Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!
Prioriteiten, man!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?
Goed zo,zeg het hem.quote:
Ben ik opeens het weeskindje?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.quote:
quote:
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:
Jij hebt het dus al meegemaakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.
Altijd toch?quote:
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.quote:
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?quote:
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |