Ja ik ben vooral bang dat ik eruit scheur, want op zich zit het niet vervelend (wel strak, maar niet "vervelend strak")quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua lengte wel, maar als je er zo over twijfelt, voel je je dan wel prettig om daar in te gaan? Ook weer jammer als je je daar de hele tijd zorgen over maakt
Ja precies, komt vanzelf wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet druk over maken en het vanzelf wel zien gaat mijn plan wordenKomende half jaar is het sowieso nog op Ziggo te zien en daarna is het winterstop, dus als het voor begin maart duidelijk is vind ik het best
Open up to Dick!quote:
Ik vroeg me dat idd ook al af.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:55 schreef Dave het volgende:
Waarom staat er in de popups die krijgt als je met je muis over een like notificatie 'hovert' 'Je bent gequote door Dave' (bij jullie dus waarschijnlijk je eigen nickname)....
182 miljoen in 2019. Hoeveel kijkers trekt Feyenoord?quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:07 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin met blote benen zou ik hem aan de korte kant vinden, maar met die legging / panty (?) eronder kan het wat mij betreft wel
Ja, dat krijg ik ook. Was me trouwens nog nooit opgevallen.quote:
Kort niks mis meequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Was altijd al een kort jurkje maar nu nog nét wat meer.
* Aoibhin zet een plusje achter de outfitafweging en gaat spoedig een keuze maken
Klootzak ik had dit nummer gister de hele dag in mijn hoofd, vandaag niet weerquote:
Ik heb mijn favoriete ESC liedje ooit in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klootzak ik had dit nummer gister de hele dag in mijn hoofd, vandaag niet weer
Die is mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete ESC liedje ooit in mijn hoofd![]()
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.quote:
In Nederland kijken er al meer mensen het ESF dan naar een Eredivisie wedstrijd. Zelfs als het Ajax Feyenoord is, dus Dickie zit er wel heel ver naastquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
182 miljoen in 2019. Hoeveel kijkers trekt Feyenoord?
En die noot zat in elke recapquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.
ROBBEDquote:
Dat jaar vind ik persoonlijk Griekenland, IJsland, Hongarije en Italië heel tofquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF 2013 opgezet om in de sfeer te komen.
Ja, hij was anders echt veel hoger geëindigd, dat weet ik bijna zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.
Ik denk nog stééds wel dat het een grapje was, maar er is toch lichte twijfel ontstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:22 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Hij dacht echt dat ie naar Frankrijk ging hè? (- "So where is the Notre Dame?" - "We are in Rotterdam hè?")
Werd 4de of 5de bij de juries en 19de bij televotequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hij was anders echt veel hoger geëindigd, dat weet ik bijna zeker
Nu is de televote wel vaker niet heel aardig geweest voor Israël (Netta uitgezonderd).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd 4de of 5de bij de juries en 19de bij televote
Ik heb net besloten dat ik vandaag iets anders aantrekquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
@:Aoibhin : Ik ben het met H_T eens: als je je er goed in voelt, doen! En als het niet goed voelt, niet doen!
Ik vind Israël een mooi lied. Maar heb eigenlijk helemaal niks met (het lied van) Anouk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat jaar vind ik persoonlijk Griekenland, IJsland, Hongarije en Italië heel tofEn onze Anouk natuurlijk. Noorwegen ook een goed nummer, maar heb er persoonlijk minder mee.
Overall een van de mindere jaren wel
Je bent mooi zoals je bent. Dat zeg ik hier thuis ook altijd, wat centimeters meer of minder is geen reden om geen jurkje ofzo aan te doen. Lekker doen MEIDDDDDDDDquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik vandaag iets anders aantrekEr zijn daarna nog twee shows en dan kan ik proberen wat minder zout te eten de komende dagen, geen snacks, etc en dat scheelt voor zaterdag bijv. al wat centimeters.
Dat kan natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Israël een mooi lied. Maar heb eigenlijk helemaal niks met (het lied van) Anouk.
Ben het helemaal met je eens hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bent. Dat zeg ik hier thuis ook altijd, wat centimeters meer of minder is geen reden om geen jurkje ofzo aan te doen. Lekker doen MEIDDDDDDDD
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltantequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Redefine het volgende:
Alma is zeker een mooie vrouw. Maar Zlata Ognevich en Lenna Kuurmaa (Vanilla Ninja) staan daar voor mij nog voor
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Blue had ook moeten winnen totdat er audio problemen ontstonden en uitgerekend de beste zanger van het stel er gigantisch naast zat in de finale![]()
Gewoon top 5 televote gepakt hequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.
Lena is zeker wel leuk ja. Maar staat toch wel stapje lager. Die Roemeense zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltante
Die Lee is wel een zieke zanger hoor koekoekquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.
Dat was juist helemaal geen zwak jaar. Azerbeidzjan won mede omdat de voting zo verdeeld was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon top 5 televote gepakt heWas DE kans voor UK enorm zwak jaar met dat kut Azerbaidjzan.
Lena naakt gezien NIKS MIS MEE OUWE DIBBESquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lena is zeker wel leuk ja. Maar staat toch wel stapje lager. Die Roemeense zeker
Jawel joh. Running scared hou toch opquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was juist helemaal geen zwak jaar. Azerbeidzjan won mede omdat de voting zo verdeeld was.
* Aoibhin noteertquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:47 schreef Kreator het volgende:
Ik vind hem te kort voor een formeel etentje, @:aoipbhin.
Maar als je hem voor een date wil en je hoopt op actie zonder je volledig te ontkleden, dan zeg ik: Check.
Een hele matige winnaar absoluut. Maar soms vallen dingen zo samen, inclusief wat zakken geld, waardoor een liedje kan winnen.quote:
Navratilovaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:58 schreef Strani het volgende:
M'n vrouw zit nu in een cursus van de Internationale Associatie voor Sportjournalisten met als speciale gast vandaag Martina Navratilova. Dat vind ik toch wel erg tof hoor.
Geweldig nummerquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:22 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Hij dacht echt dat ie naar Frankrijk ging hè? (- "So where is the Notre Dame?" - "We are in Rotterdam hè?")
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar er is toch wel iemand in het hele team met wie hij dit opneemt die weet dat het niet in Frankrijk is?
Oh was dus niet de echte reden.quote:Tusse who was originally born in the Democratic Republic of the Congo, speaks French fluently as one of his native languages. This is what motivated him to record this version of his Eurovision entry, which was originally entirely in English. It the first time in over 20 years a Swedish Eurovision entry has been released in French.
“It’s a huge pleasure for me to be able to release “Voices” in French. It’s a song that means a lot to me and have inspired me much. So, it feels very special and genuine to sing the song in French, especially because French is my mother tongue and it’s the first language I ever spoke”, – Tusse
Ik ga ook voor Lenaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltante
Nu al een van de leukste lijntjes dit jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
Haha op het officiële kanaal
Efendi ook met een hele video opgenomen in Nederland
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu al een van de leukste lijntjes dit jaar
Al wordt het vast niks; denk dat hij wel een soort crush op haar heeft maar niet zo serieus, en zij gaat er gewoon een beetje in mee
Ja vind ik ook, maar ook weer zo lullig om te zeggen hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]tuurlijk wordt dat niks, zij is toch best wel out of his league of nie.
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]tuurlijk wordt dat niks, zij is toch best wel out of his league of nie.
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.
Ik zeg dat gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ook weer zo lullig om te zeggen haha
Vanavond weten we of het flingetje samen naar de finale mogenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens een beetje een vermoeiende 'gimmick', maar dan zal ik wel weer zuur zijn.
En daar is geen plek voor vandaag![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:49 schreef Kreator het volgende:
Er zit Dr. Pepper in de automaat bij de klant waar ik momenteel zit. Dit maakt veel goed.
Misschien hebben zij wel geen woorden nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.
Die heb ik nooit gezien, ik vond haar sowieso al knapquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren toen wat foto's van Lena uitgelekt![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!
Ondergewaardeerd inderdaad!quote:
Beetje jodium erop en elke drie dagen een nieuwe pleisterquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Over knappe deelneemsters gesproken, Efendi doet mij nogal denken aan (een knappere minder irritante versie van) Fajah Lourens, jullie?
Precies en als het puntje bij paaltje komt, gewoon flaporen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje jodium erop en elke drie dagen een nieuwe pleister
Die jurk kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ben blij dat ik een medestander van dit nummer heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd inderdaad!
Alleen die jurk was zo lelijkZal haar geen finaleplaats hebben gekost, maar toch
Suiker , palmolie , HAZELNOTEN 13%, magere cacao 7,4%, magere MELKPOEDER 6,6%, WEIPOEDER, emulgatoren: lecithinen [SOJA], vanillinequote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies en als het puntje bij paaltje komt, gewoon flaporen.
Frankland, Nederrijk, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar er is toch wel iemand in het hele team met wie hij dit opneemt die weet dat het niet in Frankrijk is?
Daar hebben we een topic voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, ik vond haar sowieso al knap
Wie is dit jaar de knapste deelneemster?
Dat zet geen zoden aan de dijk, je moet er in principe drie dagen voor reserveren en pas dán het zand van de vensterbank blazen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Suiker , palmolie , HAZELNOTEN 13%, magere cacao 7,4%, magere MELKPOEDER 6,6%, WEIPOEDER, emulgatoren: lecithinen [SOJA], vanilline
Glutenvrij.
Hasta la vista.quote:
Mits wassende maan toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, je moet er in principe drie dagen voor reserveren en pas dán het zand van de vensterbank blazen.
Ah ja, ik zie het! Jij stelt Roxen voor en dat begrijp ik ergens ook wel weer. Maar goed, ik heb er vrij weinig verstand van (net als jijquote:
Hahaha. Ik dacht bij dat liedje: wat komt die omgeving bekend voor.. Tot ik het daadwerkelijk herkende als Rotterdam (ik zat in de buurt op school én ik heb in de buurt waar ze dit heeft opgenomen gewerktquote:
De volkskrant was ook een beetje afgeleid.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:24 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind Elena van Cyprus heel knap, ik vraag me alleen telkens af of het haar echte bovenlip is
quote:Het geeft geen pas om te beginnen over die knakworst van een bovenlipfiller, want lipvullen is lekker ieders eigen zelfbeschikkende zaak, maar we doen het hier toch even, excuus, want hij trekt nogal de aandacht, duidelijk ook die van Elena Tsagrinou zelf, en dan is-ie maar uit de weg.
El diablo is namelijk een prima stadiondansnummer met een loeiend refrein als een Lady Gaga-pastiche, en een goed gevonden bruggetje waarin Tsagrinou een toonladdertje op en af trippelt, gemarkeerd door ritmische hijgjes. Klinkt cheesy, en is het ook een beetje, maar wel zo aanstekelijk. Typisch publiekveroverend slagschip van Zweeds-Canadees-Duits songwritersteam met Eurovisie-ervaring.
Mooie meid jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Over knappe deelneemsters gesproken, Efendi doet mij nogal denken aan (een knappere minder irritante versie van) Fajah Lourens, jullie?
quote:
Hier is het veiligquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh jee, de voetbalhooligans hebben het livetopic al gevonden.
Dan blijf ik hier.quote:
De scherpe randjes zijn er daar tegenwoordig wel vanaf.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat je er allemaal van vindt!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan blijf ik hier.
Ga ik hier mijn mening geven over elk liedje.
Wel spannend dat ik nog geen een liedje heb gehoord.
Waarschijnlijk vind ik van de liedjes, die goed scoren bij de bookmakers en zo, niks aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat je er allemaal van vindt!
awww Moiraquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Jongons geniet er extra van namens mij en m’n paps
Hij is een uurtje geleden in slaap gebracht. Kan morgen weer wakker worden, maar dan wordt ook een pomp geleverd om hem het dormicum doorlopend toe te kunnen dienen, in dat geval wordt ‘ie dus niet meer wakker.
Afscheid is geweest iig.
En iedereen hier roept dat ik moet gaan en het mezelf moet gunnendus de planning is nog steeds dat ik ga. Dan maar als natte vaatdoek
Moor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Hij is een uurtje geleden in slaap gebracht. Kan morgen weer wakker worden, maar dan wordt ook een pomp geleverd om hem het dormicum doorlopend toe te kunnen dienen, in dat geval wordt ‘ie dus niet meer wakker.
Afscheid is geweest iig.
En iedereen hier roept dat ik moet gaan en het mezelf moet gunnendus de planning is nog steeds dat ik ga. Dan maar als natte vaatdoek
Wel fijn dat er iig nog een afscheidsmoment is geweest, vond ik destijds ook wel prettig. Toch veel sterkte de komende tijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Heel veel sterkte @Moiraquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Veel sterktequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Heel veel sterkte. En doe wat je voor jezelf wil.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Ach Moira, wat heftig zo. Wat fijn dat je afscheid van je vader hebt kunnen nemen voordat hij in slaap werd gebrachtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Staat goed hoor! Even een poosje gaan zitten, kijken of het jurkje dan nog lekker zit. Zo ja dan aantrekken want het jurkje staat je ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Was altijd al een kort jurkje maar nu nog nét wat meer.
* Aoibhin zet een plusje achter de outfitafweging en gaat spoedig een keuze maken
Gewoon Op1 vanuit AHOY vanavond, tafel op het podium, artiesten eromheen dansend, na de show meteen Sietse aanschuiven.quote:
En dan moeten ze de finale nog eerst maar zien te halen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Prisha het volgende:
Die Dick Advocaat met z'n "Wat is er nou echt belangrijker?!”, „Als je ziet hoeveel mensen er voetbal kijken en dan het beperkt aantal mensen dat naar het Songfestival kijkt..."
Sterkte @Moiraquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
En ook nog eens op het officiële kanaalquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Laatste zinnetje ook"will we cry, or will we qualify"
Geniaal dat ze dit zo snel inelkaar hebben gezet
Ik zal zondag voor je biddenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Ook dat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan moeten ze de finale nog eerst maar zien te halen.
Wow Moira wat ontzettend heftig..quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Ik had dit nog niet heel erg meegekregen maar sterktequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Een paar miljoen Nederlanders <----> bijna 200 miljoen van over heel de wereldquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Prisha het volgende:
Die Dick Advocaat met z'n "Wat is er nou echt belangrijker?!”, „Als je ziet hoeveel mensen er voetbal kijken en dan het beperkt aantal mensen dat naar het Songfestival kijkt..."
Nou hem als kij ker kunnen we wel missenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Prisha het volgende:
Domme uitspraak. Het gaat ook om een voetbalwedstrijd die wellicht niet doorgaat en in een ander stadion gespeeld kan worden tegenover een eenmalig evenement waar al maanden aan gewerkt is, miljoenen aan gespendeerd zijn en dat verspreid over een land of 40 zo'n 200 miljoen kijkers trektquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Prisha het volgende:
Sterkte Moira!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Zelfs als je het niet over internationaal hebt, lijkt me dat alsnog meer nederlanders naar ESF kijken dan feyenoord :pquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Domme uitspraak. Het gaat ook om een voetbalwedstrijd die wellicht niet doorgaat en in een ander stadion gespeeld kan worden tegenover een eenmalig evenement waar al maanden aan gewerkt is, miljoenen aan gespendeerd zijn en dat verspreid over een land of 40 zo'n 200 miljoen kijkers trekt
In een jaar dat Nederland de finale niet haalt wordt het misschien spannend, maar ook dan denk ik dat ESF het gewoon wint van een play-off finalequote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet over internationaal hebt, lijkt me dat alsnog meer nederlanders naar ESF kijken dan feyenoord :p
Sterkte Moira!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Zaterdag geloof ikquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef molloot200 het volgende:
Wanneer is die Feyenoord wedstrijd nou eigenlijk? Zou dat vanavond zijn? En waarom zou dat dan een probleem zijn?
Als Feyenoord morgen wint van Sparta spelen ze blijkbaar op 22 mei de finale van de play-offs om Europees voetbal. Dat mag dan niet in de Kuip, en blijkbaar is het geen optie om in het stadion van de tegenstander te spelen om wat voor reden dan ook. Dan zou er neutraal terrein gevonden moeten worden door Feyenoord en als dat niet op tijd lukt 'wint' automatisch de tegenstander, die dan Europa League mag spelen. Of voorrondes daarvoor. Of zoiets.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef molloot200 het volgende:
Wanneer is die Feyenoord wedstrijd nou eigenlijk? Zou dat vanavond zijn? En waarom zou dat dan een probleem zijn?
Nederland haalt nooit de finale van het ESF,is allemaal Oostblok wat op elkaar stemt, we moeten stoppen met meedoen aan die poppenkastquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef H_T het volgende:
[..]
In een jaar dat Nederland de finale niet haalt wordt het misschien spannend, maar ook dan denk ik dat ESF het gewoon wint van een play-off finale
Zaterdagavond. Rotterdam kan dat qua politie niet aan, dus die heeft geen toestemming gegeven.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:18 schreef molloot200 het volgende:
Klote ESF hooligans ookquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Zaterdagavond. Rotterdam kan dat qua politie niet aan, dus die heeft geen toestemming gegeven.
(Waarom weet ik dit?)
We gaan de boel heel onveilig makenquote:
Dat is ook de reden dat het land dat het organiseert standaard door is, anders breken ze het hele centrum af.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
Esther Hart bij Max: ik heb gehoord dat Efendi en Vasil wat hebben.
Arme Tix.
Vasil weer terug in de kast?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
Arme Tix.
Ben je onderweg voor de show van vanavond?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit in de trein en spot elders in de coupe meerdere Aldi regenboog sjaaltjes
Dan zit je waarschijnlijk in een andere testgroepquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
@:H_T hoe heette die ene app ook alweer die ook moest? Ik heb er niks over gehoord
Jazekers!🥳quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je onderweg voor de show van vanavond?
Ah zoquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk in een andere testgroep
Heel veel plezier vanavond! Het echte enveloppenmoment vanuit de zaal meemaken, hoe zenuwpezen moet dat zijnquote:
Haha ja behalve bij alle zielige nummers die ik in de Spotify-lijst telkens skip en straks wel aan moet horen, dat wordt janken geblazenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel fijn dat er iig nog een afscheidsmoment is geweest, vond ik destijds ook wel prettig. Toch veel sterkte de komende tijd.![]()
En ik ben het met iedereen daar eens dat je gewoon zou moeten gaan (of het iig proberen, je kan altijd eerder weg), maar dat is natuurlijk verder aan jouzelf.![]()
En dikke kans dat jij er zelfs als natte vaatdoek alsnog enthousiaster bijzit dan de helft van de rest daar.![]()
Haha ja als ik beide keren ga moet je het 2x met vaatdoek Moira doen!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel veel sterkte @:MoiraIk zal dubbel zoveel genieten vanavond speciaal voor jullie!
En ik snap dat het heel dubbel is nu allemaal, maar vaatdoek Moira is vast ook enig gezelschap!
Eeuwige jeuk met te korte armpjesquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ach Moira, wat heftig zo. Wat fijn dat je afscheid van je vader hebt kunnen nemen voordat hij in slaap werd gebracht
Hoe raar het ook klinkt, ook in deze tijden mogen verdriet en vreugde naast elkaar bestaan. Je hoeft je niet schuldig te voelen als je toch naar het ESF zou gaan. En mensen die daar wel wat van vinden, die moeten gewoon eeuwige jeuk met te korte armpjes krijgen.
Ik vond het zelf destijds wel prettig om dan even in een andere omgeving te zijn, niet degene te zijn die haar vader net had verloren.
Veel sterkte
Zo lief, dankjewelquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal zondag voor je biddenkomt goed en mijn dm staat altijd open mocht je natuurlijk gelovig zijn
Hij had me beloofd niet m’n ESF-week te verpesten, dat doet ‘ie toch, dus dan pest ik ‘m lekker terug door lekker toch te gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had dit nog niet heel erg meegekregen maar sterkte![]()
Het zal een aparte show voor jou worden, maar probeer er zo veel mogelijk van te genieten. Ik neem dat jouw vader dat het liefst had gewild
Flockey app. Maar het zou goed kunnen dat een beperkt gedeelte dat moet downloaden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
@:H_T hoe heette die ene app ook alweer die ook moest? Ik heb er niks over gehoord
Ja dat wordt echt spannend maar zooooooo speciaal😍 Gelukkig zijn mijn favo's van deze semi vrij "safe"quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heel veel plezier vanavond! Het echte enveloppenmoment vanuit de zaal meemaken, hoe zenuwpezen moet dat zijn
Heel veel sterkte voor jou en je familie Moiraquote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Feyenoord had beter moeten voetballenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hadden we toch die tent in Utrecht moeten doen, dat zou zo vredig zijn verlopen
Donderdag wordt killing inderdaad, vanavond boeit het resultaat me niet *zo* veel.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat wordt echt spannend maar zooooooo speciaal😍 Gelukkig zijn mijn favo's van deze semi vrij "safe"
Joh al die ESF-kandidaten liggen 's nachts in die hotels met elkaar te vozen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
Arme Tix.
Thanks!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:39 schreef Strani het volgende:
Voor degenen die zich langzaam aan richting Ahoy begeven: Heel heel heel veel plezier en dat dit de show van jullie leven mag worden!!!
Voordeel is dat er dit jaar minder trage zielige nummers zijn dan andere jaren en heel veel feestjes juistquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ja behalve bij alle zielige nummers die ik in de Spotify-lijst telkens skip en straks wel aan moet horen, dat wordt janken geblazen
Heb je je glitterjurkje nu aan ? Dan ben je lekker makkelijk herkenbaar als je weer in beeld komt.quote:
Dit jaar is het nog extra spannend dat je niet betrapt wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh al die ESF-kandidaten liggen 's nachts in die hotels met elkaar te vozen.
Nog een wonder dat er zo weinig besmettingwn zijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh al die ESF-kandidaten liggen 's nachts in die hotels met elkaar te vozen.
Daarom, toch weer een extra laagje zo qua ervaring.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit jaar is het nog extra spannend dat je niet betrapt wordt
Nope, ik ben in het roodquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je je glitterjurkje nu aan ? Dan ben je lekker makkelijk herkenbaar als je weer in beeld komt.
Paar goede oordoppen mee, niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:34 schreef Moira het volgende:
Haha ja behalve bij alle zielige nummers die ik in de Spotify-lijst telkens skip en straks wel aan moet horen, dat wordt janken geblazen![]()
Die zijn zelfs in Ahoy nog te koopquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paar goede oordoppen mee, niks meer aan doen.
Kijk eens aan, alles valt op zijn plek, het heeft zo moeten zijn.quote:
Flockley Monitor geloof ik. Bij Ahoy heb ik er niemand over gehoord en ook nergens op een bord genoemd zien staanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Heel veel sterktequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Latertje dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
21.00 uur vanavond en het duurt ongeveer 2,5 uur.
De finale duurt nog tot veel laterquote:
Dick wordt een vervelende oude man nu het allemaal niet meer zo lekker loopt... Pure frustratiequote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:52 schreef Prisha het volgende:
Maar dan hebben we een hele zondag om uit te rusten.quote:
Maar die is op zaterdagquote:
Speciaal voor het songfestival?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet gewoon deze hele week vrij hebben.
Ik moet alleen morgen even werken, maar dat mag vanuit huis en in de avond dus in de ochtend kan ik eerst even bijkomenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Checkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jaaaaaquote:
Ja.quote:
's ochtends zwemmen en dan GP van Monaco kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan hebben we een hele zondag om uit te rusten.
Dan ben je echt fanquote:
Vasil is toch zo gay as the day is long?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:27 schreef Em31 het volgende:
Arme Tix.
Esther had dat blijkbaar niet door nog na haar interview met hemquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vasil is toch zo gay as the day is long?
Het feestje kan nu beginnenquote:
Veel plezier.quote:
Dat kan ook met een brakke kop.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
's ochtends zwemmen en dan GP van Monaco kijken
Dat gaat de dj hier vast op prijs stellenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:02 schreef Strani het volgende:
Mensen die zenuwachtig zijn en afleiding nodig hebben kunnen met YouTube trompet spelen:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:30 schreef Moira het volgende:
Afscheid is geweest iig.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat op basis van jullie comments ik het veel erger had verwacht.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het echt live gaat, dan gaat het snel en heel veel onzin.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat op basis van jullie comments ik het veel erger had verwacht.
Het zal straks wel veel te snel gaan om bij te houden (wat ik ook niet ga proberen)
Ben nu ook een beetje mee aan het posten daar, maar tot nu toe is het een leuk topic.
En zo schattig dat er aan onze mods wordt gevraagd wat wel en niet mag mbt gifs plaatsen.
Overdrijven is ook een vak. En het scheelt dat het nu geen haat tussen verschillende voetbalclubs is, maar gewoon om muzieksmaak gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat op basis van jullie comments ik het veel erger had verwacht.
Het zal straks wel veel te snel gaan om bij te houden (wat ik ook niet ga proberen)
Ben nu ook een beetje mee aan het posten daar, maar tot nu toe is het een leuk topic.
En zo schattig dat er aan onze mods wordt gevraagd wat wel en niet mag mbt gifs plaatsen.
Wat wordt er nu gekeken daar eigenlijk, want is zie al allerlei reacties. Maar we beginnen toch pas om 20:30/21:00?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het echt live gaat, dan gaat het snel en heel veel onzin.
quote:
Op NPO3 praten BN'ers onzin over Songfestivalinzendingenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. En het scheelt dat het nu geen haat tussen verschillende voetbalclubs is, maar gewoon om muzieksmaak gaat.
NPO3. Waar de "bekende" BN'ers commentaar leverenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat wordt er nu gekeken daar eigenlijk, want is zie al allerlei reacties. Maar we beginnen toch pas om 20:30/21:00?
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Dit wordt het eerste jaar dat ik de semi's niet op tv ga kijken.
Aha, nou ik sla even over.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Op NPO3 praten BN'ers onzin over Songfestivalinzendingen
Het zijn over het algemeen ook veel mensen die de shows hartstikke leuk vinden, maar gewoon niet genoeg om het ESF geven om het hele jaar lang hier in allerlei topics meepostenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Forum in de gaten houden en tv aan lukt me niet tegelijkertijd.quote:
Hadden we de lijst van @Moira uit ons hoofd moeten leren en zit je nu ook in Ahoy ?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:44 schreef Cyan9 het volgende:
Dit wordt het eerste jaar dat ik de semi's niet op tv ga kijken.
En ik dacht nog wel dat je een vrouw was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Forum in de gaten houden en tv aan lukt me niet tegelijkertijd.
Nee, ben wel thuis. Maar de tv gaat niet aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hadden we de lijst van @:Moira uit ons hoofd moeten leren en zit je nu ook in Ahoy ?
Zwaai dan even naar een dame in het rood met een regenboogsjaal.
Op geen enkele manier ben ik een vrouw.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je een vrouw was.
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, ben wel thuis. Maar de tv gaat niet aan.
Ik zit hier om te modereren. Dus stream gaat aan op de tablet. Hoera voor klein beeld.quote:
Wauw dat vind ik nog eens jezelf opofferenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit hier om te modereren. Dus stream gaat aan op de tablet. Hoera voor klein beeld.
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:50 schreef Yesse het volgende:
Doen jullie eigenlijk nog iets met de Avro Eurovisie app?
Wel geïnstalleerd maar volgens mij heeft het niet echt toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:50 schreef Yesse het volgende:
Ik heb al paar jaar ervaring mee. Forummen en tv kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Forum in de gaten houden en tv aan lukt me niet tegelijkertijd.
De show is nog niet begonnen. Dan veranderd dat wel. Maar het is ook niet altijd een chaos. Waarbij het ook wel scheelt dat de mods de laatste jaren steeds scherper er bovenop zijn gaan zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:50 schreef Yesse het volgende:
Ik weiger Fok! op m'n mobiel te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al paar jaar ervaring mee. Forummen en tv kijken
Zal ook schelen dat we nu een heel ME-peloton aan mods hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De show is nog niet begonnen. Dan veranderd dat wel. Maar het is ook niet altijd een chaos. Waarbij het ook wel scheelt dat de mods de laatste jaren steeds scherper er bovenop zijn gaan zitten
Gezapig? Volgende week om 19.00 gaan wij toch weer rellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:52 schreef Strani het volgende:
Ik wens de aanwezige mods vanavond heel veel succes en sterkte. Even deze week overleven, en dan zullen wij in ruil daarvoor weer een jaar net zo gezapig zijn als altijd.
Waarom heb jij niet als hulp-mod aangemeld?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ook schelen dat we nu een heel ME-peloton aan mods hebben.
Rellenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezapig? Volgende week om 19.00 gaan wij toch weer rellen?
Oh, ging dat deze week niet door...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezapig? Volgende week om 19.00 gaan wij toch weer rellen?
Als ik het zo zie is het de act/performance en zang beoordelen met vrienden en officieel stemmenquote:
Luc!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Yesse
En om je vraag te beantwoorden, ik niet iig.
Ja. Nog een paar erbij en ze mogen niet eens meer samen tegelijk op het ESF podium staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ook schelen dat we nu een heel ME-peloton aan mods hebben.
Ik heb de tv-uitzending gewoon op de tvquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit hier om te modereren. Dus stream gaat aan op de tablet. Hoera voor klein beeld.
Hoe was de familyshow?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:49 schreef koffieleuk het volgende:
@:Nexum nog van harte![]()
Iedereen lekker genieten vanavond!
Ja dat is opgeschort voor het ESF. In tegenstelling tot Dickie snappen wij wel dat het ESF voorgaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ging dat deze week niet door...
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ging dat deze week niet door...
Succes en respect voor jouquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv en pc niet in dezelfde ruimte, wordt dus een beetje moeilijk.quote:
Om je nog iets meer te motiveren.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh ja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is opgeschort voor het ESF. In tegenstelling tot Dickie snappen wij wel dat het ESF voorgaat.
Dat is een inrichtingsfout dan. En je wist natuurlijk al een tijdje dat deze dag er aan zou komen, dus je had er op kunnen anticiperen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n tv en pc niet in dezelfde ruimte, wordt dus een beetje moeilijk.
Joh ik weet nog niet eens zeker of ik wel voldoe als hulp-user, laat staan als hulp-mod!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet als hulp-mod aangemeld?
Eerst maar even leren fietsen zonder zijwieltjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh ik weet nog niet eens zeker of ik wel voldoe als hulp-user, laat staan als hulp-mod!
Je bent zelf een inrichtingsfout.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een inrichtingsfout dan. En je wist natuurlijk al een tijdje dat deze dag er aan zou komen, dus je had er op kunnen anticiperen.
Ik kan het gewoon niet. mobiel fokken op telefoon of tablet en dan ook nog iets volgen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weiger Fok! op m'n mobiel te gebruiken.
Een ESF mod die er met de pet naar gooit, je verwacht het nietquote:Op dinsdag 18 mei 2021 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een inrichtingsfout dan. En je wist natuurlijk al een tijdje dat deze dag er aan zou komen, dus je had er op kunnen anticiperen.
Ik heb gewoon een tv en laptop naast elkaar staan hoor.quote:
Ongelofelijkquote:
Je bent zelf een gooiende pet! Uh.. Nou ja, laat maar dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een ESF mod er met de pet naar gooit, je verwacht het niet
Da's stom.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een tv en laptop naast elkaar staan hoor.
En ook zo fijn dat je nu persoonlijk hebt ervaren dat vuur heet is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Heb gewoon m'n top 2 live mogen zien!
Blij voor jequote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ongelofelijk
Heb gewoon m'n top 2 live mogen zien!
quote:Om 21.00 uur begint de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Dit jaar vindt het enorme evenement plaats in Nederland, in Ahoy Rotterdam. De vorige editie werd gewonnen door de Nederlandse inzending Duncan Laurence.
Wat kunnen we vanavond verwachten? Veel hysterie natuurlijk, want het is het Songfestival.
Deze is zo slecht dat je beter jezelf hiervoor een note kunt geven.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent zelf een gooiende pet! Uh.. Nou ja, laat maar dan.
Ik hoor van veel mensen dat Italie heet isquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En ook zo fijn dat je nu persoonlijk hebt ervaren dat vuur heet is.
Ik ga mij medegangers wel even waarschuwen dat Finland en Italië heet gaan worden.
Ja. Maar het is gewoon raar omdat zo te noemen. Dat doen ze bij andere dingen ook niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:07 schreef Guanabana het volgende:
I mean, it's technically true, maar toch.
Maar dat doe ik lekker niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze is zo slecht dat je beter jezelf hiervoor een note kunt geven.
Wat een onzin. Kwalitatief is het de laatste jaren toch al vrij goed? Dit jaar helemaal volgens mij.quote:
Op m'n wang!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blij voor je![]()
Heb je ook een Noorwegen vlaggetje?
Beetje alsof je bij een Eredivisiewedstrijd zegt:quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar het is gewoon raar omdat zo te noemen. Dat doen ze bij andere dingen ook niet.
Dit!quote:
Ik ook. @Momo @Cyan9 @IJsbeer @H_T zorgen dat het met Fok wel goedkomtquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit!
En hoe graag ik ook wil zien wat iedereen hier ervan vindt, ik ga toch kijken zonder FOK!
Ik moet gewoon 100% opletten.
Straks voetbal, dus dat wordt veel theater en grote schoppartijen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Beetje alsof je bij een Eredivisiewedstrijd zegt:
'Matig potje voetbal natuurlijk, want het is de Eredivisie!'
Dat is inderdaad ook mijn plan. Over ongeveer 3 kwartier ga ik offline, en ben dan een paar uur lang niet meer beschikbaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik zet de tv aan zodat ik alles goed kan volgen, ja toch @:sableheart en achteraf hier alles bijlezen. En we hebben de persconferentie nog direct na de uitzending! Wordt dus weer nachtwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |