SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Benen wijd.quote:
Ik was te snel met het vorige bericht, maar kan niet wijzigen, want het topic is dicht...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat heeft het RIVM natuurlijk ook voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten, met name door de manier van communiceren. Zo had met men het eind januari over "Het feit dat nu twee derde van alle nieuwe besmettingen de Britse variant betreft, gooit roet in het eten. ".
Je kan niet enerzijds zo stellig zijn en dan achteraf roepen: "ja, valt binnen betrouwbaarheidsinterval dat nu eenmaal enorm is, leer eens statistiek joh".
Uiteindelijk gewoon als wisselgeld gebruikt ja, erg treurig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende: De routekaart kan nu alweer uit de deur, dat verwacht je toch ook niet.
Daar staat niet of de modellen van het RIVM vaccinaties mee nemen. Misschien moet je leren lezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat gewoon in het artikel dat ik net linkte waarin hij die uitspraken doet.
Misschien moet je leren lezen.
Zei Rutte dat? Want dan krijgt ie van mij een pluspunt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:02 schreef Anton91 het volgende:
Realiteit waarmee we om moeten gaan, meer besmettingen
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jspquote:
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja over de laatste 2 weken gezien wel
Kogel kwam van links.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een leider.
Dagjestestersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ja, hij zei net zelfs dat we meer risico moeten nemen. Deze persco is een verademing.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zei Rutte dat? Want dan krijgt ie van mij een pluspunt.
Ik kijk overigens niet meer, wordt alleen maar depri van die persco's.
Ic’s volstromen. Hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Elan het volgende:
Verkiezingen hè ze willen de mensen toch wat leuks meegeven.
En dan straks weer het land 'redden' als de IC's volstromen.
Heb medelijden met mensen die al maanden wachten op hun uitgestelde zorg.
Fantastisch juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Sporten tot 27 jaar is echt compleet debiel
Niet tot en met 27quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Kun je nog niks. Teams bij senioren bestaan voor de helft uit 28 of ouderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Je hebt gelijk, ik had 50 op moeten schrijven. Maar alsnog komt ook 80+ dus veel in het ziekenhuis terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op iets meer dan 6500 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Die leeftijd kan weer sporten want die komen toch niet in het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ook het bewegende gemiddelde (3/7 daags) laat ook geen goede trend zien, al hebben die 2 dagen met dichte teststraten het beeld wel een beetje verstoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ik vind dat ook echt heel debiel ja. Al was het tot 18 ook al een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |