FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!
Het appartementencomplex waar ik een krappartement hebquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het 'gebouw'? In wat voor mansion zit jij dan?!
Geen selfies graag.quote:
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat heb ik niet gehaald.
Ze zijn wel van de woningbouw bezig om het appartement te verbeteren. Komen volgend jaar vanalles vervangen
En satanisten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!
hilfequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellenquote:
:quote:
Yquote:
quote:
En bloed drinkende pedofielenquote:
verklaart wel je excelletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellen![]()
Hier blijven.quote:
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het appartementencomplex waar ik een krappartement heb
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.
Maar we hebben wel mooi veel verdient aan jequote:
die wilde ik net niet maken,maar dat dus.quote:
wanneer ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |