Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was het vuur vergeten aan te zetten op het fornuis. ja dan kun je lang wachten![]()
![]()
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als wachten op heet water maar de stekker niet in het stopcontact doen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had laatst de stekker wel in het stopcontact maar er bleef maar koud water uit de kraan komen.
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het wordt ineens BAM! Zo'n grote vuurbal jonguh!!!!
geen bruisend waterkraan hebbenquote:
Dank je.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vroegah in mijn ouderlijk huis verschillende keren het gas open laten staan of spullen in de oven laten liggen terwijl ik met mijn zatte ballen op de bank in slaap viel als ik thuis kwam na het stappen
Ik was net naar de Appie en het was gewoon lekker om er doorheen te lopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF
Ja echt wel. Wel heerlijk die regen, en voor de natuur ook.
We zitten in het VI topicquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Jongens en meisjes, Allemaal naar het EK forum. Nogal doodtdt daar!
EK / [Vrijdag 18 juni 21:00] Engeland - Schotland (Groep D) #1
was er al ffquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Ligt er aan, hebben ze daar een beetje leuke modjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:26 schreef Stoorzendert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |