Kijk nu heb je ook een likequote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel weer ff wennen. Dingen zien er ineens anders uit.
Oh dear, gaan we dat hier ook al doen?quote:
ROOOOOZZJEEEEEEEEquote:
Jazeker en dat is heel fijn! Dat scheelt honderden posts met alleen een enkele emoji.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh dear, gaan we dat hier ook al doen?
Nog steeds beheerder van de @ijs_beer fanclub zie ik?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel weer ff wennen. Dingen zien er ineens anders uit.
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou doe je het wéér Em, ik ga er nog wat van denken zo!
Aibo, jij ook hier op dit forum?quote:
Dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen niet als het dan Barcelona wordt, dus maar hopen op Atlético.
Ja dit is een plekje waar ik af en toe eens komquote:Op zondag 9 mei 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aibo, jij ook hier op dit forum?![]()
Gaat prima, met jou ook hoop ik?
@Cyan9 en @Koen66 gaan heel blij zijn je te treffen bij de nachtploegquote:Op zondag 9 mei 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij, maar ik heb nog geen zin om naar bed te gaan.
Zijn we begonnen met de nachtploeg?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cyan9 en @:Koen66 gaan heel blij zijn je te treffen bij de nachtploeg
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker en dat is heel fijn! Dat scheelt honderden posts met alleen een enkele emoji.
Ik ben niet van plan heel laat te gaan slapen, maar twee uurtjes zitten er nog wel inquote:
Neequote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?
Goed dat ik terug ben dan, ff kijken of ik voortaan mn posts per letter kan plaatsen oid.
Until the day i die.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds beheerder van de @:ijs_beer fanclub zie ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |