Im sorry, zero pointsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:24 schreef Guanabana het volgende:
Albanië en Duitsland zero, nou nou nou nou nou.
Als-ie maar niet op Ahoy valtquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Ah na het corona virus sturen de Chinezen nu een raket op de wereld af
Malta zal wel weer wat met zakken geld hebben geschoven.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers nog de OGAE-poll.
Nee, dit zegt helemaal niets, maar dit is de smaak van de ‘echte’ fans
Zelfs Bulgarije weinig puntenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:24 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Wow, deze uitslag, een paar favorieten, de rest weinig punten.
Opdrachten zijn inderdaad veel beter. En omdat het onbekende mensen zijn zijn ze veel minder bezig met 'imago' en voelt het minder gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
@:Guanabana Ka, had ik ook. We deden met de familie elk jaar een poll voor, maar de interesse werd met de seizoenen minder.
Helaas krijg ik ze nog niet zo ver om naar Vlaanderen te kijken, terwijl die opdrachten zo veel interessanter, gelaagder en met onverwachte twists zijn. Lekker dat je nog afleveringen tegoed hebt
Ik kán het welquote:
Als je daarna Denemarken draait heb je Geer en Goor achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Dat nummer van Noord-Macedonië, in het begin lijkt het net alsof Gordon zingt (op een goede dag).Horen jullie dat ook?
Dit, onze 'BNers' willen in de picture staan, carrière een boost geven en dus bv zeker niet verkeerde dingen zeggen en dronken wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Opdrachten zijn inderdaad veel beter. En omdat het onbekende mensen zijn zijn ze veel minder bezig met 'imago' en voelt het minder gespeeld.
Malta lijkt wel dik te scoren, zo als we de verwachtingen zien (op het podium kan het alsnog knudde zijn)quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers nog de OGAE-poll.
Nee, dit zegt helemaal niets, maar dit is de smaak van de ‘echte’ fans
Ik kom van Twitterquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even 'uitgezet' en dat vond ik wel heel negatief, zeker voor dit subforum.
Ja die bleven bij Eurojury juist enorm achterquote:
Het is inderdaad een prima liedje. Top 10 snap ik dan ook wel. Maar voor als favoriet vind ik toch wat te weinig opvallen t.o.v. de rest.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Malta lijkt wel dik te scoren, zo als we de verwachtingen zien (op het podium kan het alsnog knudde zijn)
Ik vind het wel een leuk lied, maar hoor er geen winnaar in. En ik blijf het teveel Toy 2.0. vinden. Niet alleen qua boodschap, maar ook qua lied zelf
Ah jammer. Maar hopelijk kun je toch heerlijk genieten van wat komtquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Heb net volgende week een aantal deadlines, dus kan helaas niet de hele tijd de repetities volgen
De enige poll die ertoe doet is trouwens net gepost
Ja, Malta is Toy 2.0, Zwitserland is Arcade 2.0, IJsland is IJsland 2.0, dus zo beredeneerd zou Frankrijk of Italie moeten winnenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Malta lijkt wel dik te scoren, zo als we de verwachtingen zien (op het podium kan het alsnog knudde zijn)
Ik vind het wel een leuk lied, maar hoor er geen winnaar in. En ik blijf het teveel Toy 2.0. vinden. Niet alleen qua boodschap, maar ook qua lied zelf
Ja, het is gewoon 'wel aardig'. Het is ook niet iets met hitpotentie verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad een prima liedje. Top 10 snap ik dan ook wel. Maar voor als favoriet vind ik toch wat te weinig opvallen t.o.v. de rest.
Frankrijk is een kopie van dertig jaar Franse chansonsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta is Toy 2.0, Zwitserland is Arcade 2.0, IJsland is IJsland 2.0, dus zo beredeneerd zou Frankrijk of Italie moeten winnen
ijsland is ijsland 2.0quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Malta is Toy 2.0, Zwitserland is Arcade 2.0, IJsland is IJsland 2.0, dus zo beredeneerd zou Frankrijk of Italie moeten winnen
Inderdaad, top 10 zou ik zeker terecht vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad een prima liedje. Top 10 snap ik dan ook wel. Maar voor als favoriet vind ik toch wat te weinig opvallen t.o.v. de rest.
The Best Of Me was vorig jaar nog wel voorspellend inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frankrijk is een kopie van dertig jaar Franse chansons
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Only Teardrops ook de grote favoriet toen. Best een leuk liedje, maar de hype snapte ik toen niet. En nu bij Malta ook niet. Nou ja hype, dat ze elke keer genoemd worden bij de favorieten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon 'wel aardig'. Het is ook niet iets met hitpotentie verder.
Het grote verschil is dan wel dat het liedje van dit jaar wel goed is. Die van vorig jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Best Of Me was vorig jaar nog wel voorspellend inderdaad.
Ja, al vind ik dit jaar tot op zekere hoogte wel vergelijkbaar. Het is niet slecht in de breedte, maar niets steekt er echt bovenuit. Tenzij een Frankrijk, Bulgarije of Italie ofzo opeens met een briljante repetitie komt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Only Teardrops ook de grote favoriet toen. Best een leuk liedje, maar de hype snapte ik toen niet. En nu bij Malta ook niet. Nou ja hype, dat ze elke keer genoemd worden bij de favorieten.
Je zou bijna denken dat niet alles waar is wat op TV wordt gezegdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:35 schreef Em31 het volgende:
Fidan bij de Vooravond ineens helemaal fan van het Songfestival en dat ze altijd kijkt, maar laatst zat ze toch nog net te doen alsof ze niets wist?!![]()
Only Teardrops snap ik sinds vandaag de dag nog niet. Op zich niet eens dat het gewonnen heeft (was niet een heel sterk jaar), maar dat het vanaf het begin de topfavoriet was. Ik hoorde het toen niet en ook vandaag de dag zie ik niet het speciale in dat nummer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Only Teardrops ook de grote favoriet toen. Best een leuk liedje, maar de hype snapte ik toen niet. En nu bij Malta ook niet. Nou ja hype, dat ze elke keer genoemd worden bij de favorieten.
Is stoer als je niks weet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:35 schreef Em31 het volgende:
Fidan bij de Vooravond ineens helemaal fan van het Songfestival en dat ze altijd kijkt, maar laatst zat ze toch nog net te doen alsof ze niets wist?!![]()
Nee nee, het is tijd voor ophef. Boeiend wat de inhoud is!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Die paniekberichten van die Rotterdamse ziekenhuizen, verdiep je verdomme eens in een evenement en het soort publiek dat het aantrekt. Alsof ze daar duizenden drank- en drugspatienten binnen gaan krijgen
Ik weet niet wat het is met 'm maar op de een of andere manier heb ik niet heel veel met 'm. Wel weer typisch dat er optredens van 5 seconden worden uitgezonden ook van liedjes die totaal geen kans maken, of ik schat de kansen van Oekraine en Servie totaal verkeerd inquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Jeangu heeft toch zo een lieve uitstraling
Ik vraag me af wat dat gaat doen in de televoting. In Zweden zelf won het met een recordscore (100% van het mogelijke maximum). Maar het is echt een zaaddodend liedje.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef koffieleuk het volgende:
M'n moeder wordt gelijk weer enthousiast van Zweden
Inderdaad, teveel een Toy kloon. En Zwitserland vind ik teveel een Duncan imitatorquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:37 schreef Em31 het volgende:
Zou het vooral zonde vinden als net dat nummer van Malta wint in dit jaar.
Ik zou er prima mee kunnen leven, maar het wordt dan wel een ramp om er volgend jaar bij te zijn. Iedereen wil vast naar Maltaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:37 schreef Em31 het volgende:
Zou het vooral zonde vinden als net dat nummer van Malta wint in dit jaar.
Nu weet ze wel van iets, en weet ze dat het gewoon een topshow isquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:35 schreef Em31 het volgende:
Hielp misschien ook wel mee dat bijvoorbeeld Oekraïne in het stukje zat, dan klinkt Zweden weer aangenaam vertrouwd denk ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat dat gaat doen in de televoting. In Zweden zelf won het met een recordscore (100% van het mogelijke maximum). Maar het is echt een zaaddodend liedje.
Ik kan Oekraine nog wel als verrassing uit de kast zien komen, Servie zie ik ook niet neequote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met 'm maar op de een of andere manier heb ik niet heel veel met 'm. Wel weer typisch dat er optredens van 5 seconden worden uitgezonden ook van liedjes die totaal geen kans maken, of ik schat de kansen van Oekraine en Servie totaal verkeerd in
Nooit over die winst getwijfeld, optreden was al helemaal af vanaf moment 1 en dat fluitje aan het begin was meteen bingoquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Only Teardrops snap ik sinds vandaag de dag nog niet. Op zich niet eens dat het gewonnen heeft (was niet een heel sterk jaar), maar dat het vanaf het begin de topfavoriet was. Ik hoorde het toen niet en ook vandaag de dag zie ik niet het speciale in dat nummer.
Zit ze ergens in een jury?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef koffieleuk het volgende:
Er was ook niet echt concurrentie. Nederland stond toen vooraf nog een tijdje in de Top 3quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nooit over die winst getwijfeld, optreden was al helemaal af vanaf moment 1 en dat fluitje aan het begin was meteen bingo
Ik weet dat ik moet slapen straks om morgen helder te zijn en toch...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:40 schreef Andromache het volgende:
Jongens DE SPANNINNNNNNNNNNNNNNNNNG
[ afbeelding ]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:38 schreef koffieleuk het volgende:
Toch moet ik bij dat optreden nog steeds denken aan 'E.T. phone home'.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nooit over die winst getwijfeld, optreden was al helemaal af vanaf moment 1 en dat fluitje aan het begin was meteen bingo
Over onbegrijpelijke topklasseringen gesprokenquote:
Want Zweden-Abba-altijdgoed-ikkijkenluisternietechtmaardedrankopdejurytafelsmaaktgoed.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Zweden kan wel eens een schokkende non-Qualifier zijn als hij echt zo dramatisch blijft klinken live, zijn stem lijkt naar de vaantjes te zijn las ik ergens door een operatie.
Al zullen de jury's het toch wel vreten
Als België net als in de Eurojury niet gewaardeerd wordt, doen er eigenlijk maar 11 liedjes mee die naar de finale kunnen (Australië, Ierland, Slovenië, Noord-Macedonië niet), dus daar zal Zweden hoe dan ook wel bijzitten hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Zweden kan wel eens een schokkende non-Qualifier zijn als hij echt zo dramatisch blijft klinken live, zijn stem lijkt naar de vaantjes te zijn las ik ergens door een operatie.
Al zullen de jury's het toch wel vreten
Ierland en Australie heb ik nog wel ergens met potlood op mijn lijstje staan, al denk ik dat die inderdaad allebei live door de mand gaan vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als België net als in de Eurojury niet gewaardeerd wordt, doen er eigenlijk maar 11 liedjes mee die naar de finale kunnen (Australië, Ierland, Slovenië, Noord-Macedonië niet), dus daar zal Zweden hoe dan ook wel bijzitten hoor
Iets zegt me dat het ook wel mee zal spelen dat ze niet live in Rotterdam zijn, dus dan is het makkelijker om ze een keer af te straffen, los van dat het liedje en de zangeres ook niet top zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de jury's het zelfs dit jaar nog voor elkaar krijgen om massaal op Australië te stemmen. Je zou toch denken dat ze een keer terecht de finale niet moeten halen, maar ja.
Hadden die al geen finale voor 2022 aangekondigd, er stond me ook iets bij van Dani Im die nog een keer wildequote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Zou Australie na een slechte score misschien ook een keer ermee nokken, de gimmick heeft lang genoeg geduurd
In de tweede semi zou ik zeker Ierland nog wel kans geven, maar met deze concurrentie lijkt het me een heel lastig verhaal worden. Het is niet heel opvallend, niet echt heel goed en waarschijnlijk ook niet geweldig gezongen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ierland en Australie heb ik nog wel ergens met potlood op mijn lijstje staan, al denk ik dat die inderdaad allebei live door de mand gaan vallen
Nee, het ESF is in Australië populairder dan in pak 'em beet Tsjechië of Litouwen, dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Zou Australie na een slechte score misschien ook een keer ermee nokken, de gimmick heeft lang genoeg geduurd
Zal je zien dat ze het deze keer zielig vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het ook wel mee zal spelen dat ze niet live in Rotterdam zijn, dus dan is het makkelijker om ze een keer af te straffen, los van dat het liedje en de zangeres ook niet top zijn
quote:
Yup, televotetechnisch hebben die sowieso altijd al minder gescoord dan bij de jury's, ook met hun goede inzendingen. Het is bijna knap hoe Dani Im toch nog de winst zag verdampen in 2016 met zo'n straatlengte voorsprong....quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
Het zou me niet verbazen als Australië bij het publiek laatste wordt eigenlijk. Dus dan kunnen ze wel goed scoren bij de jury, maar dan rijden de kijkers toch het trijntje in de poep.
hmm ik denk dat Ierland nog wel kan verrassen met de staging, maar kan ook wistfull thinking zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de tweede semi zou ik zeker Ierland nog wel kans geven, maar met deze concurrentie lijkt het me een heel lastig verhaal worden. Het is niet heel opvallend, niet echt heel goed en waarschijnlijk ook niet geweldig gezongen.
Oh die vind ik prachtigquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over onbegrijpelijke topklasseringen gesproken
Dat dat op een haar na won
Dit zal wel echt het jaar moeten zijn waarop men zou moeten denken "nee".quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de jury's het zelfs dit jaar nog voor elkaar krijgen om massaal op Australië te stemmen. Je zou toch denken dat ze een keer terecht de finale niet moeten halen, maar ja.
Nee Tatu was ook geen goede winnaar geweest, maar de Russen hebben gewoon altijd heel erg weten te profiteren van dat diaspora-blok in de regio, zeker in die periode met 100% televoting. Het valt me nog mee dat ze slechts één keer gewonnen hebben, wel met één van hun slechtste inzendingen ooit ook nog. Dan had ik ze het in 2007 wel gegund met Serebro.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die vind ik prachtig![]()
Al ook heel blij met de winst van Turkije toen hoor, ook een topnummer![]()
De bijna-winst van Rusland op 3 (kwam ook net voorbij) snap ik dan tot op de dag van vandaag echt niet
Waar waar waarquote:
Bij BEAU, vrij aan het begin van het songfestival-itemquote:
Dus terugkijken waardquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij BEAU, vrij aan het begin van het songfestival-item
Ja dat blijft echt heel stom wat betreft Rusland ja. Al vond ik in 2007 Servië absoluut de terechte winnaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Tatu was ook geen goede winnaar geweest, maar de Russen hebben gewoon altijd heel erg weten te profiteren van dat diaspora-blok in de regio, zeker in die periode met 100% televoting. Het valt me nog mee dat ze slechts één keer gewonnen hebben, wel met één van hun slechtste inzendingen ooit ook nog. Dan had ik ze het in 2007 wel gegund met Serebro.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:
Alleen in een top met de ergste voicecracks / pannekoekflops zou ie terecht zijnquote:
quote:
quote:
Volgens mij is het toch echt een top-topje, en de surfers jaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Alleen in een top met de ergste voicecracks / pannekoekflops zou ie terecht zijn
Rusland heeft diverse goede liedjes gehad, waaronder die van Serebro, maar dat ze dan inderdaad wisten te winnen met Believequote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Tatu was ook geen goede winnaar geweest, maar de Russen hebben gewoon altijd heel erg weten te profiteren van dat diaspora-blok in de regio, zeker in die periode met 100% televoting. Het valt me nog mee dat ze slechts één keer gewonnen hebben, wel met één van hun slechtste inzendingen ooit ook nog. Dan had ik ze het in 2007 wel gegund met Serebro.
Ik geloof dat ik Everybody nog net een tandje erger vind dan Running Scared en Believe, maar verder helemaal eensquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rusland heeft diverse goede liedjes gehad, waaronder die van Serebro, maar dat ze dan inderdaad wisten te winnen met Believe![]()
Voor mij met afstand de slechtste winnaar van de afgelopen twintig jaar. Nog slechter dan Running Scared.
ik zag Everybody laatst weer eens terug, wat moet de rest beroerd zijn geweest dat dat won. ik kan me ook echt niks herinneren van dat jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Everybody nog net een tandje erger vind dan Running Scared en Believe, maar verder helemaal eens
Er waren sowieso wel een stuk of 3 betere wat mij betreft eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag Everybody laatst weer eens terug, wat moet de rest beroerd zijn geweest dat dat won. ik kan me ook echt niks herinneren van dat jaar
Denemarkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag Everybody laatst weer eens terug, wat moet de rest beroerd zijn geweest dat dat won. ik kan me ook echt niks herinneren van dat jaar
Eens, eens eens. Deze wat mij betreft ook wel!quote:
Everbody is inderdaad heel erg niksig en saai. Maar Believe kan ik gewoon echt niet aanhoren. Het klinkt zo kwijlerig. Vooral Belieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeve *ril*quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Everybody nog net een tandje erger vind dan Running Scared en Believe, maar verder helemaal eens
Ik was al op zoek naar die 2 andere van @koffieleukquote:
Mwah die had van mij dan weer niet gehoeven. 2001 blijft voor mij ook altijd wel het jaar van de meest opzichtige plagiaatpoging ever met Zweden, dat letterlijk Belgie 1996 jatte:quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eens, eens eens. Deze wat mij betreft ook wel!
Denk ik wel een van de meer vergeten liedjes. Was niet slecht, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
moest zelfs op Google zoeken wie er voor NL meedeed in 2001, maar dat was Michelle.
Nuff said
Die vind ik leuk, maar ik heb nooit haar ESF optreden gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
moest zelfs op Google zoeken wie er voor NL meedeed in 2001, maar dat was Michelle.
Nuff said
Daar had Ebonique moeten staan, Nederland is een smakeloos landquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Nuff said
Zweden is daar vaak wel goed in, plagiëren.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah die had van mij dan weer niet gehoeven. 2001 blijft voor mij ook altijd wel het jaar van de meest opzichtige plagiaatpoging ever met Zweden, dat letterlijk Belgie 1996 jatte:
Zoek de verschillen
Je had erbij moeten zijn in Ahoy. Daar was ze wat mij betreft echt het beste,quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Nuff said
Daarom zou een NSF anno nu ook geen goed idee zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar had Ebonique moeten staan, Nederland is een smakeloos land
Yup, al gooien ze er soms nog net een ander sausje over heen, maar daar had G:Son hier geen zin in geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zweden is daar vaak wel goed in, plagiëren.
Nou ja dat konden we wel op onze blote voetenklompen aanvoelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn in Ahoy. Daar was ze wat mij betreft echt het beste,
In Kopenhagen ging het wat anders,
In 2016 hadden ze er ook al geen spijt van om een liedje bijna een op een te kopiëren.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, al gooien ze er soms nog net een ander sausje over heen, maar daar had G:Son hier geen zin in geloof ik
Klopt, al was dat op bepaalde momenten weer net genoeg afwijkend om er mee weg te komen... Vind dat trouwens oprecht nog wel de beste inzending na Mans en Loreen van de Zweden in de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
In 2016 hadden ze er ook al geen spijt van om een liedje bijna een op een te kopiëren.
Ja die kwamen daar net mee weg. En wat je zegt ben ik het ook wel mee eens. Vooral omdat het heel wat anders is dan ze de jaren eromheen hebben gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, al was dat op bepaalde momenten weer net genoeg afwijkend om er mee weg te komen... Vind dat trouwens oprecht nog wel de beste inzending na Mans en Loreen van de Zweden in de afgelopen 10 jaar
Ze is nu trouwens een soort van terug met een album over Benny Neymanquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vind ik leuk, maar ik heb nooit haar ESF optreden gezien
Slechtste wat ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is het toch echt een top-topje, en de surfers ja![]()
Al was het surfthema nog wel leuk. De voice-crack niet
Zo gaat die fles wel snel op ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
damned
m'n rum is bijna op
En vervolgens gooi ik een half glas rum-cola over de vloer
Likken!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
damned
m'n rum is bijna op
En vervolgens gooi ik een half glas rum-cola over de vloer
Ik ben denk ik de enige ESF’er die dat liedje gewoon mooi vond en nu nog steedsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Nuff said
echt slecht was het niet, maar het viel niet op en dat ze als 1e moest hielp ook niet meequote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige ESF’er die dat liedje gewoon mooi vond en nu nog steeds
Nee zeker niet, maar als ‘los’ nummer vond ik het wel iets bijzonders hebben met het a capellaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt slecht was het niet, maar het viel niet op en dat ze als 1e moest hielp ook niet mee
Is dat niet dat liedje? Dat liedje van Blof? Zou Miguel Wels zeggen.quote:
je gaat er ook voor?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ben nu al zenuwachtig voor de kaartverkoop
Yupquote:
Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik was gisteren bij een Fieldlab evenement (Racoon concert) en het was héérlijk om gewoon weer iets bij te mogen wonenIk gun iedereen dan ook echt kaartjes voor de gewenste shows! Ik ga duimen!
Overigens, misschien een meevaller voor sommigen, je hoeft de coronatest alleen in je neus en niet in je keel voor de Fieldlab evenementen! Scheelt toch weer
Wat tof dat je daar heen bent gegaan!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik was gisteren bij een Fieldlab evenement (Racoon concert) en het was héérlijk om gewoon weer iets bij te mogen wonenIk gun iedereen dan ook echt kaartjes voor de gewenste shows! Ik ga duimen!
Overigens, misschien een meevaller voor sommigen, je hoeft de coronatest alleen in je neus en niet in je keel voor de Fieldlab evenementen! Scheelt toch weer
Jaaa echt, iedereen die naar ESF straks mag, geniet extra, want het kan weleens je enige evenement zijn in lange tijd weerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad
Wat heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben het allemaal een beetje kwijt...is dat vandaag, die verkoop?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 00:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ben nu al zenuwachtig voor de kaartverkoop
owjjjj live muziek heIk mis het enorm.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:25 schreef molloot200 het volgende:
Yep, om 12:00 kunnen de ticketholders van vorig jaar het weer opnieuw proberen, voor dezelfde show als waar ze al kaarten voor hadden. Wat overblijft gaat later alsnog weer in de verkoop;quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal een beetje kwijt...is dat vandaag, die verkoop?
Ja ik hoop het ook. Alles wat ik nu had staan is reeds verzet naar 2022 of geheel geannuleerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik miste live muziek al ruim een jaarHopen dat alles snel weer kan en mag...
Ohhhhh ik hoop het voor jullie!!! Héél véél succesquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, om 12:00 kunnen de ticketholders van vorig jaar het weer opnieuw proberen, voor dezelfde show als waar ze al kaarten voor hadden. Wat overblijft gaat later alsnog weer in de verkoop;
Ik had tickets voor de familyshow op zaterdag, en ga het gewoon weer proberen
Ik heb alleen nog Bon Iver in november staan op dit moment. Dat wordt echt even duimen wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook. Alles wat ik nu had staan is reeds verzet naar 2022 of geheel geannuleerd.
Mijn eerstkomende concert zal nu in Oktober dat van Opeth zijn. Hopelijk gaat ie door.
Thanksquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ohhhhh ik hoop het voor jullie!!! Héél véél succes![]()
![]()
![]()
Oh super zeg!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:08 schreef molloot200 het volgende:
Echt ongelofelijk trouwens hoe snel het went dat je geen mondkapje op hebt en op minder dan 1,5 meter van anderen staat. Ik dacht van te voren "oh dat gaat echt heel awkward zijn", maar als je er met het idee in gaat dat toch iedereen negatief is getest, weet je dat het allemaal niet erg is. Binnen 10 seconden was ik alweer gewend aan "de oude situatie".
Heb hetzelfde hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:28 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Benieuwd of het gaat lukken om kaartjes te krijgen.
Aan de ene kant snap ik wel dat mensen die niet gaan hun codes nu delen maar aan de andere kant hebben wij daardoor weer minder kans
*geeft koffie*quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:17 schreef ijs_beer het volgende:
Oh mensenkinderen zo ontzettend moe wakker geworden (door de hooikoorts) en nu aan het werk. Iemand tips om tot 2 uur het door te komen?
Ja, ,maar die stok in je neus is het ergste van zo'n coronatestquote:Op zaterdag 8 mei 2021 08:25 schreef molloot200 het volgende:
*is gegeven*quote:
Onopvallend dutjes doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:17 schreef ijs_beer het volgende:
Oh mensenkinderen zo ontzettend moe wakker geworden (door de hooikoorts) en nu aan het werk. Iemand tips om tot 2 uur het door te komen?
De laatste gok ik, eerste is voor vragen en verslagen van Cee en Greys dacht ikquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:40 schreef Fred_B het volgende:
Welk topic gebruiken we eigenlijk tijdens de repetities?
ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #1
Of
ESF / [2021] Rehearsals #1
Ok, zolang we maar op de juiste plek juichen voor Litouwen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
De laatste gok ik, eerste is voor vragen en verslagen van Cee en Greys dacht ik
Thnx Straniiiiiiiquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Strani het volgende:
Ik heb uit goede bron vernomen dat vandaag de kaartverkoop begint.
Ik wens alle geïnteresseerden een succesvolle middag!
Tip 1: een kouwe doesjquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:17 schreef ijs_beer het volgende:
Op Discord.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:Cyan9, waar blijf je nu met je late night squad?
Ik hoop dat je de boel hier een beetje onder controle weet te houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben voor 11 uur op Fok! In het weekend. Dan weet je dat het menens is.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de boel hier een beetje onder controle weet te houden
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik dat ook niet te doen, ik vertrouw op je!
Gewaagd, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik dat ook niet te doen, ik vertrouw op je!
Toch handig, zo'n Kaa_T in de buurtquote:
Red Bull heeft meer cafeïne dan koffiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tip 1: een kouwe doesj
Tip 2: sterke koffie
Tip 3: een Red Bull
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gespeeldquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Gisteravond bij vrienden een potje Kolonisten van Catan gespeeld. Was wel leuk en gezellig. Ik gooide wel opvallend vaak 8, terwijl ik niet aan een 8-gebied zat.
Ik geloof dat geen van de huidige groep SC'ers kaarten had voor de tv-finale, en dus nu niet in aanmerking komen. Misschien Peter wel, die had een superluxe pakket. Er gaan wel meerdere users naar de show op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Hebben er ook al mensen van hier kaartjes voor de echte finale?
In het kaartverkooptopic komen af en toe nog mensen langs die extra kunnen bestellen, mocht je nog willenquote:
Nee, ik ga lekker voor de tv kijken, zien of ik jullie kan spotten.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In het kaartverkooptopic komen af en toe nog mensen langs die extra kunnen bestellen, mocht je nog willen
Mij als het goed is niet, want ik ga niet naar de liveshowsquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik ga lekker voor de tv kijken, zien of ik jullie kan spotten.
Ik ken het eigenlijk alleen van de DS. Maar daar verlies ik altijd van de computer.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld
Laten we het niet hopen!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mij als het goed is niet, want ik ga niet naar de liveshowsAls ik toch in beeld ben gaat er iets ernstig mis in Rotterdam
Wel een langere vakantie…quote:Zes deelnemers van de proefvakantie naar Gran Canaria zijn vrijdag positief getest op het coronavirus, meldt reisorganisatie TUI. De besmette reizigers moeten daardoor tien dagen in quarantaine blijven op het Canarische eiland.
Nee ik hoef niet zo nodig naar Chelsea - Man Cityquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Hebben er ook al mensen van hier kaartjes voor de echte finale?
Jazeker, of althans ik zag drie users voorbij komen met finalekaarten in het andere topic.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet zo nodig naar Chelsea - Man City
Denk dat je de verkeerde quotequote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jazeker, of althans ik zag drie users voorbij komen met finalekaarten in het andere topic.
Geen reguliere SC-posters volgens mij.
Zijn er mensen zonder kaarten?quote:
Ik zie het haha, bedoelde een reactie op @Koen66quote:
Ook voor mensen mét kaarten en vol in de stress zou dat raadzaam zijn hahahaha. Afsluiten nu en zwemmen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn er mensen zonder kaarten?
Die vorig jaar ook kaarten hadden dan natuurlijk. Anders kon je sowieso niet bestellen
Heb je wel kaarten kunnen bemachtigen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie het haha, bedoelde een reactie op @:Koen66
Ben nog niet helemaal hersteld van alle stress. Ik moet mijzelf zo nodig even uitlaten.
Natuurlijk is er de stress vooraf en dat kan zeker aantikken. Maar als het je gelukt is dan zou toch enorme blijdschap en opluchting moeten overheersen lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ook voor mensen mét kaarten en vol in de stress zou dat raadzaam zijn hahahaha. Afsluiten nu en zwemmen.
Aan het einde van de dag ben jij dus een lopend buffet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
De pindakaas op het kruis is inmiddels opgevolgd door Nutella op de broekspijp. Gaat lekker dus. Gelukkig is het belangrijkste van de dag wel gelukt
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag ben jij dus een lopend buffet.
Mooi zoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Yes! Ik ga donderdagmiddag met drie anderen en mag met Andromache mee op zaterdagmiddag.
Het geeft niet HaTee, busje komt zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
De pindakaas op het kruis is inmiddels opgevolgd door Nutella op de broekspijp. Gaat lekker dus. Gelukkig is het belangrijkste van de dag wel gelukt
Dit is Ria Valk inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit Ria Valk? Anders ken ik nog wel een liedje
Het is aardig nodigquote:
Volgens mij is het iedereen die kaarten wilde, ook geluktquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je wel kaarten kunnen bemachtigen?
Mijn vriend begon vanmorgen met een klein plekje gelekte smeerolie in zijn broek, dat probeerde hij weg te poetsen met wasbenzine, wat een nog grotere vlek opleverde, die hij vervolgens met heet water probeerde weg te werken, wat ook niet werkte waardoor het leek alsof hij met een reusachtige pisvlek in zijn broek liepquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
Naar het schijntquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit Ria Valk? Anders ken ik nog wel een liedje
Inclusief dat vest met die extra lange mouwen?quote:
Mijn poging was wc-papiertje met water nat maken en dan even boenen. Het resultaat is dat er nu allemaal witte papiervezels over een groter gebied verspreid zijn. Big success!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn vriend begon vanmorgen met een klein plekje gelekte smeerolie in zijn broek, dat probeerde hij weg te poetsen met wasbenzine, wat een nog grotere vlek opleverde, die hij vervolgens met heet water probeerde weg te werken, wat ook niet werkte waardoor het leek alsof hij met een reusachtige pisvlek in zijn broek liep
* Guanabana approved deze postquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:54 schreef Redefine het volgende:
Het weer is er nog niet naar, maar ik heb mijn ventilator voor de warme dagen later dit jaar alvast binnen
Nog teveel mensen wachten tot na de eerste warme dagen, waarna bijna alles is uitverkocht.quote:
Ik heb er gelukkig geen nodig, tenzij die ik heb kapot blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog teveel mensen wachten na de eerste warme dagen, waarna bijna alles is uitverkocht.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:54 schreef Redefine het volgende:
Het weer is er nog niet naar, maar ik heb mijn ventilator voor de warme dagen later dit jaar alvast binnen
Split unit zeker?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij krijgen eind mei airco boven. Geen plaknachten meer
Ik had nog wel een ventilator, die voldeed nog wel, maar was wel wat behelpen. Deze is een stuk beter.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen nodig, tenzij die ik heb kapot blijkt te zijn.
Net als met airco's inderdaad. Wij hebben begin maart een offerteaanvraag gedaan, in april hadden ze pas tijd om langs te komen en de airco zelf komt dus pas in meiquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog teveel mensen wachten tot na de eerste warme dagen, waarna bijna alles is uitverkocht.
OH NEE JALOERSquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij krijgen eind mei airco boven. Geen plaknachten meer
Ja ook daar moet je er vroeg bij zijn. Dat was voorheen altijd al. Maar sinds vorig jaar er veel meer mensen thuiswerken en het toen ook zo heel erg lang warm was, zal het dit jaar nog wel sneller uitverkocht zijn of vol zitten qua installatie afspraken.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net als met airco's inderdaad. Wij hebben begin maart een offerteaanvraag gedaan, in april hadden ze pas tijd om langs te komen en de airco zelf komt dus pas in mei. Er is een beste wachttijd voor die dingen.
Nee, één airco boven maar die kan twee slaapkamers koelen.quote:
Klopt, dat zei de airco-man ook. Dat ze met name zolderkamers voorzagen van airco's. Mensen die daar een kantoor maakten, maar vaak was er nog geen verwarming en werd het er ook heet. En een airco kan prima ook een ruimte verwarmen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ook daar moet je er vroeg bij zijn. Dat was voorheen altijd al. Maar sinds vorig jaar er veel meer mensen thuiswerken en het toen ook zo heel erg lang warm was, zal het dit jaar nog wel sneller uitverkocht zijn of vol zitten qua installatie afspraken.
Maar dan wel een die in een muur ingebouwd zit of met een afvoerslang?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, één airco boven maar die kan twee slaapkamers koelen.
Beneden hebben we ook een airco, afgelopen jaar met de verbouwing gedaan. Achteraf hadden we toen ook meteen een airco boven moeten doen, maar daar hebben we nu niets meer aan.
HIj hangt aan de muur en en wordt een doorvoer door de muur naar buiten gemaakt, de buitenunit komt aan de buitenmuur te hangen. Geen mobiele airco dus, maar een vaste.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan wel een die in een muur ingebouwd zit of met een afvoerslang?
Mooi. Een mobiele airco is namelijk verre van ideaal. Of je moet een raam hebben waar je makkelijk die slang uit kunt laten hangen. En dat raam moet dan ook nog in de ruimte zitten die je wil verkoelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
HIj hangt aan de muur en en wordt een doorvoer door de muur naar buiten gemaakt, de buitenunit komt aan de buitenmuur te hangen. Geen mobiele airco dus, maar een vaste.
HIer zou een mobiele airco ook lastig zijn. Wij hebben horren voor de ramen dus dan moet je alweer een constructie verzinnen dat die afvoerslang naar buiten kan maar tegelijk ook de horren nog hun werk kunnen doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Een mobiele airco is namelijk verre van ideaal. Of je moet een raam hebben waar je makkelijk die slang uit kunt laten hangen. En dat raam moet dan ook nog in de ruimte zitten die je wil verkoelen.
In mijn huis is een mobiele airco bijvoorbeeld geen oplossing. Oké het is een appartement, maar om nou steeds zo'n log ding te verplaatsen van mijn werkkamer naar de woonkamer en naar de slaapkamer. Plus dat die slang in twee van de drie kamers niet eens naar buiten zou kunnen door de kamerindeling.
Je mag hier komen crashen als het bij jullie te warm wordtquote:
Hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:14 schreef Arizona het volgende:
Je mag hier komen crashen als het bij jullie te warm wordt
Mobiele airco's maken inderdaad vrij veel lawaai, omdat alles nog binnenshuis verwerkt wordt. En de luchtafvoer naar buiten hoor je dan ook. Plus dat een arico vrij veel energie nodig heeft en de motor dus best hard moet werken, waardoor die best wel staat te trillen. En dat hoor je dan allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
HIer zou een mobiele airco ook lastig zijn. Wij hebben horren voor de ramen dus dan moet je alweer een constructie verzinnen dat die afvoerslang naar buiten kan maar tegelijk ook de horren nog hun werk kunnen doenen ik hoorde dat mobiele airco's relatief veel lawaai maken versus het koelvermogen dat ze leveren.
Onze vaste airco beneden is heel stil en dat lijkt me op de slaapkamer ook wel prettig.
[..]
Je mag hier komen crashen als het bij jullie te warm wordt
Dan zal die mobiele airco niet krachtig genoeg zijn, want op zich kunnen mobiele airco's ook flinke ruimtes vullen. Maar dat ligt dan een beetje aan welke je hebt/koopt. Waarbij een echt krachtige ook gelijk flink duurder is.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Guanabana het volgende:
We hebben een mobiele airco overgenomen 2 jaar geleden. Voor de woonkamer is hij niet krachtig genoeg, daar heb je alleen wat aan als je direct in de luchtstroom gaat zitten.
Voor de slaapkamer is hij op zich oke, hij koelt de ruimte wel. Maar maakt inderdaad wel lawaai en gebruikt sick veel stroom. Het is dus niet ideaal, maar we gebruiken hem alleen als het al een paar dagen boven de 30 graden is en het binnen niet meer te harden is.
Het is een best oude al, en is vast ook niet de duurste geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal die mobiele airco niet krachtig genoeg zijn, want op zich kunnen mobiele airco's ook flinke ruimtes vullen. Maar dat ligt dan een beetje aan welke je hebt/koopt. Waarbij een echt krachtige ook gelijk flink duurder is.
Ah dat verklaart het dan welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een best oude al, en is vast ook niet de duurste geweest
Toch wel fijn dat je voor noodgevallen wel een airco hebt, beter een wat hogere stroomrekening dan van die extreme plaknachtenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Guanabana het volgende:
We hebben een mobiele airco overgenomen 2 jaar geleden. Voor de woonkamer is hij niet krachtig genoeg, daar heb je alleen wat aan als je direct in de luchtstroom gaat zitten.
Voor de slaapkamer is hij op zich oke, hij koelt de ruimte wel. Maar maakt inderdaad wel lawaai en gebruikt sick veel stroom. Het is dus niet ideaal, maar we gebruiken hem alleen als het al een paar dagen boven de 30 graden is en het binnen niet meer te harden is.
Zeker, het is beter dan niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je voor noodgevallen wel een airco hebt, beter een wat hogere stroomrekening dan van die extreme plaknachten. En als je hem inderdaad niet dagelijks gebruikt zijn de extra (stroom-) kosten nog wel te overzien lijkt me.
Mensen die attracties namen gevenquote:
Net toen de Flying Fuck af was, was het level ook klaarquote:
Doe ik alleen bij de achtbanenquote:
Ik denk dat het hier NPO1 wordt, hangt ook een beetje af van wat mama liever wil kijken (we hebben maar 1 tv thuis)quote:
Zelfde dilemma hierquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier NPO1 wordt, hangt ook een beetje af van wat mama liever wil kijken (we hebben maar 1 tv thuis)
NPO1, SBS6 neem ik wel op zodat ik de reclames kan doorspoelen.quote:
Eerst Lego Masters en daarna moeten we nog even zien. Mijn vriend houdt niet van het Songfestival en mjn dochter spreekt met vriendinnen af dus er is geen meerderheid voor Beste Zangers helaasquote:
Wat is er op NPO1?quote:
Beste zangers songfestivaleditie.quote:
Iets met karmaquote:
Meneer Sjors ook niet, maar hij was wel enthousiast over het program van Jeroenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst Lego Masters en daarna moeten we nog even zien. Mijn vriend houdt niet van het Songfestival en mjn dochter spreekt met vriendinnen af dus er is geen meerderheid voor Beste Zangers helaas
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
NPO1, SBS6 neem ik wel op zodat ik de reclames kan doorspoelen.
Dan ga ik een redelijk gezonde maaltijd kokenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Had nog een mailtje van Uber Eats voor ¤20 korting, dus maar even een bulk sushi besteld.
Het kunnen krijgen van kaarten moet gevierd worden![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Had nog een mailtje van Uber Eats voor ¤20 korting, dus maar even een bulk sushi besteld.
quote:
Bohhquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Door het woord bulk moest ik ook hier weer aan denken.quote:
Zijn we veilig?quote:
Heb je ook Italië al gezien?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn we veilig?
Zit trouwens wat andere nummers van Blind Channel te luisteren en luistert eigenlijk best lekker weg moet ik zeggenPrima bandje.
Ja, klinkt ook wel lekker, iets te soft, maar prima genietenquote:
San Marino is wel mijn (guilty) plessure dit jaarquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, klinkt ook wel lekker, iets te soft, maar prima genieten
Zitten wel wat leuke nummers bij verder waar ik wel van kan genieten. Cyprus is wel een guilty pleasure aan het worden
Ja die ookquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marino is wel mijn (guilty) plessure dit jaar
In het kader van wat?quote:
Zou wat zijn, net op je huis!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zitten veilig, ik zit prachtig in het mogelijke pad
Wat ik gehoord heb is de kans erg klein en zijn de brokstukken die uiteindelijk door de dampkring overblijven ook erg klein dat ie weinig schade zouden brengen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:39 schreef Em31 het volgende:
Maar er is een serieuze kans dat het ergens in een stad ofzo neerstort?!
Van de Chinezen gehoord zeker?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
neerstort?!
Wat ik gehoord heb is de kans erg klein en zijn de brokstukken die uiteindelijk door de dampkring overblijven ook erg klein dat ie weinig schade zouden brengen.
70% van de aarde is water.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:39 schreef Em31 het volgende:
Maar er is een serieuze kans dat het ergens in een stad ofzo neerstort?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |