*is gegeven*quote:
Onopvallend dutjes doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:17 schreef ijs_beer het volgende:
Oh mensenkinderen zo ontzettend moe wakker geworden (door de hooikoorts) en nu aan het werk. Iemand tips om tot 2 uur het door te komen?
De laatste gok ik, eerste is voor vragen en verslagen van Cee en Greys dacht ikquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:40 schreef Fred_B het volgende:
Welk topic gebruiken we eigenlijk tijdens de repetities?
ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #1
Of
ESF / [2021] Rehearsals #1
Ok, zolang we maar op de juiste plek juichen voor Litouwen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
De laatste gok ik, eerste is voor vragen en verslagen van Cee en Greys dacht ik
Thnx Straniiiiiiiquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:00 schreef Strani het volgende:
Ik heb uit goede bron vernomen dat vandaag de kaartverkoop begint.
Ik wens alle geïnteresseerden een succesvolle middag!
Tip 1: een kouwe doesjquote:Op zaterdag 8 mei 2021 09:17 schreef ijs_beer het volgende:
Oh mensenkinderen zo ontzettend moe wakker geworden (door de hooikoorts) en nu aan het werk. Iemand tips om tot 2 uur het door te komen?
Op Discord.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
@:Cyan9, waar blijf je nu met je late night squad?
Ik hoop dat je de boel hier een beetje onder controle weet te houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben voor 11 uur op Fok! In het weekend. Dan weet je dat het menens is.
Ik maak me geen zorgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de boel hier een beetje onder controle weet te houden
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik dat ook niet te doen, ik vertrouw op je!
Gewaagd, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dan probeer ik dat ook niet te doen, ik vertrouw op je!
Toch handig, zo'n Kaa_T in de buurtquote:
Red Bull heeft meer cafeïne dan koffiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tip 1: een kouwe doesj
Tip 2: sterke koffie
Tip 3: een Red Bull
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gespeeldquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Gisteravond bij vrienden een potje Kolonisten van Catan gespeeld. Was wel leuk en gezellig. Ik gooide wel opvallend vaak 8, terwijl ik niet aan een 8-gebied zat.
Ik geloof dat geen van de huidige groep SC'ers kaarten had voor de tv-finale, en dus nu niet in aanmerking komen. Misschien Peter wel, die had een superluxe pakket. Er gaan wel meerdere users naar de show op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Hebben er ook al mensen van hier kaartjes voor de echte finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |