Laters.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verhuis even naar de 40+ SC allen
@:engine
@:deisyy
Of gewoon lekker klagen een paar dagen per jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan echt een airco die je ook kunt gebruiken als verwarming
Wel lief zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
Lazer op met je debiele geziek.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Zodat iedereen het kan lezen. DTS blijft in ONZ. Punt.
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.
Uh, okequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op met je debiele geziek.
[..]
Even rustig man. Hier sla je de plank mis.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op met je debiele geziek.
[..]
geen ideequote:
Ja kappen met je onzin.quote:
Wat lul je man?quote:
Sommige slaan er te ver in door.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.
Dat is allemaal heul klimaatneutraal en dus ook achterlijk goed geïsoleerd. Bij een hoekappartement wat dus vol met glas zit en driekwart van de dag zon krijgt begint de projectleider erover dat "we bij dit appartement we er wel bij moeten vertellen dat ze in de zomer wel de hele dag de gordijnen dicht moeten blijven.".
-"Mogen ze wel een airco plaatsen dan?"
"Nou nee, we willen wel klimaatvriendelijk blijven, dat soort energieverslindende apparaten passen niet bij onze visie."
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?
kun jij ff wat woningen regelen voor ons?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
God, ik werk bij een woningbouwcorporatie. Gingen we laatst kijken bij een een nieuwbouwcomplex wat binnenkort opgeleverd wordt.
Dat is allemaal heul klimaatneutraal en dus ook achterlijk goed geïsoleerd. Bij een hoekappartement wat dus vol met glas zit en driekwart van de dag zon krijgt begint de projectleider erover dat "we bij dit appartement we er wel bij moeten vertellen dat ze in de zomer wel de hele dag de gordijnen dicht moeten blijven.".
-"Mogen ze wel een airco plaatsen dan?"
"Nou nee, we willen wel klimaatvriendelijk blijven, dat soort energieverslindende apparaten passen niet bij onze visie."
Ik vind dat zo wereldvreemd hè. Waarom maak je zo'n oven van een woning in hemelsnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |