quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA 2 klanten per verdie0ing
Gooi jezelf weg man.
Dit is een beetje de lamme tegen de blinde.quote:
quote:
Daar kunnen winkels echt geen omzet voor draaienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Haags het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA 2 klanten per verdieping
Gooi jezelf weg man.
Dat gefaal, zeker in de begin periode, kan ik mee in komen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:08 schreef F.Sinatra het volgende:
Ga andere niet de schuld geven van je eigen gefaal man![]()
Ik was al klaar met die man, maar nu al helemaal. Mafklapper.
Ja, daar kan je een hele winkel voor opengooien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahaha 2 klanten per verdieping
Nee, dit kan niet.
Stormloop is ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef deedeetee het volgende:
Dat zal een stormloop op de winkels geven... NOT
Die gaan dit dus niet doen. Alleen kleine zaken. Zei die net. Is niet rendabel 2 klanten per uur.quote:
Alleen als je dure spullen verkoop als keukens of auto's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kunnen winkels echt geen omzet voor draaien
En dan minder steun krijgen want je kunt open. (lol)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, daar kan je een hele winkel voor opengooien.
Hoe moet ik nu aan mijn dasty komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef JosMert het volgende:
[..]
Die gaan dit dus niet doen. Alleen kleine zaken. Zei die net. Is niet rendabel 2 klanten per uur.
https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Onverantwoord. Waar is het redteam! Scholen open, hoe kom je er op
Iemand die niet weet wat ondernemen isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is dit voor een micro management voor winkels.
Wie bedenkt dit,
Dan moet je haast ook wel wat kopen anders voel je je een klootzak tov die winkelierquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef quirina het volgende:
We gaan risico’s nemen!
Zo spannend, lekker winkelen op afspraak.
Dolletjes!
En waarom alleen maar tot 27 jaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Kudashov het volgende:
Waarom alleen buitensport? ze denken alleen maar aan de skinny ecto's
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan minder steun krijgen want je kunt open. (lol)
www.wibra.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu aan mijn dasty komen?
Ditquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Haags het volgende:
Supermarkten met honderden klanten tegelijk over de vloer maar de rest kan de tyfus genieten en 2 klanten ontvangen
dat is me ook wel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stormloop is ook niet de bedoeling
Gelukkig zij leven nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/
Die hebben zich gister er al over uitgelaten.
Straks bij de vragen gaat Rutte zeggen dat ze in overleg zijn met de werkgevers om dit te verbeteren. Erg leuke rubriek vind ik dat zelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is gewoon heel handig hoor. Toch fijn dat wanneer ik meubels nodig heb dat ik ze even kan proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
Winkelen op afspraak hahaha
Hoe hebben ze dit dan weer verzonnen
En er dan op stampen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Ja, want die bedenken deze onzinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga straks een afspraak maken bij een lokale winkelier en een sleutelhanger van 50 cent kopen
Jaaquote:
Die avondklok kan er allang af en is op niks gebaseerd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt me opzich niet uit, zolang die er maar af gaat. Voor veel mensen iets fijns
Dat vindt de VVD-kiezer niet leuk he, als het bedrijfsleven wordt gepakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom niets over thuiswerken waar vrijwel niemand zich meer aan houdt.
Is grappig tochquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, want die bedenken deze onzin
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denken
O jaaaa.. afspraak maken en dan zonder aankoop de winkel uit lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan moet je haast ook wel wat kopen anders voel je je een klootzak tov die winkelier
Gaan alleen dus kleine winkeliers doen. Niet de mediamarkt en actions van deze wereld.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Het Nederlandse kijken kijken en niet kopen zal niet worden gewaardeerd met 2 winkelende personen tegelijk in de winkel.
Oohja want een grapje mag nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat blijf jij toch de oppermongool van dit forum he. (zet zelf wel een TR)
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Even sluw het testbewijs is nodig punt erin wrijven. Bah.
Ja winkelen wordt wel ongemakkelijk zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Of heel lang twijfelen en dan zeggen dat je er thuis nog even over na gaat denken
Dat is nu ook al Hans.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:17 schreef Nober het volgende:
De hele klas in quarantaine bij positieve test.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een testsamenleving is heel erg eng.
Laat maar, ga wel naar Amazon @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Telefoon staat dan roodgloeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |