SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boed bezig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanmorgen een kleine kater, vanmiddag werkbespreking gehad met een bittergarnituur + een drankje als afsluiter, naar huis gereden en verder gegaan, genotquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen kater van gisteren of daarom al aan het bier?
(niet klagen over drank achter het stuur graag, heb er maar één gehad)~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Boed gezigquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ondertussen wel mijn teen gestoten aan de keukentafelquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Al slaapwandelend naar de koelkast gelopen?
~FEYENOORD~
8 julei de tweede.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
ik klaag nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vanmorgen een kleine kater, vanmiddag werkbespreking gehad met een bittergarnituur + een drankje als afsluiter, naar huis gereden en verder gegaan, genot
(niet klagen over drank achter het stuur graag, heb er maar één gehad)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Boel kloedig zijn.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ja, datquote:
Hier ook.quote:En op 5uur de BBQ aangestoken...
Na de grote stortbui
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beter, gewoon de leef leven!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook.En op 5uur de BBQ aangestoken...
Na de grote stortbui
Wat heb je geleerd spelende vrouw?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hier echt maar een buitjequote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Na de grote stortbui
en nu weer taffes warmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dame Chanel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik drink dan wel Heineken, maar dat maakt me nog geen Hazes!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
echt smerigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Na de grote stortbui
![]()
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een BBQ bij de baas in de tuin, kacheltje lam naar huus denk ik
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik drink dan wel Heineken, maar dat maakt me nog geen Hazes!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wow, dat is veel, hier 26.5quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Hier ging het ff goed tekeer. Ik stond met man en macht mijn parasol vast te houden!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier echt maar een buitje
en nu weer taffes warmHad nog 50meter zicht door de heftige regen.
das een feestje waardquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ook, maar dat is bij lange na geen record.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
![]()
Ik tik per vandaag 26.5 aan in de huiskamer. 30 in de slaapkamer aangetikt maar dat is nu dalende.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Nieuw record voor dit jaar, 29 graden binnen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker man! Ik heb wat slechte ervaringen met pils op het werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man![]()
Ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk een BBQ bij de baas in de tuin, kacheltje lam naar huus denk ik![]()
5 min regen hier.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ging het ff goed tekeer. Ik stond met man en macht mijn parasol vast te houden!Had nog 50meter zicht door de heftige regen.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik had wel een paar dagen een pijnlijke bovenarm.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij gisteren, 22-7 de 2de.
Wel een hele stijve pijnlijke voorpoot nou.
Gelukkig hoefde ik maar één prik
Mijn parkiet kan nu even de tering krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar is er ook een spelende vrouw die wat geleerd kan hebben?
Ik had het er met mijn collega ook al over, op maandagochtend zal het wel weer een preek worden tijdens het werkoverlegquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker man! Ik heb wat slechte ervaringen met pils op het werk.![]()
~FEYENOORD~
Janssen of al Corona gehad?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had wel een paar dagen een pijnlijke bovenarm.
Gelukkig hoefde ik maar één prik![]()
de vinkentering?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet kan nu even de tering krijgen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
de buurman heeft een soort vishaken en lok aas plastic vis aan mijn tarp vast gebonden, ik weet niet wat dar de bedoeling van was, ding nep vis aas was 15 centimeter, beter gooi ik het terug.![]()
Record voor dit jaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat is bij lange na geen record.het is hier ook wel warmer binnen geweest maar weet eigenlijk niet meer het absolute record.
Bij jou?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
die wil vast snoekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 20:40 schreef christmastsunami het volgende:
de buurman heeft een soort vishaken en lok aas plastic vis aan mijn tarp vast gebonden, ik weet niet wat dar de bedoeling van was, ding nep vis aas was 15 centimeter, beter gooi ik het terug.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: