Netjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk niet![]()
Excuses aanvaard
Proost.quote:
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Excuses dat ik dat fout had gelezen.![]()
Ik dacht dat je DTS wou verplaatsen en daarmee de zoveelste was.
Heb je hem ook weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:08 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok das de eerste keer dat ik je excuus zien maken. Complimenten.
Ja en dan mag dat niet en neem je een mobiele airco en verbruik je achteraf meerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er is niks mis met klimaatvriendelijk bouwen natuurlijk, maar als je nu al weet dat een woning een oven wordt, dan ontwerp je dat toch anders of je staat op zijn minst toe dat mensen er een airco mogen plaatsen. Maar nee, gewoon er al voor gaan liggen voordat het opgeleverd is.
Nou weet ik wel hoe het af gaat lopen. Volgend jaar gaat er daar iemand om een airco vragen, dat gaat geweigerd worden, dat gaat zo een paar jaar door en uiteindelijk komt er een punt waarop het gewoon mag. "Ja hoor, waarom niet? Huh? Is dat al die jaren tegen gehouden? In deze oven? Door wie? Oh ja.... Die werkt hier niet meer...."
Zo hoort t ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste keer dat jij het ziet, ik heb het wel vaker gedaan voor een uitspraak die niet terecht was.
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?
Jij toch niet? Kan me dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:11 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zo hoort t ook.
Ik zit ook wel s fout.
Ik denk dat de OP dan nooit meer veranderd zou worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat voor een voordeel zou dat zijn voor DTS?
Ik begrijp het verschil, voordeel of wat dan ook er niet van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou toch leuk zijn om de DTS eens een tijdje in de 40+ te proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |