Kijk nu heb je ook een likequote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel weer ff wennen. Dingen zien er ineens anders uit.
Oh dear, gaan we dat hier ook al doen?quote:
ROOOOOZZJEEEEEEEEquote:
Jazeker en dat is heel fijn! Dat scheelt honderden posts met alleen een enkele emoji.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear, gaan we dat hier ook al doen?
Nog steeds beheerder van de @ijs_beer fanclub zie ik?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou doe je het wéér Em, ik ga er nog wat van denken zo!
Aibo, jij ook hier op dit forum?quote:
Dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen niet als het dan Barcelona wordt, dus maar hopen op Atlético.
Ja dit is een plekje waar ik af en toe eens komquote:Op zondag 9 mei 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aibo, jij ook hier op dit forum?![]()
Gaat prima, met jou ook hoop ik?
@Cyan9 en @Koen66 gaan heel blij zijn je te treffen bij de nachtploegquote:Op zondag 9 mei 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij, maar ik heb nog geen zin om naar bed te gaan.
Zijn we begonnen met de nachtploeg?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cyan9 en @:Koen66 gaan heel blij zijn je te treffen bij de nachtploeg
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker en dat is heel fijn! Dat scheelt honderden posts met alleen een enkele emoji.
Ik ben niet van plan heel laat te gaan slapen, maar twee uurtjes zitten er nog wel inquote:
Neequote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?
Goed dat ik terug ben dan, ff kijken of ik voortaan mn posts per letter kan plaatsen oid.
Until the day i die.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds beheerder van de @:ijs_beer fanclub zie ik?
De gesprekjes met je wederhelft krijgen natuurlijk altijd wel een like van elkaarquote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?
Goed dat ik terug ben dan, ff kijken of ik voortaan mn posts per letter kan plaatsen oid.
Smaak, jijquote:
Herinner me dat toch anders, maar oké, soms is het ook wat je wil horen natuurlijk!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ramsay was misschien wel het personage in GoT dat het meest behoefte had aan liefde
Helaas heb ik nu al door dat dit niet kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De gesprekjes met je wederhelft krijgen natuurlijk altijd wel een like van elkaar
Ik ook niet. Morgen werkenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel laat te gaan slapen, maar twee uurtjes zitten er nog wel in
Nog geen jaar, 16 mei was de laatste.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit is een plekje waar ik af en toe eens komToevallig tref je me net
![]()
Ja hoor alles oké hier, nu met ESF vakantieTwee weken vrij gevraagd van werk om alles lekker te kunnen volgen
![]()
Wat heeft jou besloten te doen terugkeren? Het is echt meer dan een jaar geleden alweer
Maar jullie zijn meerdere personen!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas heb ik nu al door dat dit niet kan.![]()
Mensen een like button geven en dan niet jezelf mogen liken, dieptriest.
Werk zequote:
quote:
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn meerdere personen!
Dat jullie hetzelfde account delen zou niet moeten uitmaken
Serieusquote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog geen jaar, 16 mei was de laatste.![]()
Valt me een beetje tegen dat deze datum blijkbaar niet in je geheugen gegrift staat.
quote:
Nog niet echt meegekregen, want F1 en de komende week nog andere dingen te doen ondanks dat ik vanaf dinsdag vrij ben.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Krijg je de rehearsals nog een beetje mee of sla je die bewust over?
Pics, or didn't happenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SerieusDan heb ik het echt heel verkeerd opgeslagen ja
Ik ga die datum nu in mijn harses krassen
Evenals de datum van vandaag dat je weer terug bent
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'quote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'
@Cyan9 kan je daar misschien mee helpen. Die is goed met ophef en rellenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.
Ah dan lekker F1 kijkenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog niet echt meegekregen, want F1 en de komende week nog andere dingen te doen ondanks dat ik vanaf dinsdag vrij ben.
Ik die in mijn harses kras is nóg goorder dan wat er vandaag op de Wiwistream allemaal voorbijkwamquote:
Weltrustenquote:
Volgend weekend niet en het weekend daarna wel (Grand final ESF)quote:
Neuh, niks bijzonders de komende tijd. Alleen maar oninteressante programma's op tv, geen evenementen.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is zeker nogal rustig hier, met dit weer?
Staat er nog iets op de agenda de komende tijd?
Nou dr schijnt een songfestival in NL aan te komen en er zijn heel veel fokkers met kaartjes ondanks de (overigens terechte natuurlijk) bezetting van maar 1/4e van het origineel.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is gebeurd in de Wiwistreamquote:Op zondag 9 mei 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik die in mijn harses kras is nóg goorder dan wat er vandaag op de Wiwistream allemaal voorbijkwamTrust me, daar wil je geen pic van
Oh, in dat geval word ik helemaal kriegel. Dan gaan de postduiven er aan te pas komen, berg je dan maar.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'
Mijn kat wil de postduiven wel vangenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat geval word ik helemaal kriegel. Dan gaan de postduiven er aan te pas komen, berg je dan maar.
Nou eh... de zus van William heeft een cyste en zit dat nogal vaak heel grafisch te beschrijvenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is gebeurd in de Wiwistream![]()
Kannibalisme?
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou dr schijnt een songfestival in NL aan te komen en er zijn heel veel fokkers met kaartjes ondanks de (overigens terechte natuurlijk) bezetting van maar 1/4e van het origineel.
Het ESF wijkt zelfs niet voor de kosmos!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou eh... de zus van William heeft een cyste en zit dat nogal vaak heel grafisch te beschrijven(we hebben haar nu de Cyster genoemd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan die andere kleurtjesquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om de jompelsmileys inclusiever te maken gooien we er nog wat kleurtjes in:![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja de kosmos dacht nog dat we naar Maastricht zouden gaan. Info komt daar een beetje laat aan blijkt wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?
Ja de Rehearsal dagen zijn echt van die dagen dat de twijfel gaat toelaan en er veel omslaatquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ik raak met de dag meer clueless wie de zege gaat pakken van de kopgroep Frankrijk, Malta, Zwitserland, Bulgarije, IJsland, Italie en Litouwen...
Ik heb zo'n zin in de komende maanden:quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Das een geheim.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ik raak met de dag meer clueless wie de zege gaat pakken van de kopgroep Frankrijk, Malta, Zwitserland, Bulgarije, IJsland, Italie en Litouwen...
Ah wat leuk dat Deban toch nog wat te doen heeftquote:Op zondag 9 mei 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deban live met Jendrik en Jimmie Wilson heel random
Zolang het maar geen anticlimax wordt zoals 2016, waarbij Oekraine het uiteindelijk wintquote:
Was er niet ook nog een gele?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om de jompelsmileys inclusiever te maken gooien we er nog wat kleurtjes in:![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Die heeft het helaas niet gehaald.quote:
Dingen gaan, ik kan niet zeggen dat het slecht gaat, maar tijden zijn ook wel eens beter geweest.quote:
Ik gun Duitsland echt een leuke uitslag dit jaarquote:Op zondag 9 mei 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deban live met Jendrik en Jimmie Wilson heel random
Stoppen met roken is een hele grote verbetering.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen gaan, ik kan niet zeggen dat het slecht gaat, maar tijden zijn ook wel eens beter geweest.
Wel gestopt met roken, dus dat is iig een verbetering.
En hoe gaat alles met jou?
Gefeliciteerd met het stoppen met roken!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen gaan, ik kan niet zeggen dat het slecht gaat, maar tijden zijn ook wel eens beter geweest.
Allergieën kunnen best lastig zijn, zie ik veel om me heen.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stoppen met roken is een hele grote verbetering.Trots!
Ja wel goed, buiten allergiesgezeur de boel prima op de rit.
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het stoppen met roken!
Leuk dat je weer meepost Rogerquote:Op zondag 9 mei 2021 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
SPOILER: De MolOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
You're back. Both of you!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Epiales zit ik nog steeds een beetje aa vast idd, zal ook nog wel ff zo blijven.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk dat je weer meepost Rogeren uiteraard moest Epiales dan natuurlijk meekomen.
Goed dat het i.i.g. niet slecht gaat, en dan te hopen dat die betere tijden weer komen
De nachtploeg start pas na twaalven.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cyan9 en @:Koen66 gaan heel blij zijn je te treffen bij de nachtploeg
Ja die hangt er nu eenmaal aan vast he, daar kom je niet vanaf.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Epiales zit ik nog steeds een beetje aa vast idd, zal ook nog wel ff zo blijven.![]()
Alles goed?
Dave!quote:
Ahwquote:Op zondag 9 mei 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Heb wel een beetje een 'nature is healing' gevoel nu, nu Roger er is.![]()
![]()
quote:
Oh ik doe het alsnog vaak beide hoorquote:Op zondag 9 mei 2021 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zie, zo'n antwoord is toch veel leuker dan zo'n duffe like?
quote:
Wederzienquote:
Het was ook een vooraankondiging!quote:
Nee, juist niet. Alles valt op zijn plaats zo.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
699 delen niet in de SC gepost, Roger. Wat dat betreft had je eigenlijk nog een paar minuutjes moeten wachten.
Heyquote:Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef Hamlapjes het volgende:
En hallo @:Roger_Epiales! Goed je te zien!
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Alles valt op zijn plaats zo.
Net geen jaar, net geen 700 delen. Alles nét niet, zoals men van me gewend is.
Jamiroquay is langsgeweestquote:Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dave!
[..]
Ahw![]()
Voelt ook wel een beetje als thuiskomen.
Al is er wel iemand aan het behangen geweest en is al het interieur verplaatst.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ja, d'r zijn er wel aantal met een ander kleurtje.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dave!
[..]
Ahw![]()
Voelt ook wel een beetje als thuiskomen.
Al is er wel iemand aan het behangen geweest en is al het interieur verplaatst.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ja baasquote:Op zondag 9 mei 2021 22:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vooruit, ik keur het goed. Maar pas op je tellen dame.
WOOT! Hawaii! Feest!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
ROGER JE BENT ER WEER! FEEST!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!Ik heb je vaak gemist
Rechtszaak starten en dan als advocaat Abraham Kosmoszkowicz inhurenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja de kosmos dacht nog dat we naar Maastricht zouden gaan. Info komt daar een beetje laat aan blijkt wel.
Sjees.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Rechtszaak starten en dan als advocaat Abraham Kosmoszkowicz inhuren
Oh die gast.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jamiroquay is langsgeweest
[ afbeelding ]
Heb echt zo lang nog echt gedacht dat je weg zou blijvenquote:Op zondag 9 mei 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
WOOT! Hawaii! Feest!![]()
Dank je, ik heb jullie ook gemist, maar dat hoeft nu niet meer, want we zijn er allemaal weer!
Probleem is dat die altijd wel weer een sleutel van elk slot uit zijn hoge hoed haalt.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh die gast.![]()
Ik wist dat ik bij mijn vertrek een briefje op moest hangen hem niet binnen te laten.
Dat en hier en daar andere fontjes, knopjes die er anders uit zien, previews die niet doen wat ik van ze verwacht.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, d'r zijn er wel aantal met een ander kleurtje.Wat meer blauw, wat groen erbij enzo. Nieuwe users, vertrokken users (gelukkig niet zo veel), als life goes.
En ato.
Laatst geprobeerd, ging die gozer een tunnel graven en er een liedje bij zingen over hoe hij dieper onder de grond gingquote:Op zondag 9 mei 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh die gast.![]()
Ik wist dat ik bij mijn vertrek een briefje op moest hangen hem niet binnen te laten.
En stond vervolgens met een enorm beest voor de deur die alles sloopte.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst geprobeerd, ging die gozer een tunnel graven en er een liedje bij zingen over hoe hij dieper onder de grond ging
Ik heb ook heel lang niet geweten of ik terug zou komen, maar het bloed kruipt waar het niet staan kan, of zo.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb echt zo lang nog echt gedacht dat je weg zou blijvenEn er niet meer zo op gerekend
Dus dat maakt deze verrassing extra mooi
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probleem is dat die altijd wel weer een sleutel van elk slot uit zijn hoge hoed haalt.
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Laatst geprobeerd, ging die gozer een tunnel graven en er een liedje bij zingen over hoe hij dieper onder de grond ging
Nou kijk, dat bedoel ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die het voor elkaar kreeg, maar ik heb hem ook wel eens met een blikje hitte gezien. Welk weldenkend mens doet dat nou?quote:Op zondag 9 mei 2021 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou kijk, dat bedoel ik.
Het is echt altijd wat met die gozer.
Wat betreft je terugkomst:quote:Op zondag 9 mei 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang niet geweten of ik terug zou komen, maar het bloed kruipt waar het niet staan kan, of zo.
Geen, geen weldenkend mens doet dat.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die het voor elkaar kreeg, maar ik heb hem ook wel eens met een blikje hitte gezien. Welk weldenkend mens doet dat nou?
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat betreft je terugkomst:
[ afbeelding ]
ato is lekker op zijn wolkje alles aan het volgenquote:Op zondag 9 mei 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat en hier en daar andere fontjes, knopjes die er anders uit zien, previews die niet doen wat ik van ze verwacht.
Dat soort dingen.
En ja, ato.![]()
Maar die hangt hier nog steeds wel een beetje rond, heb ik zo het gevoel. Alleen misschien wat minder tastbaar dan eerst.
Ik ben in ieder geval heel blij dat je er weer bentquote:Op zondag 9 mei 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang niet geweten of ik terug zou komen, maar het bloed kruipt waar het niet staan kan, of zo.
Sorry, wie? Bedoel je toevallig Roelof Wienk?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Zo Rolf Sanchez zingt even Waarom Nou Jij bij Humberto... half Nederlands, half Spaans, wat tof
Jaquote:Op zondag 9 mei 2021 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Sorry, wie? Bedoel je toevallig Roelof Wienk?
Jaquote:Op zondag 9 mei 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Heb wel een beetje een 'nature is healing' gevoel nu, nu Roger er is.![]()
![]()
Ik ook! Zijn humor is heel fijn en ik hoop alleen voor hem dat de staging niet te chaotisch is.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gun Duitsland echt een leuke uitslag dit jaar
Fijn om terug te zijn. Fijn om iedereen hier weer te zien.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Wij gaan wel wat vaker op beeld. We durven nu na jullie reacties op de 'vlog'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Haha ik ook, maakt hem toch een stuk suffer nog weerquote:Op zondag 9 mei 2021 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ik hoorde gisteren pas dat hij niet echt Rolf Sanchez heet
Dat was ook maar net hoor, ze heeft bijna een jaar lang Yellow geheten. Maar na lang aandringen is ze weer terug.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om terug te zijn. Fijn om iedereen hier weer te zien.![]()
Fijn om te zien dat je nog steeds je dansende kuiken hebt en je naam niet veranderd is.
Die meneer is wel heel boos.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Deze reacties richting Sietse![]()
https://twitter.com/frankeren/status/1391491114889318402?s=21
Waarom zijn mensen zo
Vreselijk die zure augurken.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Waarom zijn mensen zo
Henk Bakhuijzen is ook nog nooit bij me gelandquote:Op zondag 9 mei 2021 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ik hoorde gisteren pas dat hij niet echt Rolf Sanchez heet
Ik vind het vooral een onbegrijpelijke reactie. Komt die gast zelf uit Maastricht?quote:Op zondag 9 mei 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Waarom zijn mensen zo
Ja, leuk! Joh, het is eigenlijk gewoon hetzelfde als dat je thuis voor het eerst de show ziet. Beetje mopperen, iets helemaal geweldig vinden en juichen, moeilijk gezicht trekken als iemand net zijn noot niet haalt, KOMT GOEDquote:Op zondag 9 mei 2021 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan wel wat vaker op beeld. We durven nu na jullie reacties op de 'vlog'.
Wie is dat dan?quote:Op zondag 9 mei 2021 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Henk Bakhuijzen is ook nog nooit bij me geland
Even door de tijdlijn gebladerd. Guy is volledig loco gegaan nadat Feyenoord de klassieker verloren had.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een onbegrijpelijke reactie. Komt die gast zelf uit Maastricht?
En dan die opmerking daaronder. Dat de postcards in van die 'domme dorpen' zijn opgenomen
Sneu wel ja. Alsof Sietse daar helemaal alleen over gaat.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:21 schreef Em31 het volgende:
Waarom zijn mensen zo
Je zou bijna denken van wel, want als je je er zo druk om maakt had je wel geweten dat er heel veel dingen in Rotterdam zijn opgenomen.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een onbegrijpelijke reactie. Komt die gast zelf uit Maastricht?
En dan die opmerking daaronder. Dat de postcards in van die 'domme dorpen' zijn opgenomen
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan wel wat vaker op beeld. We durven nu na jullie reacties op de 'vlog'.
Ah ja de die hard voetbalsupporters slaan vaak nogal door.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even door de tijdlijn gebladerd. Guy is volledig loco gegaan nadat Feyenoord de klassieker verloren had.
...maar ze is nu wel nog iets meer ESF Queen dan normaal, want Greys en Cee zijn reporters ter plaatse!quote:Op zondag 9 mei 2021 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn om terug te zijn. Fijn om iedereen hier weer te zien.![]()
Fijn om te zien dat je nog steeds je dansende kuiken hebt en je naam niet veranderd is.
Ohquote:Op zondag 9 mei 2021 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik googelde die naam, maar serieus, Daniël Dekker?
Oh, hij heeft dus gewoon een heel begrijpelijke reden, laten we een beetje aardig voor hem blijven.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even door de tijdlijn gebladerd. Guy is volledig loco gegaan nadat Feyenoord de klassieker verloren had.
Ik zie net dat het Henk Bakhuizen is, andere spelling, maar idee blijft hetzelfdequote:
Piet Nutteloos was dan beter geweest.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik googelde die naam, maar serieus, Daniël Dekker?
Ik denk Daniel Dekkerquote:Op zondag 9 mei 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie net dat het Henk Bakhuizen is, andere spelling, maar idee blijft hetzelfde![]()
Raad eens?
Oh ja, zoiets zag ik idd voorbij komen in de twitters.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
...maar ze is nu wel nog iets meer ESF Queen dan normaal, want Greys en Cee zijn reporters ter plaatse!En dat is hartstikke leuk
![]()
![]()
Topicreeks: LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #1
Wat goed geradenquote:
Tja, dat hoort wel een beetje bij gourmetten, toch?quote:Op zondag 9 mei 2021 23:34 schreef H_T het volgende:
Ter ere van moederdag vandaag aan de gourmet gezeten. Man wat heb ik gebunkerd zeghad achteraf ook wel wat minder gekund, ik zit nog steeds te boeren
Lekkerquote:Op zondag 9 mei 2021 23:34 schreef H_T het volgende:
Ter ere van moederdag vandaag aan de gourmet gezeten. Man wat heb ik gebunkerd zeghad achteraf ook wel wat minder gekund, ik zit nog steeds te boeren
Het smaakte zekerquote:Op zondag 9 mei 2021 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom terug Roger!
[..]
Tja, dat hoort wel een beetje bij gourmetten, toch?Ach, af en toe zo'n dag moet kunnen en dan heeft het vast gesmaakt!
Ohhh over gourmetten gesproken.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:34 schreef H_T het volgende:
Wat begrijp ik dit goedquote:Op zondag 9 mei 2021 23:38 schreef molloot200 het volgende:
Ik geniet echt van m’n ESF vakantieEven een weekje dom naar een rehearsal stream staren, hoe klaar was ik hiervoor!
Wat een zure gast zegquote:Op zondag 9 mei 2021 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh over gourmetten gesproken.
Zat vandaag tegenover Gunther van Songfestival.be (Ja die van de fotobomb-gif)
Die kocht een broodje daar en kwam briesen terug dat het 6 euro kostte. Nou hij nam voortaan zelf z'n airfryer wel mee en tijdens de finale gaan we lekker gourmetten in het perscentrum vond ie.
Hahaquote:Op zondag 9 mei 2021 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die kocht een broodje daar en kwam briesen terug dat het 6 euro kostte. Nou hij nam voortaan zelf z'n airfryer wel mee en tijdens de finale gaan we lekker gourmetten in het perscentrum vond ie.
Niemand die gelooft dat hij dat gezegd heeft. Jij wil gewoon je aandelen Airfryer weer omhoog schoppenquote:Op zondag 9 mei 2021 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het plaatje zie ik niet meer, maar ik geloof direct dat het leuk was.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Roger_Epiales vind dit leuk.
Nee, helaas deed ik dat niet. Weg is weg is weg is weg.quote:
Keuken, mijn ding was de keuken.quote:
Daar doen we helemaal geen gekke dingen mee. Gewoon mayo + pindasaus + curry + uitjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, maar daar doen ze hier in Leiden toch gekke dingen mee? Of was dat frikadel speciaal? Waar is @:Roger_Epiales als je hem nodig hebt
Thanks alsnogquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is er nog wat bijzonders dit jaar?
@:Roger_Epiales ook een ontzet-tend fijne dag
Uiteraard is dat met curryquote:Op maandag 30 november 2020 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dan komt er weer een @:Roger_Epiales beweren dat dat met curry is. @:Meke jij als nieuwe stadsgenoot, wat is jouw mening daarover?
Met meerdere notificaties in mijn afwezigheid over precies deze 'oorlog zonder curry waanzin' neem ik aan dat je nu wel inziet hoe serieus dit onderwerp is, hoop ik?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:19 schreef Strani het volgende:
Oh wacht nou snap ik het. Die afslag waar @:Roger_Epiales het over had is de discussie over patat oorlogKom Rog, zó serieus was die onenigheid nou ook weer niet!
Dank je.quote:
Én in een ouderwetse vertrouwde Roger-multiquotequote:Op zondag 9 mei 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, even een jaar aan achterstallige post weggewerkt.
Dat kan niet vaak genoeg gezegd worden natuurlijk.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Én in een ouderwetse vertrouwde Roger-multiquoteHad ik al gezegd dat ik blij ben dat je er weer bent?
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, even een jaar aan achterstallige post weggewerkt.
Hoe kom jij aan die beelden?quote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand die gelooft dat hij dat gezegd heeft. Jij wil gewoon je aandelen Airfryer weer omhoog schoppen
In welke volgorde is dit eigenlijk gegaan? Eerst naar Amsterdam gegaan en uiteindelijk tramchauffeur geworden op wat voor manier dan ook of uit liefde voor de trams naar Tramsterdam vertrokken?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:00 schreef Greys het volgende:
De Songfestival.be mannen wonen in Amsterdam trouwens en zijn allebei trambestuurder. Lekker met je Belgische tongval lope te legge te sture ja toch!
Ja, goede vraag. Er is een hoop gebeurd in een jaar. FOK! heeft nu standaard camera's bij iedere user geplaatst.quote:
Je bedoeld dat die arme man gefilmd wordt om dat te zeggen, terwijl die buiten beeld onder schot wordt gehoudenquote:Op zondag 9 mei 2021 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan @:Cee
Of anders film ik hem wel even morgen of hij het wil herhalen.
Dat zou ik jammer vindenquote:Op maandag 10 mei 2021 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou zomaar ook een Roger kunnen pullenna het ESF, maar je moet natuurlijk uitkijken met zoiets zeggen.
Massaal aan het terugreagerenquote:Op zondag 9 mei 2021 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het plaatje zie ik niet meer, maar ik geloof direct dat het leuk was.
[..]
Nee, helaas deed ik dat niet. Weg is weg is weg is weg.![]()
En is dan ineens weer terug.![]()
[..]
Keuken, mijn ding was de keuken.
[..]
Daar doen we helemaal geen gekke dingen mee. Gewoon mayo + pindasaus + curry + uitjes.
Zoals elk normaal mens dus.
[..]
Thanks alsnog
[..]
Uiteraard is dat met curry
[..]
Met meerdere notificaties in mijn afwezigheid over precies deze 'oorlog zonder curry waanzin' neem ik aan dat je nu wel inziet hoe serieus dit onderwerp is, hoop ik?
Ja! Filmpjesquote:Op zondag 9 mei 2021 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag maar aan @:Cee
Of anders film ik hem wel even morgen of hij het wil herhalen.
Een warm onthaal is alleen voor de mensen die we echt missen hequote:Op maandag 10 mei 2021 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou zomaar ook een Roger kunnen pullen na het ESF, maar je moet natuurlijk uitkijken met zoiets zeggen.
I second thisquote:
Nou nou nou nou nou! Ook als het als grap bedoeld is vind ik dit niet bepaald aardigquote:Op maandag 10 mei 2021 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een warm onthaal is alleen voor de mensen die we echt missen he
Mensen moeten een beetje tegen een stootje kunnenquote:Op maandag 10 mei 2021 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou! Ook als het als grap bedoeld is vind ik dit niet bepaald aardig
Ik bedoel, ik ben blij om terug te zijn hoor, maar ik weet niet of ik straks meteen gepulld wil worden.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou zomaar ook een Roger kunnen pullen na het ESF, maar je moet natuurlijk uitkijken met zoiets zeggen.
Oké dan zullen we het pushen ook maar cancelen.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben blij om terug te zijn hoor, maar ik weet niet of ik straks meteen gepulld wil worden.
Oke dit vind ik echt schattigquote:Op zondag 9 mei 2021 23:39 schreef H_T het volgende:
En ik heb ook weer twee legpuzzels geleendEen van Winnie de Poeh
Leuk.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een warm onthaal is alleen voor de mensen die we echt missen he
Heel blij om dat te horen.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
Overigens Roger, een tijdje terug moest ik aan je denken toen ik lammetjes in de wei zag
Ja he.quote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oké dan zullen we het pushen ook maar cancelen.
De bus heeft nog net rechtsomkeert kunnen maken.quote:
Heel fijn, want met mijn rug ga ik een hele bus zeker niet pushen.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
De bus heeft nog net rechtsomkeert kunnen maken.
Dat is dan inderdaad niet verstandig. Hopelijk staat er bij jou niet teveel wind, want dat zorgt juist voor enge geluiden.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb vandaag gisteren meerdere afleveringen van een YouTuber gekeken die een playthrough deed van Resident Evil: Village.. Ik weet niet of dat nou zo slim was, ik ben echt niet gemaakt voor creepy stuff. Ik schrik nu van elk geluidje.
Dan zou je nog door je rug gaan, net voor het festival. Dat kunnen we natuurlijk niet maken.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel fijn, want met mijn rug ga ik een hele bus zeker niet pushen.
quote:
Lady Dimitrescu gaat me lastigvallen in m'n dromen, ik weet het zeker. (En hier is ze nog niet eens op haar ergst..)quote:Op maandag 10 mei 2021 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad niet verstandig. Hopelijk staat er bij jou niet teveel wind, want dat zorgt juist voor enge geluiden.
Sinds wanneer is Tijgertje aan de drank?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]Echt iets voor een vent van 1 meter 90, 100+ kilo met leren jas en een mix van metal en punk in de auto he?
[ afbeelding ]
MAAR KIJK DAN!
Dan moet je nu snel een halfuur wat anders gaan kijken, dan neemt dat de plaats in van de nachtmerriesquote:Op maandag 10 mei 2021 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lady Dimitrescu gaat me lastigvallen in m'n dromen, ik weet het zeker. (En hier is ze nog niet eens op haar ergst..)
[ afbeelding ]
Oh, en laten we het vooral niet hebben over de nog ergere figuren.
Zit de Nemesis er nog in eigenlijk?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lady Dimitrescu gaat me lastigvallen in m'n dromen, ik weet het zeker. (En hier is ze nog niet eens op haar ergst..)
[ afbeelding ]
Oh, en laten we het vooral niet hebben over de nog ergere figuren.
Terwijl er nog een dampende glühwein achter hem staat! Gek beestquote:Op maandag 10 mei 2021 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Tijgertje aan de drank?![]()
Ik bedoel, als je zo in de fles kijkt heb je er meestal al wel een paar op, is mijn ervaring.![]()
Ik vrees dat dit niet meer te voorkomen is.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je nu snel een halfuur wat anders gaan kijken, dan neemt dat de plaats in van de nachtmerries
Geen idee, ik ken deze games verder totaal niet.quote:
Dan moeten we dus voor de zoveelste keer met angst en beven wachten of jij de nacht overleeft hebt. Eerst het vaccin nu ditquote:Op maandag 10 mei 2021 00:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit niet meer te voorkomen is.
[..]
Geen idee, ik ken deze games verder totaal niet.
Dit is enger dan het vaccin.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moeten we dus voor de zoveelste keer met angst en beven wachten of jij de nacht overleeft hebt. Eerst het vaccin nu dit
Het nummer van dit jaar is beter, en dat zegt wel wat.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:34 schreef H_T het volgende:
In een compilatie komt het winnende nummer van Estland langs. Was dat ècht het beste van dat jaar?
Ik wílde zeggen, jaaaaaaaaa, Roger en Epiales zijn terug, maar toen las ik ditquote:Op maandag 10 mei 2021 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel blij om dat te horen.![]()
Is ook wel een heel toepasselijk moment om aan mij te denken als de lamsboutjes weer in de wei staan.
Goedemorgenquote:Op maandag 10 mei 2021 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik was net te laat terug thuis van mijn rondje. Behoorlijk nat geworden.
Aaww zuurquote:Op maandag 10 mei 2021 07:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik was net te laat terug thuis van mijn rondje. Behoorlijk nat geworden.
Ik wel, maar mijn jas en broek niet. Gelukkig thuis aan het werk, dus ik kon gewoon een andere droge broek aantrekken.quote:
Lekkerquote:Op maandag 10 mei 2021 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn jas en broek niet. Gelukkig thuis aan het werk, dus ik kon gewoon een andere droge broek aantrekken.
Ik vind de winnaars van 2001 en 2002 echt vreselijk ookquote:Op maandag 10 mei 2021 00:34 schreef H_T het volgende:
In een compilatie komt het winnende nummer van Estland langs. Was dat ècht het beste van dat jaar?
2002 kan ik ergens nog wel begrijpen, want dat hele jaar was niet veel soeps (Frankrijk persoonlijk wel met afstand het beste) en er moest iemand winnen. Maar in 2001 waren er prima andere alternatieven..quote:Op maandag 10 mei 2021 08:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind de winnaars van 2001 en 2002 echt vreselijk ook
quote:
Goedemorgen deze morgenquote:
Everybody (Estland) en I wanna (Letland). Als dat je helpt.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee wie toen de winnaars waren.
2001 (Estland):quote:Op maandag 10 mei 2021 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt. Ik en namen.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Everybody (Estland) en I wanna (Letland). Als dat je helpt.
Dit helpt wel.quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 10 mei 2021 09:13 schreef Momo het volgende:
Zo wel gaaf zijn als die grote paal uit de videoclip naar het podium gaat
Ah, beetje een dooie mus inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Al misschien de grote paal waar jij op hoopt
Jij viel net binnen in de Nederland rampjarenquote:Op maandag 10 mei 2021 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb even naar de lijst met winnaars gekeken en ik ben het pas sinds 2004 weer gaan kijken eigenlijk.
Dat van 2000 kan ik me ook herinneren inderdaad. We zaten helemaal klaar en toen ging de uitzending niet door. Ik heb toen nog wel beelden gezien van de vuurwerkramp. Het staat me niet echt bij of we toen overgeschakeld hebben naar de Belg. Ik kan me wel herinneren dat er bij de puntentelling van Nederland, geen televoting bij zat toen en dat dat ook verteld werd.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij viel net binnen in de Nederland rampjaren![]()
Ik ben het 'bewust' gaan volgen vanaf 2003, maar volgens mijn ouders zat ik er eerder ook al wel bij, maar mocht ik niet tot het einde opblijven. Ik kan me wel herinneren dat we in 2000 naar het nieuws over de vuurwerkramp hebben gekeken en dat mijn ouders voor het Songfestival over gingen schakelen tussendoor naar de Belg.
2001 was wel een lastig jaar met veel rustige nummers, echte ESF-nummers en Oost-Europese liedjes die in het westen niet aansloegen. Toen kwam Estland naar het einde van de show met een feestnummer en werd iedereen eindelijk vrolijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2002 kan ik ergens nog wel begrijpen, want dat hele jaar was niet veel soeps (Frankrijk persoonlijk wel met afstand het beste) en er moest iemand winnen. Maar in 2001 waren er prima andere alternatieven..
Dat waren beide ook wel winnaars om te vergeten. Al was I Wanna dan nog wel aardig en had wel een leuke act.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk toen ik weer ging kijken, ging het heel slecht met Nederland...quote:Op maandag 10 mei 2021 09:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij viel net binnen in de Nederland rampjaren![]()
21 jaar geleden ja, wat gaat de tijd snelquote:Op maandag 10 mei 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat van 2000 kan ik me ook herinneren inderdaad. We zaten helemaal klaar en toen ging de uitzending niet door. Ik heb toen nog wel beelden gezien van de vuurwerkramp. Het staat me niet echt bij of we toen overgeschakeld hebben naar de Belg. Ik kan me wel herinneren dat er bij de puntentelling van Nederland, geen televoting bij zat toen en dat dat ook verteld werd.
Is intussen ook alweer 21 jaar geleden.
Eigenlijk bewonderenswaardig dat je bent blijven kijkenquote:Op maandag 10 mei 2021 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk toen ik weer ging kijken, ging het heel slecht met Nederland...
Ah dat snap ik dan wel weer. Heb dat ESF al heel lang niet meer teruggezien, maar kan inderdaad heel goed dat het nummer er om die reden uitsprongquote:Op maandag 10 mei 2021 09:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2001 was wel een lastig jaar met veel rustige nummers, echte ESF-nummers en Oost-Europese liedjes die in het westen niet aansloegen. Toen kwam Estland naar het einde van de show met een feestnummer en werd iedereen eindelijk vrolijk.
Je kunt ook nog beterschap beloven.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
Negen uur geslapen vannacht, mijn gevoel voor humor is hopelijk weer terug op het oude niveau (waarvoor ook met terugwerkende kracht excuses, méér dan dat zit er echt niet in).
Dat gaat me te ver. Maar ik zou misschien wel een cursus kunnen volgen om te zien of daar nog ruimte voor zou kunnen zijnquote:
Soundos die een cursus gevoel voor humor geeft? Ja, dat is wel humor.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver. Maar ik zou misschien wel een cursus kunnen volgen om te zien of daar nog ruimte voor zou kunnen zijn
Soundos biedt vast wel ergens zo'n cursus.
Ik zei toch dat het weer beter ging?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soundos die een cursus gevoel voor humor geeft? Ja, dat is wel humor.
Mark Rutte kun je ook nog vragen. Die heeft zo'n cursus vaker gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat me te ver. Maar ik zou misschien wel een cursus kunnen volgen om te zien of daar nog ruimte voor zou kunnen zijn
Soundos biedt vast wel ergens zo'n cursus.
Ik denk niet dat hij daar een actieve herinnering aan heeft.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mark Rutte kun je ook nog vragen. Die heeft zo'n cursus vaker gedaan.
Hoeft ook niet. Dat zijn cursussen waar het resultaat is dat je gewoon op dezelfde voet verder gaat als je daarvoor deed.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar een actieve herinnering aan heeft.
Ik vind het nummer van Marie N eigenlijk best leuk, al is haar Engelse uitspraak wel erg.. uh bijzonder.quote:
Het jaar erna presenteerde ze, toen was de boel wel aardig verbeterdquote:Op maandag 10 mei 2021 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het nummer van Marie N eigenlijk best leuk, al is haar Engelse uitspraak wel erg.. uh bijzonder.
Ik had altijd begrepen dat het makkelijker is om te zingen in het Engels dan om te spreken in het Engels, maar dat geldt blijkbaar niet voor iedereen.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het jaar erna presenteerde ze, toen was de boel wel aardig verbeterd
quote:
Warempel Mexicanobakker in ESF.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, wat is jullie superkracht en wie is jullie favoriete lid van het Koningshuis?
Probeer je wachtwoorden van users te achterhalen.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, wat is jullie superkracht en wie is jullie favoriete lid van het Koningshuis?
Nee, dit waren vragen bij de international songfestival Top 50!quote:Op maandag 10 mei 2021 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probeer je wachtwoorden van users te achterhalen.
M'n superkracht is ongemakkelijk flirten met mensen (lees @ijs_beer) en ik weiger iets van het Koningshuis leuk te vinden.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het geflirt anders heel overtuigend overkomen hoorquote:Op maandag 10 mei 2021 12:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n superkracht is ongemakkelijk flirten met mensen (lees @:ijs_beer) en ik weiger iets van het Koningshuis leuk te vinden.
Oh zo.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit waren vragen bij de international songfestival Top 50!
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 07:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wílde zeggen, jaaaaaaaaa, Roger en Epiales zijn terug, maar toen las ik dit![]()
Maar zelfs deze post kan mijn blijdschap over je terugkeer niet verpesten!
We zijn wel matchend hoor, jeetje.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh zo.
Superkracht is ongemakkelijk flirten met @:cyan9 en het koningshuis moet worden opgeheven.
Oei. 'Aan de slag' doet mij eraan denken dat ik nog een inhaalslag moet maken.quote:
Wat was het oude niveau?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
Negen uur geslapen vannacht, mijn gevoel voor humor is hopelijk weer terug op het oude niveau (waarvoor ook met terugwerkende kracht excuses, méér dan dat zit er echt niet in).