Mobiele airco's maken inderdaad vrij veel lawaai, omdat alles nog binnenshuis verwerkt wordt. En de luchtafvoer naar buiten hoor je dan ook. Plus dat een arico vrij veel energie nodig heeft en de motor dus best hard moet werken, waardoor die best wel staat te trillen. En dat hoor je dan allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
HIer zou een mobiele airco ook lastig zijn. Wij hebben horren voor de ramen dus dan moet je alweer een constructie verzinnen dat die afvoerslang naar buiten kan maar tegelijk ook de horren nog hun werk kunnen doenen ik hoorde dat mobiele airco's relatief veel lawaai maken versus het koelvermogen dat ze leveren.
Onze vaste airco beneden is heel stil en dat lijkt me op de slaapkamer ook wel prettig.
[..]
Je mag hier komen crashen als het bij jullie te warm wordt
Dan zal die mobiele airco niet krachtig genoeg zijn, want op zich kunnen mobiele airco's ook flinke ruimtes vullen. Maar dat ligt dan een beetje aan welke je hebt/koopt. Waarbij een echt krachtige ook gelijk flink duurder is.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Guanabana het volgende:
We hebben een mobiele airco overgenomen 2 jaar geleden. Voor de woonkamer is hij niet krachtig genoeg, daar heb je alleen wat aan als je direct in de luchtstroom gaat zitten.
Voor de slaapkamer is hij op zich oke, hij koelt de ruimte wel. Maar maakt inderdaad wel lawaai en gebruikt sick veel stroom. Het is dus niet ideaal, maar we gebruiken hem alleen als het al een paar dagen boven de 30 graden is en het binnen niet meer te harden is.
Het is een best oude al, en is vast ook niet de duurste geweestquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal die mobiele airco niet krachtig genoeg zijn, want op zich kunnen mobiele airco's ook flinke ruimtes vullen. Maar dat ligt dan een beetje aan welke je hebt/koopt. Waarbij een echt krachtige ook gelijk flink duurder is.
Ah dat verklaart het dan welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een best oude al, en is vast ook niet de duurste geweest
Toch wel fijn dat je voor noodgevallen wel een airco hebt, beter een wat hogere stroomrekening dan van die extreme plaknachtenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:19 schreef Guanabana het volgende:
We hebben een mobiele airco overgenomen 2 jaar geleden. Voor de woonkamer is hij niet krachtig genoeg, daar heb je alleen wat aan als je direct in de luchtstroom gaat zitten.
Voor de slaapkamer is hij op zich oke, hij koelt de ruimte wel. Maar maakt inderdaad wel lawaai en gebruikt sick veel stroom. Het is dus niet ideaal, maar we gebruiken hem alleen als het al een paar dagen boven de 30 graden is en het binnen niet meer te harden is.
Zeker, het is beter dan niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je voor noodgevallen wel een airco hebt, beter een wat hogere stroomrekening dan van die extreme plaknachten. En als je hem inderdaad niet dagelijks gebruikt zijn de extra (stroom-) kosten nog wel te overzien lijkt me.
Mensen die attracties namen gevenquote:
Net toen de Flying Fuck af was, was het level ook klaarquote:
Doe ik alleen bij de achtbanenquote:
Ik denk dat het hier NPO1 wordt, hangt ook een beetje af van wat mama liever wil kijken (we hebben maar 1 tv thuis)quote:
Zelfde dilemma hierquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier NPO1 wordt, hangt ook een beetje af van wat mama liever wil kijken (we hebben maar 1 tv thuis)
NPO1, SBS6 neem ik wel op zodat ik de reclames kan doorspoelen.quote:
Eerst Lego Masters en daarna moeten we nog even zien. Mijn vriend houdt niet van het Songfestival en mjn dochter spreekt met vriendinnen af dus er is geen meerderheid voor Beste Zangers helaasquote:
Wat is er op NPO1?quote:
Beste zangers songfestivaleditie.quote:
Iets met karmaquote:
Meneer Sjors ook niet, maar hij was wel enthousiast over het program van Jeroenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eerst Lego Masters en daarna moeten we nog even zien. Mijn vriend houdt niet van het Songfestival en mjn dochter spreekt met vriendinnen af dus er is geen meerderheid voor Beste Zangers helaas
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
NPO1, SBS6 neem ik wel op zodat ik de reclames kan doorspoelen.
Dan ga ik een redelijk gezonde maaltijd kokenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Had nog een mailtje van Uber Eats voor ¤20 korting, dus maar even een bulk sushi besteld.
Het kunnen krijgen van kaarten moet gevierd worden![]()
Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Had nog een mailtje van Uber Eats voor ¤20 korting, dus maar even een bulk sushi besteld.
quote:
Bohhquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Door het woord bulk moest ik ook hier weer aan denken.quote:
Zijn we veilig?quote:
Heb je ook Italië al gezien?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn we veilig?
Zit trouwens wat andere nummers van Blind Channel te luisteren en luistert eigenlijk best lekker weg moet ik zeggenPrima bandje.
Ja, klinkt ook wel lekker, iets te soft, maar prima genietenquote:
San Marino is wel mijn (guilty) plessure dit jaarquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, klinkt ook wel lekker, iets te soft, maar prima genieten
Zitten wel wat leuke nummers bij verder waar ik wel van kan genieten. Cyprus is wel een guilty pleasure aan het worden
Ja die ookquote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marino is wel mijn (guilty) plessure dit jaar
In het kader van wat?quote:
Zou wat zijn, net op je huis!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zitten veilig, ik zit prachtig in het mogelijke pad
Wat ik gehoord heb is de kans erg klein en zijn de brokstukken die uiteindelijk door de dampkring overblijven ook erg klein dat ie weinig schade zouden brengen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:39 schreef Em31 het volgende:
Maar er is een serieuze kans dat het ergens in een stad ofzo neerstort?!
Van de Chinezen gehoord zeker?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
neerstort?!
Wat ik gehoord heb is de kans erg klein en zijn de brokstukken die uiteindelijk door de dampkring overblijven ook erg klein dat ie weinig schade zouden brengen.
70% van de aarde is water.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:39 schreef Em31 het volgende:
Maar er is een serieuze kans dat het ergens in een stad ofzo neerstort?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |