SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Benen wijd.quote:
Ik was te snel met het vorige bericht, maar kan niet wijzigen, want het topic is dicht...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat heeft het RIVM natuurlijk ook voor een belangrijk deel aan zichzelf te wijten, met name door de manier van communiceren. Zo had met men het eind januari over "Het feit dat nu twee derde van alle nieuwe besmettingen de Britse variant betreft, gooit roet in het eten. ".
Je kan niet enerzijds zo stellig zijn en dan achteraf roepen: "ja, valt binnen betrouwbaarheidsinterval dat nu eenmaal enorm is, leer eens statistiek joh".
Uiteindelijk gewoon als wisselgeld gebruikt ja, erg treurig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
Avondklok zou als eerste worden afgeschaft, maar zijn ze ook alweer van afgestapt. Lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |