eindelijk je wel verdiende hapje eten. laat het smaken kerel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
is zo leukquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik word ongemakkelijk van mensen die dingen van elders hier heen halen.
is zo grappig
moest er zo om lachen
NOTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind jou lief hoor Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:47 schreef Paul het volgende:
[..]zo te lezen moet het berichtje onderin nog langer blijven staan
Dat zei ik ook niet, DTS in 40+ gaat niet goedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweets
40+ is een leuk forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweets
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja
~FEYENOORD~
Gewoon verwijzen naar de topicpointer van murp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig, maar DTS mag niet naar 40+ jeweetsActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Je valt onder de doelgroep dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een leuk forum.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel ja100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik postte er ook al toen ik nog geen 40 was.quote:
Ja vind het ook wel prettigquote:Maar zo dadelijk ook weer TweekaTV met @tweekazchick....keuzes keuzes
doe je linkje zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel prettigMaar zo dadelijk ook weer TweekaTV met @:tweekazchick....keuzes keuzes
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
WARM BADquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een leuk forum.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik meen het wel jaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met alle plezierquote:
Hoe laat worden de puntjes verdeelt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
oeh @tweekazchickquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het ook wel prettigMaar zo dadelijk ook weer TweekaTV met @:tweekazchick....keuzes keuzes
![]()
![]()
in 1 keer helemaal dunkel en een bui op e holle.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb toch op twitter al wat verontrustende filmpjes en foto's gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
in 1 keer helemaal dunkel en een bui op e holle.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het KNMI is ineens helemaal in voetbalstemming.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
in 1 keer helemaal dunkel en een bui op e holle.![]()
Ik ga niks zeggen over je dunkel holle.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
in 1 keer helemaal dunkel en een bui op e holle.
Je klinkt als mario btw.
die was chagi vanmorgen/middagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen over je dunkel holle.
Je klinkt als mario btw.
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
gr gr
capuchon_jongenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Capu in DTSquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zetten
gr gr
capuchon_jongen![]()
![]()
Ik moest weer lachen.quote:
hheee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die zag de bui al hangen,en 2-0.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
h
[..]
heee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?~FEYENOORD~
zet een paar tetten in DTS en hij is blijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]!!! Wil je daarmee zeggen dat hij dat soms ook niet is?!?!?!?¿!?¡?
Ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tegenoffer van @:engine
https://www.twitch.tv/dune_dj
Nee ik ben gewoon soms hier een soms ergens anders, zoals eigenlijk altijdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:59 schreef Maanvis het volgende:
h
[..]
heee heb je het druk of ben je nu omhoog gevallen ?~FEYENOORD~
Zodat iedereen het kan lezen. DTS blijft in ONZ. Punt. Kan je niet tegen de moderatie in ONZ, dat is heel erg vervelend. Vanaf nu gaan we niet meer lopen zeuren dat de moderatie in ONZ o zo slecht is. Dat jullie zo zijn is enkel aan jullie eigen gedrag te verwijten. Dat Paul een grap maakt is voor jullie natuurlijk een bevestiging dat het allemaal zijn schuld is. Maar Paul is een hele leuke user, weet hoe ONZ werkt en baggert lekker mee. Ik vind m als mod lekker zijn eigen stijl hebben. Mochten jullie na dit bericht nog willen doorzeiken dan hebben we in juni GEEN DTS meer. Ik ben wel eens klaar met users die enkel naar andere gedrag kijken dan even gaan zelf reflecteren. Ik ben er nu ook echt klaar mee. En dan bedoel ik er ook echt klaar mee. gadverdamme.murpquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tsja,dan moet je er maar zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey hoi!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik vind dit niet kunnen zo je collega's voor schut zetten
gr gr
capuchon_jongen
Heer Woud.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon soms hier een soms ergens anders, zoals eigenlijk altijd
User @capuchon_jongen doet ook even een duit in het zakje~FEYENOORD~
Het is ook maar weer hoeveel waarde je er aan hecht. Ik ben 2 plaatsen gezakt meen ik. Boeit mij geen zak.quote:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik stond maandag nog niet eens in de top 20.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook maar weer hoeveel waarde je er aan hecht. Ik ben 2 plaatsen gezakt meen ik. Boeit mij geen zak.
* SBE gaat deze maand winnen.
Dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.![]()
![]()
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!
Stomme dilemma's.
Prioriteiten, man!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?![]()
Goed zo,zeg het hem.quote:
Speciaal voor @greysbones hier de link naar TweekaTV:
Ben ik opeens het weeskindje?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.quote:
quote:Nee!!!
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt het dus al meegemaakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.![]()
![]()
Altijd toch?quote:
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.quote:
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?quote:
Ehhh....okee....ff nadenken.......potverdrie, jij en jouw grijze botten!![]()
![]()
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik luister nog even Dune want ik zie die gasten van da tweekaz nog altijd alleen maar met microfoon voor het gezicht staan
Ik heb hem opgeslagen voor later.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?
tja dat kan ik niet zien,,, of ze grijs zijn of nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?
Ehhh....okee....ff nadenken.......potverdrie, jij en jouw grijze botten!
nu lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef engine het volgende:
Ik luister nog even Dune want ik zie die gasten van da tweekaz nog altijd alleen maar met microfoon voor het gezicht staan![]()
![]()
Dabbedei.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha zet hem ook net aanquote:
![]()
![]()
![]()
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.![]()
SHOTJEEEH.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zijn ergere plekken waar die hem kan geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.
over een paar jaar mis je zequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.![]()
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.quote:![]()
![]()
Party hard or die Youngquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh, verrassing!Mijn moeder vertelde me net dat een school hier vlakbij waar ik woon negatief in het nieuws is vanwege de grote taalachterstand die de kinderen daar hebben.
Tja, de paar autochtone kinderen die daar nog zitten worden stelselmatig door de Mohammedanen daar in elkaar gebeukt en bedreigd.
De blanke kindjes gaan meer en meer naar een Katholieke school verderop, of een moderne nieuwe school die een paar jaar geleden is gebouwd.![]()
Poepende Mickey?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe disney shit met da tweekazzzzz“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
Gizzy.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik pas.
Nog steeds last van die van gisteren.![]()
Wat was het vroeg donker.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
Da's hetzelfde als wachten op heet water maar de stekker niet in het stopcontact doen.![]()
![]()
Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
![]()
![]()
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als wachten op heet water maar de stekker niet in het stopcontact doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen Quooker hebben.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.![]()
![]()
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dank je.quote:
Jongens en meisjes, Allemaal naar het EK forum. Nogal doodtdt daar!
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappenHandig!
![]()
Ik was net naar de Appie en het was gewoon lekker om er doorheen te lopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF
Ja echt wel. Wel heerlijk die regen, en voor de natuur ook.
We zitten in het VI topicquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1~FEYENOORD~
was er al ffquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1![]()
Wij hadden helaas al boodschappen gestaan, maar ik heb wel een poosje op de galerij gestaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was net naar de Appie en het was gewoon lekker om er doorheen te lopen.![]()
![]()
1tjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?
Ik had mezelf goed kunnen vergassenquote:.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Echt een leuke UI.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,credits voor SBE.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was wel even fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hadden helaas al boodschappen gestaan, maar ik heb wel een poosje op de galerij gestaan. [ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoog die vlag!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,credits voor SBE.
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Zitten jullie ook aan het bier?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat een domme vraag.quote:
quote:
jazeker!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
geen kater van gisteren of daarom al aan het bier?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: