Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja over de laatste 2 weken gezien wel
Kogel kwam van links.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was nog eens een leider.
Dagjestestersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ja, hij zei net zelfs dat we meer risico moeten nemen. Deze persco is een verademing.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zei Rutte dat? Want dan krijgt ie van mij een pluspunt.
Ik kijk overigens niet meer, wordt alleen maar depri van die persco's.
Ic’s volstromen. Hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Elan het volgende:
Verkiezingen hè ze willen de mensen toch wat leuks meegeven.
En dan straks weer het land 'redden' als de IC's volstromen.
Heb medelijden met mensen die al maanden wachten op hun uitgestelde zorg.
Fantastisch juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Sporten tot 27 jaar is echt compleet debiel
Niet tot en met 27quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Kun je nog niks. Teams bij senioren bestaan voor de helft uit 28 of ouderquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Je hebt gelijk, ik had 50 op moeten schrijven. Maar alsnog komt ook 80+ dus veel in het ziekenhuis terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op iets meer dan 6500 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Die leeftijd kan weer sporten want die komen toch niet in het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ook het bewegende gemiddelde (3/7 daags) laat ook geen goede trend zien, al hebben die 2 dagen met dichte teststraten het beeld wel een beetje verstoord.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, toen was het stervenskoud dus liet niemand zich testen.
Ik vind dat ook echt heel debiel ja. Al was het tot 18 ook al een lastig verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |