Nou dr schijnt een songfestival in NL aan te komen en er zijn heel veel fokkers met kaartjes ondanks de (overigens terechte natuurlijk) bezetting van maar 1/4e van het origineel.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is zeker nogal rustig hier, met dit weer?
Staat er nog iets op de agenda de komende tijd?
Wat is gebeurd in de Wiwistreamquote:Op zondag 9 mei 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik die in mijn harses kras is nóg goorder dan wat er vandaag op de Wiwistream allemaal voorbijkwamTrust me, daar wil je geen pic van
Oh, in dat geval word ik helemaal kriegel. Dan gaan de postduiven er aan te pas komen, berg je dan maar.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En dan per post terug krijgen: 'mail maar naar forum@fok.nl'
Mijn kat wil de postduiven wel vangenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat geval word ik helemaal kriegel. Dan gaan de postduiven er aan te pas komen, berg je dan maar.
Nou eh... de zus van William heeft een cyste en zit dat nogal vaak heel grafisch te beschrijvenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is gebeurd in de Wiwistream![]()
Kannibalisme?
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?quote:Op zondag 9 mei 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou dr schijnt een songfestival in NL aan te komen en er zijn heel veel fokkers met kaartjes ondanks de (overigens terechte natuurlijk) bezetting van maar 1/4e van het origineel.
Het ESF wijkt zelfs niet voor de kosmos!quote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou eh... de zus van William heeft een cyste en zit dat nogal vaak heel grafisch te beschrijven(we hebben haar nu de Cyster genoemd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan die andere kleurtjesquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om de jompelsmileys inclusiever te maken gooien we er nog wat kleurtjes in:![]()
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja de kosmos dacht nog dat we naar Maastricht zouden gaan. Info komt daar een beetje laat aan blijkt wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt, gaan ze dat nog een keer proberen dan? Ik dacht dat de kosmos vorig jaar wel aardig duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was in Nederland?
Ja de Rehearsal dagen zijn echt van die dagen dat de twijfel gaat toelaan en er veel omslaatquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ik raak met de dag meer clueless wie de zege gaat pakken van de kopgroep Frankrijk, Malta, Zwitserland, Bulgarije, IJsland, Italie en Litouwen...
Ik heb zo'n zin in de komende maanden:quote:Op zondag 9 mei 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is zeker nogal rustig hier, met dit weer?
Staat er nog iets op de agenda de komende tijd?
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Das een geheim.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2021 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Goedenavond
Ik raak met de dag meer clueless wie de zege gaat pakken van de kopgroep Frankrijk, Malta, Zwitserland, Bulgarije, IJsland, Italie en Litouwen...
Ah wat leuk dat Deban toch nog wat te doen heeftquote:Op zondag 9 mei 2021 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deban live met Jendrik en Jimmie Wilson heel random
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |