Ierland en Australie heb ik nog wel ergens met potlood op mijn lijstje staan, al denk ik dat die inderdaad allebei live door de mand gaan vallenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als België net als in de Eurojury niet gewaardeerd wordt, doen er eigenlijk maar 11 liedjes mee die naar de finale kunnen (Australië, Ierland, Slovenië, Noord-Macedonië niet), dus daar zal Zweden hoe dan ook wel bijzitten hoor
Iets zegt me dat het ook wel mee zal spelen dat ze niet live in Rotterdam zijn, dus dan is het makkelijker om ze een keer af te straffen, los van dat het liedje en de zangeres ook niet top zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de jury's het zelfs dit jaar nog voor elkaar krijgen om massaal op Australië te stemmen. Je zou toch denken dat ze een keer terecht de finale niet moeten halen, maar ja.
Hadden die al geen finale voor 2022 aangekondigd, er stond me ook iets bij van Dani Im die nog een keer wildequote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Zou Australie na een slechte score misschien ook een keer ermee nokken, de gimmick heeft lang genoeg geduurd
In de tweede semi zou ik zeker Ierland nog wel kans geven, maar met deze concurrentie lijkt het me een heel lastig verhaal worden. Het is niet heel opvallend, niet echt heel goed en waarschijnlijk ook niet geweldig gezongen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ierland en Australie heb ik nog wel ergens met potlood op mijn lijstje staan, al denk ik dat die inderdaad allebei live door de mand gaan vallen
Nee, het ESF is in Australië populairder dan in pak 'em beet Tsjechië of Litouwen, dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Zou Australie na een slechte score misschien ook een keer ermee nokken, de gimmick heeft lang genoeg geduurd
Zal je zien dat ze het deze keer zielig vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het ook wel mee zal spelen dat ze niet live in Rotterdam zijn, dus dan is het makkelijker om ze een keer af te straffen, los van dat het liedje en de zangeres ook niet top zijn
quote:
Yup, televotetechnisch hebben die sowieso altijd al minder gescoord dan bij de jury's, ook met hun goede inzendingen. Het is bijna knap hoe Dani Im toch nog de winst zag verdampen in 2016 met zo'n straatlengte voorsprong....quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:57 schreef Fred_B het volgende:
Het zou me niet verbazen als Australië bij het publiek laatste wordt eigenlijk. Dus dan kunnen ze wel goed scoren bij de jury, maar dan rijden de kijkers toch het trijntje in de poep.
hmm ik denk dat Ierland nog wel kan verrassen met de staging, maar kan ook wistfull thinking zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de tweede semi zou ik zeker Ierland nog wel kans geven, maar met deze concurrentie lijkt het me een heel lastig verhaal worden. Het is niet heel opvallend, niet echt heel goed en waarschijnlijk ook niet geweldig gezongen.
Oh die vind ik prachtigquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over onbegrijpelijke topklasseringen gesproken
Dat dat op een haar na won
Dit zal wel echt het jaar moeten zijn waarop men zou moeten denken "nee".quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of de jury's het zelfs dit jaar nog voor elkaar krijgen om massaal op Australië te stemmen. Je zou toch denken dat ze een keer terecht de finale niet moeten halen, maar ja.
Nee Tatu was ook geen goede winnaar geweest, maar de Russen hebben gewoon altijd heel erg weten te profiteren van dat diaspora-blok in de regio, zeker in die periode met 100% televoting. Het valt me nog mee dat ze slechts één keer gewonnen hebben, wel met één van hun slechtste inzendingen ooit ook nog. Dan had ik ze het in 2007 wel gegund met Serebro.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die vind ik prachtig![]()
Al ook heel blij met de winst van Turkije toen hoor, ook een topnummer![]()
De bijna-winst van Rusland op 3 (kwam ook net voorbij) snap ik dan tot op de dag van vandaag echt niet
Waar waar waarquote:
Bij BEAU, vrij aan het begin van het songfestival-itemquote:
Dus terugkijken waardquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij BEAU, vrij aan het begin van het songfestival-item
Ja dat blijft echt heel stom wat betreft Rusland ja. Al vond ik in 2007 Servië absoluut de terechte winnaarquote:Op vrijdag 7 mei 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Tatu was ook geen goede winnaar geweest, maar de Russen hebben gewoon altijd heel erg weten te profiteren van dat diaspora-blok in de regio, zeker in die periode met 100% televoting. Het valt me nog mee dat ze slechts één keer gewonnen hebben, wel met één van hun slechtste inzendingen ooit ook nog. Dan had ik ze het in 2007 wel gegund met Serebro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |