Oh boyquote:Op donderdag 29 april 2021 20:11 schreef Dave het volgende:
Tip voor mensen die snel een hoge bloeddruk hebben: lees de commentaren onder het nu.nl artikelen niet.
Deels eens, maar op zich kan dat volgend seizoen ook wel weer.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh boy![]()
"Logica is dat hier veel geld en belangen zijn. Een elitefeestje op 200m van het Ikazia ziekenhuis"
Overigens ben ik het wel deels met de reacties eens, ik vind dat er bij voetbalwedstrijden ook best een beperkte hoeveelheid publiek aanwezig zou mogen zijn
Ook eensquote:Op donderdag 29 april 2021 20:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Deels eens, maar op zich kan dat volgend seizoen ook wel weer.
Die zal ook wel z’n mening hebben over het wk in Qatar dan.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
"Wat je moet onthouden: songfestival=onderdrukking. Gebrek aan vaccins=slavernij. En pas je acties aan op die kennis!"
Nuquote:Op donderdag 29 april 2021 20:15 schreef Dave het volgende:
“Wat moet er nog gebeuren bij het ESF”
Zo in het NOS journaal.
Is wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook eensHet songfestival is maar eenmalig, voetbal is er ieder jaar, tientallen keren per jaar.
Dit is ook wel een pareltje:
"Wat je moet onthouden: songfestival=onderdrukking. Gebrek aan vaccins=slavernij. En pas je acties aan op die kennis!"
Same... Dan wil ik gewoon de show kunnen volgen en dat gaat niet met die snelheid en ook nog mee willen lezen en bewust mee willen kunnen postenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit tijdens de echte uitzendingen
* Aoibhin gaat popcorn poffenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:11 schreef Dave het volgende:
Tip voor mensen die snel een hoge bloeddruk hebben: lees de commentaren onder het nu.nl artikelen niet.
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:20 schreef Arizona het volgende:
Ik weet niet wat er speelt, maarquote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig dat er publiek naar het ESF mag, dat stemt me nog rustig. Voor de rest echt een kut avond, dus dit verzacht het.
Knuffel jijquote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Gelukkig dat er publiek naar het ESF mag, dat stemt me nog rustig. Voor de rest echt een kut avond, dus dit verzacht het.
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
dat klinkt niet leuk, sterkte!quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
In plaats daarvan alleen crew zou wel een goede oplossing zijnquote:Op donderdag 29 april 2021 21:46 schreef Strani het volgende:
Zojuist officieel aangekondigd dat deze SC tijdens de negen shows helaas zonder publiek zal zijn
Kan kloppenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:25 schreef Dave het volgende:
Ik zag volgens mij de graphics van Finland terug, of zijn ze daar nog niet mee aan het testen?
Dat zouden ze wel willen jaquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
In plaats daarvan alleen crew zou wel een goede oplossing zijn
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
ah is dat nog steeds een dingetje, VBL on tour?quote:Op donderdag 29 april 2021 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zouden ze wel willen ja
Nee hoor, we nodigen gewoon weer VBL uit om die mods hier een beetje scherp te houden
Dat mag ik hopen zeg! Onze mods moeten met z'n veiven het meest gezapige subforum op FOK! onder controle houden, dan lijkt het me wenselijk dat ze eens per jaar (normaal) echt even aan het werk worden gezet.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah is dat nog steeds een dingetje, VBL on tour?
Ah rottig, en dan is er al zoveel gaande. Je mag het hier lekker spuien hoor als je moeite ergens mee hebtquote:Op donderdag 29 april 2021 21:52 schreef AgnesGru het volgende:
Thanks allemaal![]()
Iets werkgerelateerd , iets met mensen die de ontzettend star zijn en moeilijk doen. Beetje klaar mee.
is er al ooit uitgelekt waarom er zoveel zijn?quote:Op donderdag 29 april 2021 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen zeg! Onze mods moeten met z'n vijfen het meest gezapige subforum op FOK! onder controle houden, dan lijkt het me wenselijk dat ze eens per jaar (normaal) echt even aan het werk worden gezet.
Ah jammer. Wel goed om te horen dat het leuk isquote:Op donderdag 29 april 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
Update over de muziekquiz: het gaat niet bepaald tofMaar wel leuk om aan mee te doen
Nee, men prefereert blijkbaar dat we er geruchten over blijven verspreiden.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er al ooit uitgelekt waarom er zoveel zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |