De gesprekjes met je wederhelft krijgen natuurlijk altijd wel een like van elkaarquote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want die krijgen weinig likes, dus plaatsen mensen ze niet meer?
Goed dat ik terug ben dan, ff kijken of ik voortaan mn posts per letter kan plaatsen oid.
Smaak, jijquote:
Herinner me dat toch anders, maar oké, soms is het ook wat je wil horen natuurlijk!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ramsay was misschien wel het personage in GoT dat het meest behoefte had aan liefde
Helaas heb ik nu al door dat dit niet kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De gesprekjes met je wederhelft krijgen natuurlijk altijd wel een like van elkaar
Ik ook niet. Morgen werkenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan heel laat te gaan slapen, maar twee uurtjes zitten er nog wel in
Nog geen jaar, 16 mei was de laatste.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit is een plekje waar ik af en toe eens komToevallig tref je me net
![]()
Ja hoor alles oké hier, nu met ESF vakantieTwee weken vrij gevraagd van werk om alles lekker te kunnen volgen
![]()
Wat heeft jou besloten te doen terugkeren? Het is echt meer dan een jaar geleden alweer
Maar jullie zijn meerdere personen!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas heb ik nu al door dat dit niet kan.![]()
Mensen een like button geven en dan niet jezelf mogen liken, dieptriest.
Werk zequote:
quote:
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn meerdere personen!
Dat jullie hetzelfde account delen zou niet moeten uitmaken
Serieusquote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog geen jaar, 16 mei was de laatste.![]()
Valt me een beetje tegen dat deze datum blijkbaar niet in je geheugen gegrift staat.
quote:
Nog niet echt meegekregen, want F1 en de komende week nog andere dingen te doen ondanks dat ik vanaf dinsdag vrij ben.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Krijg je de rehearsals nog een beetje mee of sla je die bewust over?
Pics, or didn't happenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SerieusDan heb ik het echt heel verkeerd opgeslagen ja
Ik ga die datum nu in mijn harses krassen
Evenals de datum van vandaag dat je weer terug bent
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'quote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'
@Cyan9 kan je daar misschien mee helpen. Die is goed met ophef en rellenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, ik ga morgen meteen een boze brief schrijven.
Ah dan lekker F1 kijkenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog niet echt meegekregen, want F1 en de komende week nog andere dingen te doen ondanks dat ik vanaf dinsdag vrij ben.
Ik die in mijn harses kras is nóg goorder dan wat er vandaag op de Wiwistream allemaal voorbijkwamquote:
Weltrustenquote:
Volgend weekend niet en het weekend daarna wel (Grand final ESF)quote:
Neuh, niks bijzonders de komende tijd. Alleen maar oninteressante programma's op tv, geen evenementen.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is zeker nogal rustig hier, met dit weer?
Staat er nog iets op de agenda de komende tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |