Ja ik ben vooral bang dat ik eruit scheur, want op zich zit het niet vervelend (wel strak, maar niet "vervelend strak")quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua lengte wel, maar als je er zo over twijfelt, voel je je dan wel prettig om daar in te gaan? Ook weer jammer als je je daar de hele tijd zorgen over maakt
Ja precies, komt vanzelf wel!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet druk over maken en het vanzelf wel zien gaat mijn plan wordenKomende half jaar is het sowieso nog op Ziggo te zien en daarna is het winterstop, dus als het voor begin maart duidelijk is vind ik het best
Open up to Dick!quote:
Ik vroeg me dat idd ook al af.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:55 schreef Dave het volgende:
Waarom staat er in de popups die krijgt als je met je muis over een like notificatie 'hovert' 'Je bent gequote door Dave' (bij jullie dus waarschijnlijk je eigen nickname)....
182 miljoen in 2019. Hoeveel kijkers trekt Feyenoord?quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:07 schreef Arizona het volgende:
@:aoibhin met blote benen zou ik hem aan de korte kant vinden, maar met die legging / panty (?) eronder kan het wat mij betreft wel
Ja, dat krijg ik ook. Was me trouwens nog nooit opgevallen.quote:
Kort niks mis meequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!
Was altijd al een kort jurkje maar nu nog nét wat meer.
* Aoibhin zet een plusje achter de outfitafweging en gaat spoedig een keuze maken
Klootzak ik had dit nummer gister de hele dag in mijn hoofd, vandaag niet weerquote:
Ik heb mijn favoriete ESC liedje ooit in mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klootzak ik had dit nummer gister de hele dag in mijn hoofd, vandaag niet weer
Die is mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb mijn favoriete ESC liedje ooit in mijn hoofd![]()
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.quote:
In Nederland kijken er al meer mensen het ESF dan naar een Eredivisie wedstrijd. Zelfs als het Ajax Feyenoord is, dus Dickie zit er wel heel ver naastquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
182 miljoen in 2019. Hoeveel kijkers trekt Feyenoord?
En die noot zat in elke recapquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.
ROBBEDquote:
Dat jaar vind ik persoonlijk Griekenland, IJsland, Hongarije en Italië heel tofquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESF 2013 opgezet om in de sfeer te komen.
Ja, hij was anders echt veel hoger geëindigd, dat weet ik bijna zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was zo zonde, ook net op zo'n harde noot.
Ik denk nog stééds wel dat het een grapje was, maar er is toch lichte twijfel ontstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:22 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Hij dacht echt dat ie naar Frankrijk ging hè? (- "So where is the Notre Dame?" - "We are in Rotterdam hè?")
Werd 4de of 5de bij de juries en 19de bij televotequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, hij was anders echt veel hoger geëindigd, dat weet ik bijna zeker
Nu is de televote wel vaker niet heel aardig geweest voor Israël (Netta uitgezonderd).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd 4de of 5de bij de juries en 19de bij televote
Ik heb net besloten dat ik vandaag iets anders aantrekquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:26 schreef Meridiaan het volgende:
@:Aoibhin : Ik ben het met H_T eens: als je je er goed in voelt, doen! En als het niet goed voelt, niet doen!
Ik vind Israël een mooi lied. Maar heb eigenlijk helemaal niks met (het lied van) Anouk.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat jaar vind ik persoonlijk Griekenland, IJsland, Hongarije en Italië heel tofEn onze Anouk natuurlijk. Noorwegen ook een goed nummer, maar heb er persoonlijk minder mee.
Overall een van de mindere jaren wel
Je bent mooi zoals je bent. Dat zeg ik hier thuis ook altijd, wat centimeters meer of minder is geen reden om geen jurkje ofzo aan te doen. Lekker doen MEIDDDDDDDDquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik vandaag iets anders aantrekEr zijn daarna nog twee shows en dan kan ik proberen wat minder zout te eten de komende dagen, geen snacks, etc en dat scheelt voor zaterdag bijv. al wat centimeters.
Dat kan natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Israël een mooi lied. Maar heb eigenlijk helemaal niks met (het lied van) Anouk.
Ben het helemaal met je eens hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bent. Dat zeg ik hier thuis ook altijd, wat centimeters meer of minder is geen reden om geen jurkje ofzo aan te doen. Lekker doen MEIDDDDDDDD
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltantequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Redefine het volgende:
Alma is zeker een mooie vrouw. Maar Zlata Ognevich en Lenna Kuurmaa (Vanilla Ninja) staan daar voor mij nog voor
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Blue had ook moeten winnen totdat er audio problemen ontstonden en uitgerekend de beste zanger van het stel er gigantisch naast zat in de finale![]()
Gewoon top 5 televote gepakt hequote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.
Lena is zeker wel leuk ja. Maar staat toch wel stapje lager. Die Roemeense zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltante
Die Lee is wel een zieke zanger hoor koekoekquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze zuiver waren geweest, zouden ze zeker wel wat hoger zijn geëindigd, maar top 5 was dat vrijwel zeker niet geworden maar staan de winst.
Dat was juist helemaal geen zwak jaar. Azerbeidzjan won mede omdat de voting zo verdeeld was.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon top 5 televote gepakt heWas DE kans voor UK enorm zwak jaar met dat kut Azerbaidjzan.
Lena naakt gezien NIKS MIS MEE OUWE DIBBESquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lena is zeker wel leuk ja. Maar staat toch wel stapje lager. Die Roemeense zeker
Jawel joh. Running scared hou toch opquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was juist helemaal geen zwak jaar. Azerbeidzjan won mede omdat de voting zo verdeeld was.
* Aoibhin noteertquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:47 schreef Kreator het volgende:
Ik vind hem te kort voor een formeel etentje, @:aoipbhin.
Maar als je hem voor een date wil en je hoopt op actie zonder je volledig te ontkleden, dan zeg ik: Check.
Een hele matige winnaar absoluut. Maar soms vallen dingen zo samen, inclusief wat zakken geld, waardoor een liedje kan winnen.quote:
Navratilovaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:58 schreef Strani het volgende:
M'n vrouw zit nu in een cursus van de Internationale Associatie voor Sportjournalisten met als speciale gast vandaag Martina Navratilova. Dat vind ik toch wel erg tof hoor.
Geweldig nummerquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:22 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Hij dacht echt dat ie naar Frankrijk ging hè? (- "So where is the Notre Dame?" - "We are in Rotterdam hè?")
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar er is toch wel iemand in het hele team met wie hij dit opneemt die weet dat het niet in Frankrijk is?
Oh was dus niet de echte reden.quote:Tusse who was originally born in the Democratic Republic of the Congo, speaks French fluently as one of his native languages. This is what motivated him to record this version of his Eurovision entry, which was originally entirely in English. It the first time in over 20 years a Swedish Eurovision entry has been released in French.
“It’s a huge pleasure for me to be able to release “Voices” in French. It’s a song that means a lot to me and have inspired me much. So, it feels very special and genuine to sing the song in French, especially because French is my mother tongue and it’s the first language I ever spoke”, – Tusse
Ik ga ook voor Lenaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lena Duitsland ook een poppetje en die Roemeense Jodeltante
Nu al een van de leukste lijntjes dit jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Momo het volgende:
Haha op het officiële kanaal
Efendi ook met een hele video opgenomen in Nederland
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu al een van de leukste lijntjes dit jaar
Al wordt het vast niks; denk dat hij wel een soort crush op haar heeft maar niet zo serieus, en zij gaat er gewoon een beetje in mee
Ja vind ik ook, maar ook weer zo lullig om te zeggen hahaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]tuurlijk wordt dat niks, zij is toch best wel out of his league of nie.
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]tuurlijk wordt dat niks, zij is toch best wel out of his league of nie.
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.
Ik zeg dat gewoon.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ook weer zo lullig om te zeggen haha
Vanavond weten we of het flingetje samen naar de finale mogenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het overigens een beetje een vermoeiende 'gimmick', maar dan zal ik wel weer zuur zijn.
En daar is geen plek voor vandaag![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 18 mei 2021 14:49 schreef Kreator het volgende:
Er zit Dr. Pepper in de automaat bij de klant waar ik momenteel zit. Dit maakt veel goed.
Misschien hebben zij wel geen woorden nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van wel. Maar dat zegt in de praktijk niet altijd wat. Ik denk dat het grootste probleem is dat zij geen woord Engels spreekt. Nou ja behalve de liedjes die ze zingt dan.
Die heb ik nooit gezien, ik vond haar sowieso al knapquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waren toen wat foto's van Lena uitgelekt![]()
![]()
Que?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!
Ondergewaardeerd inderdaad!quote:
Beetje jodium erop en elke drie dagen een nieuwe pleisterquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij hier elkaar allemaal niet zouden begrijpen. Nooit meer SC-ruzies!
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Over knappe deelneemsters gesproken, Efendi doet mij nogal denken aan (een knappere minder irritante versie van) Fajah Lourens, jullie?
Precies en als het puntje bij paaltje komt, gewoon flaporen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Beetje jodium erop en elke drie dagen een nieuwe pleister
Die jurk kan ik me niet meer herinneren. Maar ik ben blij dat ik een medestander van dit nummer heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd inderdaad!
Alleen die jurk was zo lelijkZal haar geen finaleplaats hebben gekost, maar toch
Suiker , palmolie , HAZELNOTEN 13%, magere cacao 7,4%, magere MELKPOEDER 6,6%, WEIPOEDER, emulgatoren: lecithinen [SOJA], vanillinequote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies en als het puntje bij paaltje komt, gewoon flaporen.
Frankland, Nederrijk, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar er is toch wel iemand in het hele team met wie hij dit opneemt die weet dat het niet in Frankrijk is?
Daar hebben we een topic voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien, ik vond haar sowieso al knap
Wie is dit jaar de knapste deelneemster?
Dat zet geen zoden aan de dijk, je moet er in principe drie dagen voor reserveren en pas dán het zand van de vensterbank blazen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Suiker , palmolie , HAZELNOTEN 13%, magere cacao 7,4%, magere MELKPOEDER 6,6%, WEIPOEDER, emulgatoren: lecithinen [SOJA], vanilline
Glutenvrij.
Hasta la vista.quote:
Mits wassende maan toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zet geen zoden aan de dijk, je moet er in principe drie dagen voor reserveren en pas dán het zand van de vensterbank blazen.
Ah ja, ik zie het! Jij stelt Roxen voor en dat begrijp ik ergens ook wel weer. Maar goed, ik heb er vrij weinig verstand van (net als jijquote:
Hahaha. Ik dacht bij dat liedje: wat komt die omgeving bekend voor.. Tot ik het daadwerkelijk herkende als Rotterdam (ik zat in de buurt op school én ik heb in de buurt waar ze dit heeft opgenomen gewerktquote:
De volkskrant was ook een beetje afgeleid.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:24 schreef Guanabana het volgende:
En ik vind Elena van Cyprus heel knap, ik vraag me alleen telkens af of het haar echte bovenlip is
quote:Het geeft geen pas om te beginnen over die knakworst van een bovenlipfiller, want lipvullen is lekker ieders eigen zelfbeschikkende zaak, maar we doen het hier toch even, excuus, want hij trekt nogal de aandacht, duidelijk ook die van Elena Tsagrinou zelf, en dan is-ie maar uit de weg.
El diablo is namelijk een prima stadiondansnummer met een loeiend refrein als een Lady Gaga-pastiche, en een goed gevonden bruggetje waarin Tsagrinou een toonladdertje op en af trippelt, gemarkeerd door ritmische hijgjes. Klinkt cheesy, en is het ook een beetje, maar wel zo aanstekelijk. Typisch publiekveroverend slagschip van Zweeds-Canadees-Duits songwritersteam met Eurovisie-ervaring.
Mooie meid jaquote:Op dinsdag 18 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
Over knappe deelneemsters gesproken, Efendi doet mij nogal denken aan (een knappere minder irritante versie van) Fajah Lourens, jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |