www.wibra.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu aan mijn dasty komen?
Ditquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Haags het volgende:
Supermarkten met honderden klanten tegelijk over de vloer maar de rest kan de tyfus genieten en 2 klanten ontvangen
dat is me ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stormloop is ook niet de bedoeling
Gelukkig zij leven nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/
Die hebben zich gister er al over uitgelaten.
Straks bij de vragen gaat Rutte zeggen dat ze in overleg zijn met de werkgevers om dit te verbeteren. Erg leuke rubriek vind ik dat zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is gewoon heel handig hoor. Toch fijn dat wanneer ik meubels nodig heb dat ik ze even kan proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Winkelen op afspraak hahaha
Hoe hebben ze dit dan weer verzonnen
En er dan op stampen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Ja, want die bedenken deze onzinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Jaaquote:
Die avondklok kan er allang af en is op niks gebaseerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijns
Dat vindt de VVD-kiezer niet leuk he, als het bedrijfsleven wordt gepakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is grappig tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, want die bedenken deze onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |