Ach nog altijd beter dan sneeuwballen.quote:
Tssssk,echt niet.quote:
waarom vind jij het prima danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
EK is wel echt een gigantisch flopforum
Live topic lijkt wel een slowchat. En de mods vinden het prima.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?quote:
en dan geef je daar Woud de schuld van?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het triest. Hoe help je een forum naar de tering.
Triest hoor,je collega afvallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom graag wel eens in andere delen. Kroatië wilde ik nog even volgen, maar dat doe ik wel elders.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom maak jij je daar dan zo druk om?
jij hebt toch je eigen deeltje
Nee, @Paulquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan geef je daar Woud de schuld van?
ben je nu echt serieus??
Hij is medeplichtigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zegt dat ze Woud moeten ontslaan
Hoe maar op.quote:
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.quote:
die gast maakt zich overal druk omquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?
Hear hear.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is een crew FB voor, dat hoeft niet hier besproken te worden.
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet gewordenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
zitten jullie nog allemaal hoog en droog?
geen Tornados?
hier trekt alles er langs
beetje druppelen maar dat is het
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom maak je je er zo druk over, is het zo erg dat ze slowchatten?
je zegt net dat de mods het prima vinden. dus alle mods vinden het prima behalve nattekat?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn tientalle slowchats. Is het nou echt zo vreemd dat ik verwacht dat een live topic over de live wedstrijd gaat? _o-
hier ook veel gerommel maar dichtbij kwam het nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het leek heel wat te worden, maar 3 rommeldebommels en een paar dikke druppels en meer is het niet geworden
Neequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh ze slowchatten niet over de wedstrijd?
dat is opzich wel een goeiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
Nee, wij hebben ruzie nuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga het lekker ergens anders uitvechten
Het boeit hier niets hoe het in andere forums gaat. Open een topic in klb ofzo.quote:
Mimimimimimiiimimimimimiiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |