Ik heb hem opgeslagen voor later.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?
tja dat kan ik niet zien,,, of ze grijs zijn of nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?
Ehhh....okee....ff nadenken.......potverdrie, jij en jouw grijze botten!
nu lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef engine het volgende:
Ik luister nog even Dune want ik zie die gasten van da tweekaz nog altijd alleen maar met microfoon voor het gezicht staan
haha zet hem ook net aanquote:
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.
Er zijn ergere plekken waar die hem kan geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.
over een paar jaar mis je zequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.quote:
Party hard or die Youngquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.![]()
![]()
ik doe disney shit met da tweekazzzzzquote:
Poepende Mickey?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe disney shit met da tweekazzzzz
Gizzy.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik pas.
Nog steeds last van die van gisteren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |