In het kaartverkooptopic komen af en toe nog mensen langs die extra kunnen bestellen, mocht je nog willenquote:
Nee, ik ga lekker voor de tv kijken, zien of ik jullie kan spotten.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
In het kaartverkooptopic komen af en toe nog mensen langs die extra kunnen bestellen, mocht je nog willen
Mij als het goed is niet, want ik ga niet naar de liveshowsquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ik ga lekker voor de tv kijken, zien of ik jullie kan spotten.
Ik ken het eigenlijk alleen van de DS. Maar daar verlies ik altijd van de computer.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld
Laten we het niet hopen!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Mij als het goed is niet, want ik ga niet naar de liveshowsAls ik toch in beeld ben gaat er iets ernstig mis in Rotterdam
Wel een langere vakantie…quote:Zes deelnemers van de proefvakantie naar Gran Canaria zijn vrijdag positief getest op het coronavirus, meldt reisorganisatie TUI. De besmette reizigers moeten daardoor tien dagen in quarantaine blijven op het Canarische eiland.
Nee ik hoef niet zo nodig naar Chelsea - Man Cityquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Hebben er ook al mensen van hier kaartjes voor de echte finale?
Jazeker, of althans ik zag drie users voorbij komen met finalekaarten in het andere topic.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet zo nodig naar Chelsea - Man City
Denk dat je de verkeerde quotequote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Jazeker, of althans ik zag drie users voorbij komen met finalekaarten in het andere topic.
Geen reguliere SC-posters volgens mij.
Zijn er mensen zonder kaarten?quote:
Ik zie het haha, bedoelde een reactie op @Koen66quote:
Ook voor mensen mét kaarten en vol in de stress zou dat raadzaam zijn hahahaha. Afsluiten nu en zwemmen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn er mensen zonder kaarten?
Die vorig jaar ook kaarten hadden dan natuurlijk. Anders kon je sowieso niet bestellen
Heb je wel kaarten kunnen bemachtigen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie het haha, bedoelde een reactie op @:Koen66
Ben nog niet helemaal hersteld van alle stress. Ik moet mijzelf zo nodig even uitlaten.
Natuurlijk is er de stress vooraf en dat kan zeker aantikken. Maar als het je gelukt is dan zou toch enorme blijdschap en opluchting moeten overheersen lijkt mij zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ook voor mensen mét kaarten en vol in de stress zou dat raadzaam zijn hahahaha. Afsluiten nu en zwemmen.
Aan het einde van de dag ben jij dus een lopend buffet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
De pindakaas op het kruis is inmiddels opgevolgd door Nutella op de broekspijp. Gaat lekker dus. Gelukkig is het belangrijkste van de dag wel gelukt
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan het einde van de dag ben jij dus een lopend buffet.
Mooi zoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Yes! Ik ga donderdagmiddag met drie anderen en mag met Andromache mee op zaterdagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |