Ben een film aan het kijken. En heb hoofdpijnquote:
die mannen hebben hier schoon gemaakt en mij betaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we hebben wel mooi veel verdient aan je![]()
* FreshFruit gooit een paar ibu`squote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben een film aan het kijken. En heb hoofdpijn
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is ook niet veel aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.
Je hebt ze zover gekregen jou ook nog te betalen bovenop de ¤450,- per 10 minuten die ze aan ons hebben betaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die mannen hebben hier schoon gemaakt en mij betaald
![]()
![]()
Minder, een kusje van SBE dan maar.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, had al een ingenomen. Ga zo maar slapenquote:
Daar denk ik wel vaak over na maar ik woon ook dicht bij m'n ouders en vrienden. Sociale huur...wat ik aan huur betaal gaat ergens anders nooit meer lukken.quote:
Thnx, wie weet welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, een kusje van SBE dan maar.![]()
Misschien helpt het een beetje.
ja dacht dat dit mijn festish test mannen waren.. die houden van gedomineerd schoonmakenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt ze zover gekregen jou ook nog te betalen bovenop de ¤450,- per 10 minuten die ze aan ons hebben betaald![]()
Ik wil ook een mansionquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah op die fiets.Heb ook ooit op een flat gezeten. Zat bovenaan met uitzicht op een drukke rotonde. Geweldig! Iedere dag wel een crash of dronken gasten die terug uit de stad kwamen.
Heb me daar kostelijk vermaakt op het balkon.
Nu zit ik in een mansion.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Charmeur...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, een kusje van SBE dan maar.![]()
Misschien helpt het een beetje.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, had al een ingenomen. Ga zo maar slapen
dan echt een airco die je ook kunt gebruiken als verwarmingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Daar denk ik wel vaak over na maar ik woon ook dicht bij m'n ouders en vrienden. Sociale huur...wat ik aan huur betaal gaat ergens anders nooit meer lukken.
Ik ben echt goed.quote:
hopelijk ben je snel van je hoofdpijn afquote:
Morgen vroeg vast welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |