We bouwen zoveel we kunnen, dat welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun jij ff wat woningen regelen voor ons?
Onder dat motto zijn ze hier dus ook bezig. Maar dat zijn gewoon cijfers die gemeten worden. Ben ook wel benieuwd of dat inderdaad zal dalen maar vraag het me ook af.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.
Dat is allemaal heul klimaatneutraal en dus ook achterlijk goed geïsoleerd. Bij een hoekappartement wat dus vol met glas zit en driekwart van de dag zon krijgt begint de projectleider erover dat "we bij dit appartement we er wel bij moeten vertellen dat ze in de zomer wel de hele dag de gordijnen dicht moeten blijven.".
-"Mogen ze wel een airco plaatsen dan?"
"Nou nee, we willen wel klimaatvriendelijk blijven, dat soort energieverslindende apparaten passen niet bij onze visie."
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat lul je man?![]()
Lees die post nou nog eens
Rustaaagh maatje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.
En nou opflikkeren.
Ik zeg dat IK even in de 40+ sc ga posten, heb het helemaal niet over DTS man.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker op, dat eeuwige gezeik over waar DTS nou hoort binnen Fok of de op of het kapen komt mij vierkant mijn strot uit. Ben je het er niet mee eens? Overleg het dan maar met Murp.
En nou opflikkeren.
oke voor mij 1 dan alvastquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We bouwen zoveel we kunnen, dat wel
Excuses dat ik dat fout had gelezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat IK even in de 40+ sc ga posten, heb het helemaal niet over DTS man.
Kan mij dat nou schelen in welk forum dat staat
Ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik dat fout had gelezen.![]()
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.
Er is niks mis met klimaatvriendelijk bouwen natuurlijk, maar als je nu al weet dat een woning een oven wordt, dan ontwerp je dat toch anders of je staat op zijn minst toe dat mensen er een airco mogen plaatsen. Maar nee, gewoon er al voor gaan liggen voordat het opgeleverd is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Onder dat motto zijn ze hier dus ook bezig. Maar dat zijn gewoon cijfers die gemeten worden. Ben ook wel benieuwd of dat inderdaad zal dalen maar vraag het me ook af.
Nee joh natuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard
Proost.quote:
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.
Ja en dan mag dat niet en neem je een mobiele airco en verbruik je achteraf meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is niks mis met klimaatvriendelijk bouwen natuurlijk, maar als je nu al weet dat een woning een oven wordt, dan ontwerp je dat toch anders of je staat op zijn minst toe dat mensen er een airco mogen plaatsen. Maar nee, gewoon er al voor gaan liggen voordat het opgeleverd is.
Nou weet ik wel hoe het af gaat lopen. Volgend jaar gaat er daar iemand om een airco vragen, dat gaat geweigerd worden, dat gaat zo een paar jaar door en uiteindelijk komt er een punt waarop het gewoon mag. "Ja hoor, waarom niet? Huh? Is dat al die jaren tegen gehouden? In deze oven? Door wie? Oh ja.... Die werkt hier niet meer...."
Zo hoort t ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?
Jij toch niet? Kan me dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zo hoort t ook.
Ik zit ook wel s fout.
Ik denk dat de OP dan nooit meer veranderd zou worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?
Ik begrijp het verschil, voordeel of wat dan ook er niet van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |