Alleen in bed. Soms.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
Die groep 50-59 is inderdaad vrij groot. Specifiek voor die groep zou je ook eens naar verdere oorzaken moeten kijken zodat je die aanmerkelijk kan verkleinen als onderdeel van dit alles.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je kijkt op de site van Stichting Nice, hebben ze het daar uitgesplitst naar leeftijd: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
Als je de groep 80+ optelt kom je op minder dan 10.000 mensen. Het aantal patiënten onder de 60 dat tot nu toe is opgenomen is meer dan 11.000.
Precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan joh. 95 euro en de kans is super klein dat ze je vatten.
@:caland
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken echt niemand die zich houdt aan de regel van max 1 gast.
Dit klopt wel, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Momo het volgende:
Maar mooi dat er versoepelingen zijn, weer de eerste stappen vooruit met beter weer...
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Dit zie je van mijlenver aankomen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Zo voorspelbaar, op 8 maart vlak voor de verkiezingen de avondklok eraf om stemmers te trekken, omdat men alleen hun korte-termijn geheugen gebruikt met stemmen.
Wat een domme takequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het OMT heeft zich weer voor Ruttes karretje laten spannen?
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijnsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, niet.quote:
Mij wel, Rutte en het OMT hebben echt geen flauw idee waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel of het is om zieltjes te winnen. Ben gewoon blij met alle versoepelingen.
Het OMT zegt dat het veilig en verantwoord is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |