ik moet er niet aan denken, vind 26.5 al veelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
Hier is het net als gisteren weer 30,5 graden binnen.
* Mrsloveable pakt wat hapjes en rent weer wegquote:
die doe je over je visparasolquote:
Baas boven baasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
Hier is het net als gisteren weer 30,5 graden binnen.
35 graden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Record voor dit jaarhet is hier ook wel warmer binnen geweest maar weet eigenlijk niet meer het absolute record.
Bij jou?
Bruin fruitquote:
het is een plastic vis die je kan buigen met van die 4 gemene haken, wat waarschijnlijk niet legaal is om mee te vissen.quote:
Hier jij.Kleine boef.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable pakt wat hapjes en rent weer weg
Ze heeft een badje met koel water. Als het echt te warm voor haar is dan gaat ze daarin spartelen.quote:
ja snoeken ze meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het is een plastic vis die je kan buigen met van die 4 gemene haken, wat waarschijnlijk niet legaal is om mee te vissen.
Thanks,weer wat geleerd.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable pakt wat hapjes en rent weer weg
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft een badje met koel water. Als het echt te warm voor haar is dan gaat ze daarin spartelen.
quote:
Het 'gebouw'? In wat voor mansion zit jij dan?!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier ook even een buitje, prima, koelt het gebouw ook een beetje af
quote:
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!
Het appartementencomplex waar ik een krappartement hebquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het 'gebouw'? In wat voor mansion zit jij dan?!
Geen selfies graag.quote:
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat heb ik niet gehaald.
Ze zijn wel van de woningbouw bezig om het appartement te verbeteren. Komen volgend jaar vanalles vervangen
En satanisten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een dekmantel voor een globaal pooier netwerk!
hilfequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed ook; hier word jij aan de haak geslagen!
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellenquote:
:quote:
Yquote:
quote:
En bloed drinkende pedofielenquote:
verklaart wel je excelletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En jij bleef het maar raar vinden dat er zoveel mannen bij je aan de deur kwamen met oneerbiedige voorstellen![]()
Hier blijven.quote:
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het appartementencomplex waar ik een krappartement heb
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze ramen erin doen net als bij ons.
Isolerende dingen die de warmte in de winter binnen houden, maar ook in de zomer dus.
Maar we hebben wel mooi veel verdient aan jequote:
die wilde ik net niet maken,maar dat dus.quote:
wanneer ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou best wel eens kunnen. Moet in de winter ook best wel flink stoken om de woonkamer warm te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |