Dit inderdaad. Plus het vele getrol haalde wel de lol er een beetje af soms, dus ik ga gewoon alleen kijken en waarschijnlijk de SC er naast.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Vorige keren vond ik de LIVE topics tijdens de 'eckte' uitzending niet te doen, gaat zo snel joh! Dus vooral TV gekeken, en een beetje in de SC geloof ik.
Had het al voorbij zien komen. Scheelt weer dat we dan geen Hamilton meer hoeven te zien winnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:31 schreef Dave het volgende:
Ben geen F1-kijker, maar vanaf 2022 verliest Ziggo de uitzendrechten van de F1.
Als dat klopt ben ik van plan mijn Ziggo-abonnement op te zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:31 schreef Dave het volgende:
Ben geen F1-kijker, maar vanaf 2022 verliest Ziggo de uitzendrechten van de F1.
Volgens mij viel dit in 2019 wel mee, was dacht ik extra aandacht voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Plus het vele getrol haalde wel de lol er een beetje af soms, dus ik ga gewoon alleen kijken en waarschijnlijk de SC er naast.
Ik zet de tv aan zodat ik alles goed kan volgen, ja toch @Sableheart en achteraf hier alles bijlezen. En we hebben de persconferentie nog direct na de uitzending! Wordt dus weer nachtwerk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:31 schreef Guanabana het volgende:
Ah weet echt niet wat ik moet doen vanavondIk wil goed opletten maar ook meebeleven wat mensen hier over de show zeggen
Ik ben het hier niet mee eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd @:Nexum
België staat voor het eerst in de top 10 van de semi bij de bookmakers. Hopelijk gaan ze het vanavond halen. Dit ten koste van Israel, die gaan we toch niet missen in de finale
Wij samen vanavond in de SC onze commentaar op de acts.😍quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:36 schreef Strani het volgende:
Ja, de eckte fans zitten gewoon in de SC tijdens de liveshows.
Ja, hoewel, dan wel weer zonder mij want dan zit ik met m'n vette vingers aan de tapas, als het goed is.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wij samen vanavond in de SC onze commentaar op de acts.😍
Oei! dan weet ik het goed gemaakt en dan mag Israel ook door ten koste van Zweden. Dat zal Zweden leren om een keer niet zo'n overgeproduceerd liedje in te sturen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens!
Vind Israelveel leuker.
Het kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat klopt ben ik van plan mijn Ziggo-abonnement op te zeggen
quote:
Tapas, lekker. Kan je ook wat voor mij maken of bestellen?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel, dan wel weer zonder mij want dan zit ik met m'n vette vingers aan de tapas, als het goed is.
Dan ga ik toch maar weer eens op zoek naar het glasvezelpunt dat ik misschien heb. Ergens in het komende half jaar dan, ik hoef niet te haastenquote:
Nog niet gratis aangelegd door KPN? Hier al welquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar weer eens op zoek naar het glasvezelpunt dat ik misschien heb. Ergens in het komende half jaar dan, ik hoef niet te haasten
Ja, same here.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Als dat klopt ben ik van plan mijn Ziggo-abonnement op te zeggen
Volgens de postcodechecks zou het moeten kunnen op mijn adres, maar ik zou niet weten waar dat punt dan zit. Eerder was het ook al zoeken naar de watermeter om de standen door te kunnen geven. Die blijkt op een andere verdieping te zittenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nog niet gratis aangelegd door KPN? Hier al wel
Eens, Belgie heeft echt een goed liedje, maar het sneeuwt onder. Hopelijk kan de jury het goed genoeg waarderen dat het doorgaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd @:Nexum
België staat voor het eerst in de top 10 van de semi bij de bookmakers. Hopelijk gaan ze het vanavond halen. Dit ten koste van Israel, die gaan we toch niet missen in de finale
Hier kan ik mee leven jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! dan weet ik het goed gemaakt en dan mag Israel ook door ten koste van Zweden. Dat zal Zweden leren om een keer niet zo'n overgeproduceerd liedje in te sturen.
Toe maar, de eisen worden hoog!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tapas, lekker. Kan je ook wat voor mij maken of bestellen?
Ze hadden tijd terug een actie dat het aansluitpunt gratis werd aangelegd, dus hebben we maar gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de postcodechecks zou het moeten kunnen op mijn adres, maar ik zou niet weten waar dat punt dan zit. Eerder was het ook al zoeken naar de watermeter om de standen door te kunnen geven. Die blijkt op een andere verdieping te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |