Na het zuur komt het zuur.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Kom er maar met dat avondklok verlengings gelul.
Met het oog op de verkiezingen moet ie wel wat versoepelingen doorvoeren. Scheelt toch wat stemmen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Scholen gaan nou alweer achterelkaar dicht door coronabesmettingen maar waarom zegt Rutje daar nou weer niks over?
Haha,die man heeft nog geen dag thuisgewerkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik maak geen afapraken met jou Rutte. Je houdt je er zelf noet eens aan en je team ook niet.
Hoor je het: ZOVEEL MOGELIJK THUISWERKTquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
Hier ben je een beetje te laat mee, Markie.
En maar massaal stemmen op hem. Zo voorspelbaar hoe die nu dit afrateld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja hoor.
Wat is die man toch voorspelbaar.
gayquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben nu met 3 man bij mijn schoonouders. Mark vindt dit NIET leuk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Twinkle20 het volgende:
En hij is zelf nog niet 1 keer getest
Ja. Terecht toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Testen, ook bij milde klachten.
Ga naar de teststraat.
KLAP IN HET GEZICHT VAN DE ZORG EN DE IC MEDEWERKERS!!!1quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben nu met 3 man bij mijn schoonouders. Mark vindt dit NIET leuk.
Ja dit is echt de meest debiele maatregel. Geef het (buiten) vrij of niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sporten tot 27 jaar
Achterlijke vent
Jongvolwassenen testen het vaakst positief.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Scholen gaan nou alweer achterelkaar dicht door coronabesmettingen maar waarom zegt Rutje daar nou weer niks over?
Maar het is wel waar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met het oog op de verkiezingen moet ie wel wat versoepelingen doorvoeren. Scheelt toch wat stemmen.
Wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
En maar massaal stemmen op hem. Zo voorspelbaar hoe die nu dit afrateld.
De waarheid hoef je niet altijd aan de mensen te vertellen he?quote:
Ik hou mij eraanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
avondklok ook alleen boomersquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ontvang de meeste dagen nul gasten, dus ik spaar alle gasten op.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter een keertje 3 gasten dan elke dag een anderequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Alleen in bed. Soms.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die groep 50-59 is inderdaad vrij groot. Specifiek voor die groep zou je ook eens naar verdere oorzaken moeten kijken zodat je die aanmerkelijk kan verkleinen als onderdeel van dit alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op minder dan 10.000 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan joh. 95 euro en de kans is super klein dat ze je vatten.
@:caland
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit klopt wel, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Momo het volgende:
Maar mooi dat er versoepelingen zijn, weer de eerste stappen vooruit met beter weer...
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Dit zie je van mijlenver aankomen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Wat een domme takequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het OMT heeft zich weer voor Ruttes karretje laten spannen?
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijnsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, niet.quote:
Mij wel, Rutte en het OMT hebben echt geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.
Het OMT zegt dat het veilig en verantwoord is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |