Je moet neem ik aan eerst weer geluk hebben om opnieuw kaartjes te krijgen voor die 3 shows?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:37 schreef H_T het volgende:
Volgens nu.nl is wel een negatieve test nodig van niet meer dan 24 uur oud. Ik had zelf een ticket voor de maandag, donderdag en zaterdag. Dat wordt of vaak testen of kiezen welke show(s) ik wil gaan zien
Ook niet op laptopquote:Op donderdag 29 april 2021 19:39 schreef Dave het volgende:
Het laatste plaatje in de Fipo werkt niet op de iPad
En nu?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:39 schreef Dave het volgende:
Het laatste plaatje in de Fipo werkt niet op de iPad
Dat sowieso, maar als ik vooraf al besluit er maar voor een te gaan hoef ik me daar niet meer druk over te makenquote:Op donderdag 29 april 2021 19:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Je moet neem ik aan eerst weer geluk hebben om opnieuw kaartjes te krijgen voor die 3 shows?
quote:
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op donderdag 29 april 2021 19:42 schreef Dave het volgende:
Misschien gaan de k-pop fans wel massaal de kaarten opkopen, en zitten we straks met een lege zaal.
Op de site staat dat de test op de dag zelf afgenomen moet worden.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
En nu?
[..]
Dat sowieso, maar als ik vooraf al besluit er maar voor een te gaan hoef ik me daar niet meer druk over te maken
Denk er rustig over naquote:Op donderdag 29 april 2021 19:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet denken, of ik moet gaan of niet. Dan lees ik weer dat je je op dezelfde dag moet testen, pff.
Nou dit dus. Minus Twente.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op de site staat dat de test op de dag zelf afgenomen moet worden.
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2021
Superpraktisch, ik woon in Twente en de Family show start 13:30 uur
Ik laat me ook opfokken door iedereen hier die blij is om te kunnen gaan en zijn best doet om kaartjes te krijgen, en dan krijg ik het gevoel dat ik dat ook moet willen ofzoquote:Op donderdag 29 april 2021 19:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk er rustig over naJe hebt nog meer dan een week voor je een conclusie moet hebben getrokken. Komt goed!
Vreselijk. En je moet natuurljik ook in tijdvakken naar binnen dus straks moet ik dan al om 12:00 binnen zijn. Dan is met het OV niet eens meer een optie.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dit dus. Minus Twente.
Ik zou uberhaupt al gestresst zijn, maar als ik op diezelfde ochtend dan ook nog een stok in de snavel moet en dan naar Rotterdam.
Klassiek geval van FOMOquote:Op donderdag 29 april 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik laat me ook opfokken door iedereen hier die blij is om te kunnen gaan en zijn best doet om kaartjes te krijgen, en dan krijg ik het gevoel dat ik dat ook moet willen ofzo
Ik heb nog wel iemand nodig om livetopics aaneen te rijgenquote:Op donderdag 29 april 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik laat me ook opfokken door iedereen hier die blij is om te kunnen gaan en zijn best doet om kaartjes te krijgen, en dan krijg ik het gevoel dat ik dat ook moet willen ofzo
Uit mijn ervaring heb je genoeg andere users voor die normaal nooit in deze subforum komenquote:Op donderdag 29 april 2021 19:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iemand nodig om livetopics aaneen te rijgen
Dank jequote:Op donderdag 29 april 2021 19:48 schreef koffieleuk het volgende:
@:BillDauterive en @:H_T succes zometeen!
O ja, we hebben @Strani nogquote:Op donderdag 29 april 2021 19:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nog overwogen, maar ik sla even overquote:
gisteren toch?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zaagsmans helemaal gemist dat ie tussen te middag langs kwam.
Ik ga ook niet hoor, dus niks moetquote:Op donderdag 29 april 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik was maandag en dinsdag vrij, dus pas vandaag was het halverwege de werkweek.quote:
Ik ben hier nooit tijdens de echte uitzendingenquote:Op donderdag 29 april 2021 19:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
ahhhhhh achso..... Ik dus ook realiseer ik me nuquote:Op donderdag 29 april 2021 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik was maandag en dinsdag vrij, dus pas vandaag was het halverwege de werkweek.
Heb het topic wellicht wel open staan, maar denk dat ik niet aan posten toekom neequote:Op donderdag 29 april 2021 20:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit tijdens de echte uitzendingen
Tijdens Duncan zaten de echte fans gewoon hier in de SC te nagelbijtenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb het topic wellicht wel open staan, maar denk dat ik niet aan posten toekom nee
Waarschijnlijk niet.
Niet in mijn wereldquote:
Oh boyquote:Op donderdag 29 april 2021 20:11 schreef Dave het volgende:
Tip voor mensen die snel een hoge bloeddruk hebben: lees de commentaren onder het nu.nl artikelen niet.
Deels eens, maar op zich kan dat volgend seizoen ook wel weer.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh boy![]()
"Logica is dat hier veel geld en belangen zijn. Een elitefeestje op 200m van het Ikazia ziekenhuis"
Overigens ben ik het wel deels met de reacties eens, ik vind dat er bij voetbalwedstrijden ook best een beperkte hoeveelheid publiek aanwezig zou mogen zijn
Ook eensquote:Op donderdag 29 april 2021 20:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Deels eens, maar op zich kan dat volgend seizoen ook wel weer.
Die zal ook wel z’n mening hebben over het wk in Qatar dan.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
"Wat je moet onthouden: songfestival=onderdrukking. Gebrek aan vaccins=slavernij. En pas je acties aan op die kennis!"
Nuquote:Op donderdag 29 april 2021 20:15 schreef Dave het volgende:
“Wat moet er nog gebeuren bij het ESF”
Zo in het NOS journaal.
Is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook eensHet songfestival is maar eenmalig, voetbal is er ieder jaar, tientallen keren per jaar.
Dit is ook wel een pareltje:
"Wat je moet onthouden: songfestival=onderdrukking. Gebrek aan vaccins=slavernij. En pas je acties aan op die kennis!"
Same... Dan wil ik gewoon de show kunnen volgen en dat gaat niet met die snelheid en ook nog mee willen lezen en bewust mee willen kunnen postenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit tijdens de echte uitzendingen
* Aoibhin gaat popcorn poffenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:11 schreef Dave het volgende:
Tip voor mensen die snel een hoge bloeddruk hebben: lees de commentaren onder het nu.nl artikelen niet.
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet wat er speelt, maarquote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig dat er publiek naar het ESF mag, dat stemt me nog rustig. Voor de rest echt een kut avond, dus dit verzacht het.
Knuffel jijquote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig dat er publiek naar het ESF mag, dat stemt me nog rustig. Voor de rest echt een kut avond, dus dit verzacht het.
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
dat klinkt niet leuk, sterkte!quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
In plaats daarvan alleen crew zou wel een goede oplossing zijnquote:Op donderdag 29 april 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
Zojuist officieel aangekondigd dat deze SC tijdens de negen shows helaas zonder publiek zal zijn
Kan kloppenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:25 schreef Dave het volgende:
Ik zag volgens mij de graphics van Finland terug, of zijn ze daar nog niet mee aan het testen?
Dat zouden ze wel willen jaquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In plaats daarvan alleen crew zou wel een goede oplossing zijn
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
ah is dat nog steeds een dingetje, VBL on tour?quote:Op donderdag 29 april 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel willen ja
Nee hoor, we nodigen gewoon weer VBL uit om die mods hier een beetje scherp te houden
Dat mag ik hopen zeg! Onze mods moeten met z'n veiven het meest gezapige subforum op FOK! onder controle houden, dan lijkt het me wenselijk dat ze eens per jaar (normaal) echt even aan het werk worden gezet.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah is dat nog steeds een dingetje, VBL on tour?
Ah rottig, en dan is er al zoveel gaande. Je mag het hier lekker spuien hoor als je moeite ergens mee hebtquote:Op donderdag 29 april 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Thanks allemaal![]()
Iets werkgerelateerd , iets met mensen die de ontzettend star zijn en moeilijk doen. Beetje klaar mee.
is er al ooit uitgelekt waarom er zoveel zijn?quote:Op donderdag 29 april 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg! Onze mods moeten met z'n vijfen het meest gezapige subforum op FOK! onder controle houden, dan lijkt het me wenselijk dat ze eens per jaar (normaal) echt even aan het werk worden gezet.
Ah jammer. Wel goed om te horen dat het leuk isquote:Op donderdag 29 april 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
Update over de muziekquiz: het gaat niet bepaald tofMaar wel leuk om aan mee te doen
Nee, men prefereert blijkbaar dat we er geruchten over blijven verspreiden.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er al ooit uitgelekt waarom er zoveel zijn?
nope, chipsverslaafde op koolhydraatarm dieet hierquote:Op donderdag 29 april 2021 22:00 schreef Dave het volgende:
Lays iconic restaurant flavors:
- subway
- kfc
- pizzahut
Iemand al geprobeerd?
Zeg stierensatéprikker, da's nergens voor nodig hequote:Op donderdag 29 april 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg! Onze mods moeten met z'n vijfen het meest gezapige subforum op FOK! onder controle houden, dan lijkt het me wenselijk dat ze eens per jaar (normaal) echt even aan het werk worden gezet.
ESF incoming en allemaal fans, dus niet dat tijdens het ESF hier een/twee mods al het werk moeten doen en niet meer zelf kunnen genieten.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er al ooit uitgelekt waarom er zoveel zijn?
Nee, wel al gekochtquote:Op donderdag 29 april 2021 22:00 schreef Dave het volgende:
Lays iconic restaurant flavors:
- subway
- kfc
- pizzahut
Iemand al geprobeerd?
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg stierensatéprikker, da's nergens voor nodig he! Ga zo door en ik stuur de inquisitie op je af! Ik wil gewoon een beetje vredig kunnen luieren, daar zou juist jij begrip voor moeten hebben!
Ben wel benieuwd hoe die is.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, wel al gekochtIk heb een zak van de KFC hier liggen
ben benieuwd, op basis van de beschrijvingen denk ik dat de pizzahut me het meest aanspreekt.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, wel al gekochtIk heb een zak van de KFC hier liggen
Groenteschipsquote:Op donderdag 29 april 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, chipsverslaafde op koolhydraatarm dieet hier
Dan kan je die denk ik beter zelf kopen dan wachten op mijn reviewquote:Op donderdag 29 april 2021 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die is.
* Meke bijt haar tong af omdat ze anders als onplezierig te boek staatquote:Op donderdag 29 april 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke bijt haar tong af omdat ze anders als onplezierig te boek staat
Niet doen, die heb je morgen nog nodig om de sloten open te brekenquote:Op donderdag 29 april 2021 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 29 april 2021 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zal ik het doen dan? Ik sta toch al te boek als onprettig mens
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk, ik heb er nu een v van gemaakt.quote:
Stuk beterquote:Op donderdag 29 april 2021 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik heb er nu een v van gemaakt.
Bedankt.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik heb er nu een v van gemaakt.
Gaat dat eens een verrassingszak zijn waar je niks mee kanquote:Op donderdag 29 april 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
ik heb destijds bij de Action een aantal onverkochte zakken gekocht, volgens mij een duppie per stuk ofzo
gelukkig wist ik al dat ik groen en geel wel lekker vond en roze nogal meh, dus geen verrassingquote:Op donderdag 29 april 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat dat eens een verrassingszak zijn waar je niks mee kan
Zo, zeker moeilijk! Ik heb vandaag genoeg fragmenten gehoord die ik aardig vond klinken, maar dan geen idee had wat het was of van wiequote:Op donderdag 29 april 2021 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, die metalquiz was lastig zeg. Ik vind harde muziek vaak wel mooi, maar echt een kenner ben ik ook niet! H_T deed het best goedLeuk dat je een keer een uitstapje maakte en met ons meedeed!
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, die metalquiz was lastig zeg. Ik vind harde muziek vaak wel mooi, maar echt een kenner ben ik ook niet! H_T deed het best goedLeuk dat je een keer een uitstapje maakte en met ons meedeed!
Die was zeker lastig ja. Heb nog een stuk zitten kijken. Kende nog wel genoeg artiesten, maar dan moet je wel net even op de juiste naam komen wat lastig is.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo, zeker moeilijk! Ik heb vandaag genoeg fragmenten gehoord die ik aardig vond klinken, maar dan geen idee had wat het was of van wieWe vulden elkaar wel goed aan als team
Die wil ik ook nog wel eens kijken ja.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:44 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dan ook de laatste film van de NET5 muziekfilm maand gekeken die ik nog wilde zien. Music&Lyrics, Bohemian Rhapsody, Yersterday en A Star is Born (Mama Mia hoef ik niet te zien). A Star is Born was het, verreweg wel de beste van die vier, ondanks dat ik mij zeker ook met die andere drie heb vermaakt. Goede film, goede rollen van Bradley Cooper en Lady Gaga
Ik kan me niet eens herinneren welke van de 3 lekker vondquote:Op donderdag 29 april 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds bij deze actie
[ afbeelding ]
Ik zag er weer een stukje van toen ik de opname stopzette. Gelijk weer braakneigingen. En dat terwijl ik muziek van ABBA veelal erg goed vind. Maar hoe ze het daar brengenquote:Op donderdag 29 april 2021 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel eens kijken ja.
Als getrouwd man heb ik Mamma Mia ook moeten aanschouwen. Een verschrikking is het.
ASIB is ook goed te doen ja.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:44 schreef Redefine het volgende:
Vandaag dan ook de laatste film van de NET5 muziekfilm maand gekeken die ik nog wilde zien. Music&Lyrics, Bohemian Rhapsody, Yersterday en A Star is Born (Mama Mia hoef ik niet te zien). A Star is Born was het, verreweg wel de beste van die vier, ondanks dat ik mij zeker ook met die andere drie heb vermaakt. Goede film, goede rollen van Bradley Cooper en Lady Gaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |