Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
* SBE wekker gezet om de DT te pakken.
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna gelijk ff een lijntje snuiven om wakker te blijven!
Prioriteiten, man!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar mijn nachtelijke dromen met de mooie vrouwen hier?
Goed zo,zeg het hem.quote:
Ben ik opeens het weeskindje?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.quote:
quote:
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:09 schreef engine het volgende:
Speciaal voor @:greysbones hier de link naar TweekaTV:
Jij hebt het dus al meegemaakt?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het toch. Straks val ik in slaap denkend aan jou. Sommige dingen wil ik graag voorkomen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wordt je wakker met een zeer kontje,en gescheurde mondhoeken.
Altijd toch?quote:
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.quote:
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?quote:
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?quote:
Ik heb hem opgeslagen voor later.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een replay van een eerdere livestream dacht ik. Niet dat ik het gezien heb. Leuk?
tja dat kan ik niet zien,,, of ze grijs zijn of nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, dit was het standaard moment voor een kutsfeer hier he?
Ehhh....okee....ff nadenken.......potverdrie, jij en jouw grijze botten!
nu lekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:16 schreef engine het volgende:
Ik luister nog even Dune want ik zie die gasten van da tweekaz nog altijd alleen maar met microfoon voor het gezicht staan
haha zet hem ook net aanquote:
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hoe denk je dat jij wakker word? Tenminste als je wakker wordt.
Er zijn ergere plekken waar die hem kan geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.
over een paar jaar mis je zequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal wakker door een karate-trap van Mini-ToT recht in m'n bakkes.
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.quote:
Party hard or die Youngquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is de ekte vrijdagavond sfeer.![]()
![]()
ik doe disney shit met da tweekazzzzzquote:
Poepende Mickey?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe disney shit met da tweekazzzzz
Gizzy.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik pas.
Nog steeds last van die van gisteren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als wachten op heet water maar de stekker niet in het stopcontact doen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!
geen bruisend waterkraan hebbenquote:
Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappen
Ik was net naar de Appie en het was gewoon lekker om er doorheen te lopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF
Ja echt wel. Wel heerlijk die regen, en voor de natuur ook.
We zitten in het VI topicquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Jongens en meisjes, Allemaal naar het EK forum. Nogal doodtdt daar!
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1
was er al ffquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Wij hadden helaas al boodschappen gestaan, maar ik heb wel een poosje op de galerij gestaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was net naar de Appie en het was gewoon lekker om er doorheen te lopen.
1tjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?
Ik had mezelf goed kunnen vergassenquote:
Echt een leuke UI.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,credits voor SBE.
[ afbeelding ]
Was wel even fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hadden helaas al boodschappen gestaan, maar ik heb wel een poosje op de galerij gestaan. [ afbeelding ]
je bent zelluf leukquote:
Hoog die vlag!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dankewol,credits voor SBE.
[ afbeelding ]
quote:
is Woud stiekem een meisje dan?quote:
Wat een domme vraag.quote:
quote:
jazeker!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?
geen kater van gisteren of daarom al aan het bier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |