abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198167050
Ga andere niet de schuld geven van je eigen gefaal man :{w

Ik was al klaar met die man, maar nu al helemaal. Mafklapper.
pi_198167052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben nu met 3 man bij mijn schoonouders. Mark vindt dit NIET leuk.
KLAP IN HET GEZICHT VAN DE ZORG EN DE IC MEDEWERKERS!!!1

Oh wacht... -O-
pi_198167053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar :')


Achterlijke vent
Ja dit is echt de meest debiele maatregel. Geef het (buiten) vrij of niet.
pi_198167055
in die ochtend
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_198167057
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Scholen gaan nou alweer achterelkaar dicht door coronabesmettingen maar waarom zegt Rutje daar nou weer niks over?
Jongvolwassenen testen het vaakst positief.

Weet je wat we heropenen de scholen gewoon *O*
blablablabla
pi_198167059
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Met het oog op de verkiezingen moet ie wel wat versoepelingen doorvoeren. Scheelt toch wat stemmen.

Maar het is wel waar.
pi_198167060
Mogen schoonheidssalons ook weer open? zonnebanken botox enz?
pi_198167061
Blijft wel zo dat je echt een flinke oetlul bent als je met een positieve testuitslag je huis uit gaat.
pi_198167062
Sodemieter op met je avondklok
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:19 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198167064
En als die avondklok niet had ingevoerd, had je meer welwillendheid gekweekt
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:22 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198167065
15 maart
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:24 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_198167067
25% is een idioot :r
pi_198167069
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:32 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198167070
8 maart persco
pi_198167071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
Sodemieter op met je avondklok
neem een hond dan
pi_198167075
Eigenlijk boeit me de hele persco al lang niet meer.
Maar dat kijken en hier meelezen, is toch best vermakelijk.
pi_198167076
Haha gast als dadelijk heel NL aan de bbq slaat, dan red je het nog niet met 10 gasten per dag :')
pi_198167077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef JosMert het volgende:

[..]

En maar massaal stemmen op hem. Zo voorspelbaar hoe die nu dit afrateld.
Wat is het alternatief?
Jesse 'snotneus' Klaver? :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:43 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198167079
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Maar het is wel waar.
De waarheid hoef je niet altijd aan de mensen te vertellen he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:46 #145
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198167082
#klaarmetRutte
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:47 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198167083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
Ik hou mij eraan
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:08:50 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198167085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
avondklok ook alleen boomers
pi_198167088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Haags het volgende:
Sodemieter op met je avondklok
Gewoon schijt aan joh. 95 euro en de kans is super klein dat ze je vatten.

@Caland
pi_198167092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
Ik ontvang de meeste dagen nul gasten, dus ik spaar alle gasten op.
pi_198167093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
Beter een keertje 3 gasten dan elke dag een andere
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')