SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Benen wijd.quote:
Ik was te snel met het vorige bericht, maar kan niet wijzigen, want het topic is dicht...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat heeft het RIVM natuurlijk ook voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten, met name door de manier van communiceren. Zo had met men het eind januari over "Het feit dat nu twee derde van alle nieuwe besmettingen de Britse variant betreft, gooit roet in het eten. ".
Je kan niet enerzijds zo stellig zijn en dan achteraf roepen: "ja, valt binnen betrouwbaarheidsinterval dat nu eenmaal enorm is, leer eens statistiek joh".
Uiteindelijk gewoon als wisselgeld gebruikt ja, erg treurig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende: De routekaart kan nu alweer uit de deur, dat verwacht je toch ook niet.
Daar staat niet of de modellen van het RIVM vaccinaties mee nemen. Misschien moet je leren lezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat gewoon in het artikel dat ik net linkte waarin hij die uitspraken doet.
Misschien moet je leren lezen.
Zei Rutte dat? Want dan krijgt ie van mij een pluspunt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Anton91 het volgende:
Realiteit waarmee we om moeten gaan, meer besmettingen
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jspquote:
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja over de laatste 2 weken gezien wel
Kogel kwam van links.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een leider.
Dagjestestersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ja, hij zei net zelfs dat we meer risico moeten nemen. Deze persco is een verademing.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zei Rutte dat? Want dan krijgt ie van mij een pluspunt.
Ik kijk overigens niet meer, wordt alleen maar depri van die persco's.
Ic’s volstromen. Hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Elan het volgende:
Verkiezingen hè ze willen de mensen toch wat leuks meegeven.
En dan straks weer het land 'redden' als de IC's volstromen.
Heb medelijden met mensen die al maanden wachten op hun uitgestelde zorg.
Fantastisch juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Sporten tot 27 jaar is echt compleet debiel
Niet tot en met 27quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Kun je nog niks. Teams bij senioren bestaan voor de helft uit 28 of ouderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Je hebt gelijk, ik had 50 op moeten schrijven. Maar alsnog komt ook 80+ dus veel in het ziekenhuis terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op iets meer dan 6500 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Die leeftijd kan weer sporten want die komen toch niet in het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ook het bewegende gemiddelde (3/7 daags) laat ook geen goede trend zien, al hebben die 2 dagen met dichte teststraten het beeld wel een beetje verstoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ik vind dat ook echt heel debiel ja. Al was het tot 18 ook al een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Na het zuur komt het zuur.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kom er maar met dat avondklok verlengings gelul.
Met het oog op de verkiezingen moet ie wel wat versoepelingen doorvoeren. Scheelt toch wat stemmen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Scholen gaan nou alweer achterelkaar dicht door coronabesmettingen maar waarom zegt Rutje daar nou weer niks over?
Haha,die man heeft nog geen dag thuisgewerkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik maak geen afapraken met jou Rutte. Je houdt je er zelf noet eens aan en je team ook niet.
Hoor je het: ZOVEEL MOGELIJK THUISWERKTquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
Hier ben je een beetje te laat mee, Markie.
En maar massaal stemmen op hem. Zo voorspelbaar hoe die nu dit afrateld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja hoor.
Wat is die man toch voorspelbaar.
gayquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben nu met 3 man bij mijn schoonouders. Mark vindt dit NIET leuk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Twinkle20 het volgende:
En hij is zelf nog niet 1 keer getest
Ja. Terecht toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Testen, ook bij milde klachten.
Ga naar de teststraat.
KLAP IN HET GEZICHT VAN DE ZORG EN DE IC MEDEWERKERS!!!1quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben nu met 3 man bij mijn schoonouders. Mark vindt dit NIET leuk.
Ja dit is echt de meest debiele maatregel. Geef het (buiten) vrij of niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Jongvolwassenen testen het vaakst positief.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Scholen gaan nou alweer achterelkaar dicht door coronabesmettingen maar waarom zegt Rutje daar nou weer niks over?
Maar het is wel waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met het oog op de verkiezingen moet ie wel wat versoepelingen doorvoeren. Scheelt toch wat stemmen.
Wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
En maar massaal stemmen op hem. Zo voorspelbaar hoe die nu dit afrateld.
De waarheid hoef je niet altijd aan de mensen te vertellen he?quote:
Ik hou mij eraanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
avondklok ook alleen boomersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ontvang de meeste dagen nul gasten, dus ik spaar alle gasten op.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter een keertje 3 gasten dan elke dag een anderequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen in bed. Soms.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die groep 50-59 is inderdaad vrij groot. Specifiek voor die groep zou je ook eens naar verdere oorzaken moeten kijken zodat je die aanmerkelijk kan verkleinen als onderdeel van dit alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op minder dan 10.000 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan joh. 95 euro en de kans is super klein dat ze je vatten.
@:caland
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit klopt wel, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Momo het volgende:
Maar mooi dat er versoepelingen zijn, weer de eerste stappen vooruit met beter weer...
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Dit zie je van mijlenver aankomen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Wat een domme takequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het OMT heeft zich weer voor Ruttes karretje laten spannen?
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijnsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, niet.quote:
Mij wel, Rutte en het OMT hebben echt geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.
Het OMT zegt dat het veilig en verantwoord is?quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA 2 klanten per verdie0ing
Gooi jezelf weg man.
Dit is een beetje de lamme tegen de blinde.quote:
quote:
Daar kunnen winkels echt geen omzet voor draaienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA 2 klanten per verdieping
Gooi jezelf weg man.
Dat gefaal, zeker in de begin periode, kan ik mee in komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Ga andere niet de schuld geven van je eigen gefaal man![]()
Ik was al klaar met die man, maar nu al helemaal. Mafklapper.
Ja, daar kan je een hele winkel voor opengooien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahaha 2 klanten per verdieping
Nee, dit kan niet.
Stormloop is ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef deedeetee het volgende:
Dat zal een stormloop op de winkels geven... NOT
Die gaan dit dus niet doen. Alleen kleine zaken. Zei die net. Is niet rendabel 2 klanten per uur.quote:
Alleen als je dure spullen verkoop als keukens of auto's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kunnen winkels echt geen omzet voor draaien
En dan minder steun krijgen want je kunt open. (lol)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daar kan je een hele winkel voor opengooien.
Hoe moet ik nu aan mijn dasty komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef JosMert het volgende:
[..]
Die gaan dit dus niet doen. Alleen kleine zaken. Zei die net. Is niet rendabel 2 klanten per uur.
https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Onverantwoord. Waar is het redteam! Scholen open, hoe kom je er op
Iemand die niet weet wat ondernemen isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is dit voor een micro management voor winkels.
Wie bedenkt dit,
Dan moet je haast ook wel wat kopen anders voel je je een klootzak tov die winkelierquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef quirina het volgende:
We gaan risico’s nemen!
Zo spannend, lekker winkelen op afspraak.
Dolletjes!
En waarom alleen maar tot 27 jaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Kudashov het volgende:
Waarom alleen buitensport? ze denken alleen maar aan de skinny ecto's
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan minder steun krijgen want je kunt open. (lol)
www.wibra.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu aan mijn dasty komen?
Ditquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Haags het volgende:
Supermarkten met honderden klanten tegelijk over de vloer maar de rest kan de tyfus genieten en 2 klanten ontvangen
dat is me ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stormloop is ook niet de bedoeling
Gelukkig zij leven nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/
Die hebben zich gister er al over uitgelaten.
Straks bij de vragen gaat Rutte zeggen dat ze in overleg zijn met de werkgevers om dit te verbeteren. Erg leuke rubriek vind ik dat zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is gewoon heel handig hoor. Toch fijn dat wanneer ik meubels nodig heb dat ik ze even kan proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Winkelen op afspraak hahaha
Hoe hebben ze dit dan weer verzonnen
En er dan op stampen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Ja, want die bedenken deze onzinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Jaaquote:
Die avondklok kan er allang af en is op niks gebaseerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijns
Dat vindt de VVD-kiezer niet leuk he, als het bedrijfsleven wordt gepakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is grappig tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, want die bedenken deze onzin
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denken
O jaaaa.. afspraak maken en dan zonder aankoop de winkel uit lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan moet je haast ook wel wat kopen anders voel je je een klootzak tov die winkelier
Gaan alleen dus kleine winkeliers doen. Niet de mediamarkt en actions van deze wereld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Het Nederlandse kijken kijken en niet kopen zal niet worden gewaardeerd met 2 winkelende personen tegelijk in de winkel.
Oohja want een grapje mag nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch de oppermongool van dit forum he. (zet zelf wel een TR)
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Even sluw het testbewijs is nodig punt erin wrijven. Bah.
Ja winkelen wordt wel ongemakkelijk zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denken
Dat is nu ook al Hans.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:17 schreef Nober het volgende:
De hele klas in quarantaine bij positieve test.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een testsamenleving is heel erg eng.
Laat maar, ga wel naar Amazon @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Telefoon staat dan roodgloeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |