Ja he? Ik snap er ook echt niks van!quote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen jou? Vind ik wel heftig, je werkt er nog maar net
"Nou Jobi je werkt hier nu drie weken maar we hebben het gevoel dat je op niveau zit alsof je nog maar drie dagen gewerkt hebt. Oh? Je was steeds niet ingeroosterd? Ja daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen"quote:Op zondag 21 februari 2021 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk op zich drie dagen in de week. Morgen was ik ingepland en voor twee andere dagen sta ik nog altijd op reserve.
De evaluatie is op zich de eerste dag dat ik weer ga werken, en dat heb ik natuurlijk het liefst zo snel mogelijk
Komt uiteindelijk wel goed, maar gewoon vervelend dat dat protest net morgen is
Vanmiddag laat nog een uurtje wandelen en voor nu achter de pc een visiedocument opstellenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Hehehehequote:Op zondag 21 februari 2021 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
"Nou Jobi je werkt hier nu drie weken maar we hebben het gevoel dat je op niveau zit alsof je nog maar drie dagen gewerkt hebt. Oh? Je was steeds niet ingeroosterd? Ja daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen"![]()
Ja preciesquote:Op zondag 21 februari 2021 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Ik ga op mijn uren jagen hoor! Ik moet en zal ze krijgen
Alle Samantha's, Sam's en Samuel's: met pek en veren achter ze aanquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef Strani het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat Keiino's status als publieksfavoriet puur en alléén het resultaat was van de Samische diaspora.
Nog even en ze willen me niet meer laten gaanquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesMaar komt vast door die ziekmelding en nu je weer helemaal beter bent, loopt het vast los
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe von ik, terwijl het al best wel een sterk seizoen was t.o.v. de laatste jarenquote:
@Ceequote:Op zondag 21 februari 2021 11:22 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Met grote dank aan @:Cee heb ik weer veertien kakelverse headers kunnen plaatsen in de topics! Veertien? Er waren toch maar drie nieuwe songs bekend? Ja maar Cee wilde toch liever een ander ontwerpje voor de headers dus maakte ze degenen die er al waren ook gewoon even opnieuw.
Normaal roep ik dat in elk topic apart maar nu even hier een centraal bedankje voor Cee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Haha dat is me niet eens opgevallen, ik ga even terugkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Ik heb teruggekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Noooooquote:Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij? Sinds deze week heb ik weer de Sims4 op mijn PC, maar ik vind het niet meer zo leuk![]()
Scheelt trouwens wel heeeeeel veel uren.
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb gisteren 5 uur gespeeld, dus ik denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2021 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
NoooooMoet je er niet gewoon weer een beetje in komen?
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Het is maar wat je een probleem vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al geprobeerd ze om te leggen?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 5 uur gespeeld, dus ik denk het niet![]()
Al moet ik zeggen dat het eigenlijk ook wel fijn is, ik heb niet echt een rem met dit soort dingen
Normaliter ben ik juist meer van de harmonie tussen de mensen, juist geen ruzie en gezeik. Ik verwijder ook meestal de oorspronkelijke bewoners, want die hebben allemaal dingen waar mijn Sim last van heeft: geluidsoverlast, zomaar in je huis binnenkomen en niet weggaan, dat soort dingen.quote:
Ik vind het altijd wel interessant bij The Sims en Rollercoaster Tycoonquote:Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Normaliter ben ik juist meer van de harmonie tussen de mensen, juist geen ruzie en gezeik. Ik verwijder ook meestal de oorspronkelijke bewoners, want die hebben allemaal dingen waar mijn Sim last van heeft: geluidsoverlast, zomaar in je huis binnenkomen en niet weggaan, dat soort dingen.
Misschien zou dat helpen inderdaad, dood en verderf
Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij? Sinds deze week heb ik weer de Sims4 op mijn PC, maar ik vind het niet meer zo leuk![]()
Scheelt trouwens wel heeeeeel veel uren.
quote:You will never understand
How it feels to live your life
With no meaning or control
And with nowhere left to go
You are amazed that they exist
And they burn so bright whilst you can only wonder why
Ik ken hetquote:Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.
Uitzondering hierop is wel eten, dat blijft altijd even geweldig. Vooral patat.
Edit: Overigens komen er natuurlijk wel weer positieve dingen voor terug, zoals een beetje innerlijke rust en hopelijk wat meer wijsheid. Het is niet allemaal ellende natuurlijk.
Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ken het. En hoe ouder je wordt hoe erger
Vroeger was ik echt een fanboy qua audio apparatuur en qua gaming, dat ben ik echt al jaren kwijt
Het maakt ook uit hoe makkelijk je iets kan kopen/verkrijgen. Heel lang geleden had ik twee weken zakgeld nodig voor een zakje dinostickers en keek ik daar naar uit. Het was ook bijzonderder om een chocoladeletter met Sinterklaas te krijgen dan wanneer je eind oktober aan je derde van het jaar begintquote:Op zondag 21 februari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.
Klopt. Daarom mis ik dingen als uit gaan eten ontzettend, een stukkie wandelen kan altijd wel, maar het echte enthousiasme mis ik nu gewoon. Heb iedere week ook weer moeite me op te laden voor weer een (drukke) werkweekquote:Op zondag 21 februari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.
Maar dat is niet per se leeftijdsgebonden toch? Dat lijkt meer aan corona te hangen nu?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom mis ik dingen als uit gaan eten ontzettend, een stukkie wandelen kan altijd wel, maar het echte enthousiasme mis ik nu gewoon. Heb iedere week ook weer moeite me op te laden voor weer een (drukke) werkweek
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Ik heb het net teruggekeken en vond het juist een van de leukste, was al half afgehaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat maakt het nou uit wat ze aan hebben, het is geen modeshow.
Ja, door @Strani schakelde ik eigenijk over van het enthousiasme over games en gadgets naar de hang naar de leuke dingen doen in het leven zoals uit eten en het gebrek aan enig perspectief dat weer terug te krijgenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat is niet per se leeftijdsgebonden toch? Dat lijkt meer aan corona te hangen nu?
Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:50 schreef Redefine het volgende:
Bij mij heb ik wel nog steeds dat ik enorm naar vakanties uit kan kijken. Misschien nog wel meer dan vroege, omdat ik nu zelf bepaal wat ik doe.
Dat is het andere nadeel van Corona. Is nog veel onduidelijk. Komt zeker wel meer goed, maar het maakt het wat lastiger plannen.
Als we een zomer gaan krijgen zonder enig perspectief qua vakanties kan je me echt opsluiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:50 schreef Redefine het volgende:
Bij mij heb ik wel nog steeds dat ik enorm naar vakanties uit kan kijken. Misschien nog wel meer dan vroege, omdat ik nu zelf bepaal wat ik doe.
Dat is het andere nadeel van Corona. Is nog veel onduidelijk. Komt zeker wel meer goed, maar het maakt het wat lastiger plannen.
Al je geld is misschien wat overdreven, maar iets makkelijker ja zeggen tegen uit eten gaan of een aankoop lijkt me een goed planquote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.
Ik liep net door het park naar de supermarkt en genoot dan wel weer van het plezier dat iedereen daar uitstraalt en vervolgens besef ik dat ik geen idee heb wanneer ik dat plezier zelf weer kan hebben. Of mág hebben, beter gezegd. Het is zo idioot allemaal. Kan niet eens een projectje opstarten om m’n huis wat op te frissen omdat alles dicht is.![]()
Ik ga al m’n geld uitgeven na dit gedoe.
quote:
Ik heb me toch al een innerlijke rust zegquote:Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.
Uitzondering hierop is wel eten, dat blijft altijd even geweldig. Vooral patat.
Edit: Overigens komen er natuurlijk wel weer positieve dingen voor terug, zoals een beetje innerlijke rust en hopelijk wat meer wijsheid. Het is niet allemaal ellende natuurlijk.
Ja, ik bedoel ook meer dat ik vaak twijfel of ik naar een bepaald optreden of een bestemming wil omdat ik niet zeker weer of het leuk is of het ‘t geld waard is, maar straks ga ik vaker “fuck it, it zie wel” zeggen en de portemonnee trekken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Al je geld is misschien wat overdreven, maar iets makkelijker ja zeggen tegen uit eten gaan of een aankoop lijkt me een goed plan
Dat is inderdaad lastig. Uitkijken naar en dan het moment zelf te weinig echt beleven.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.
Ik liep net door het park naar de supermarkt en genoot dan wel weer van het plezier dat iedereen daar uitstraalt en vervolgens besef ik dat ik geen idee heb wanneer ik dat plezier zelf weer kan hebben. Of mág hebben, beter gezegd. Het is zo idioot allemaal. Kan niet eens een projectje opstarten om m’n huis wat op te frissen omdat alles dicht is.![]()
Ik ga al m’n geld uitgeven na dit gedoe.
Straks op vakantie naar Japan dus.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook meer dat ik vaak twijfel of ik naar een bepaald optreden of een bestemming wil omdat ik niet zeker weer of het leuk is of het ‘t geld waard is, maar straks ga ik vaker “fuck it, it zie wel” zeggen en de portemonnee trekken.![]()
Doe ik nu eigenlijk alleen met het bestellen van sushi.
Ja. Wel te hopen dat het ergens van de zomer of erna kan.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als we een zomer gaan krijgen zonder enig perspectief qua vakanties kan je me echt opsluiten.
Ik dacht al dat je zoiets bedoeldequote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook meer dat ik vaak twijfel of ik naar een bepaald optreden of een bestemming wil omdat ik niet zeker weer of het leuk is of het ‘t geld waard is, maar straks ga ik vaker “fuck it, it zie wel” zeggen en de portemonnee trekken.![]()
Ik heb nu best wat geld bespaard en ik ga me dat toch keihard uitgeven aan "luxe" zaken als uit eten, fysiek winkelen en overpriced koffie in een koffietent zodra het weer kanquote:Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer moeite om op te staan. Dat ik denk, waarvoor kom ik mijn bed nog uitquote:Op zondag 21 februari 2021 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom mis ik dingen als uit gaan eten ontzettend, een stukkie wandelen kan altijd wel, maar het echte enthousiasme mis ik nu gewoon. Heb iedere week ook weer moeite me op te laden voor weer een (drukke) werkweek
Ik máák gewoon perspectief, heb allemaal leuke binnenlandse uitjes geplandquote:Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als we een zomer gaan krijgen zonder enig perspectief qua vakanties kan je me echt opsluiten.
Ik reageerde een beetje overdreven en dat is ook zeker zo. Ik ben ook niet de persoon die commentaar moet hebben op wat de ander draagt, maar mocht ik ooit meedoen aan WidM en de finale halen (alsof dat ooit gebeurtquote:Op zondag 21 februari 2021 15:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggekeken en vond het juist een van de leukste, was al half afgehaakt.![]()
Wat maakt het nou uit wat ze aan hebben, het is geen modeshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jaaa horeca open en ik ga ook het hele land door trekkenquote:Op zondag 21 februari 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik máák gewoon perspectief, heb allemaal leuke binnenlandse uitjes gepland![]()
Enige voorwaarde is dat de horeca wel weer open moet zijn.
Iemand die veel te veel exemplaren heeft laten drukken.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef H_T het volgende:
Overigens heeft Libris.nl dezelfde informatie, dus het zou kunnen kloppen... maar wie heeft er in hemelsnaam tien exemplaren van hetzelfde boekje nodig?
Nee, het valt onder Literaire Juweeltjes (nooit van gehoord), een reeks bewust dunne boekjes die je voor weinig bij de boekhandel kunt kopen. Als extraatje voor jezelf of 'om het lezen te bevorderen', wat ik opvat als cadeautje. Ik heb precies het bedrag voor 10 van die boekjes betaald, alleen had ik geen flauw benul dat je dan tien keer hetzelfde dunne boekje zou krijgen. Eén zo'n boekje los kopen gaat ook niet via die webwinkel.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iemand die veel te veel exemplaren heeft laten drukken.
Ik zag op de site van de krant ook al foto's van ellenlange rijen voor de ijskraamquote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een drukte hier bij de boulevard. Een restaurant had zijn terrasjes nog buiten staan en die zaten overvol met mensen die bij de cafetaria ernaast een patatje gehaald hebben.
Wat een verschil met vorige week, mooi om te zien
Er stond een enorme rij bij de ijscozaak, terwijl het 16 graden is. Ergens had ik ook wel zin in een ijsje, maar dat komt wel als het echt warm is
Het lijkt een marketing actie te zijn om ze uit te delen. Maar wel vreemd als je het niet verwacht.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:22 schreef H_T het volgende:
Overigens heeft Libris.nl dezelfde informatie, dus het zou kunnen kloppen... maar wie heeft er in hemelsnaam tien exemplaren van hetzelfde boekje nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik vind die dingen altijd enorm lekker, terwijl McDonalds vast geen goede kwaliteit ijs heeft.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag op de site van de krant ook al foto's van ellenlange rijen voor de ijskraam
Wij zijn door de McDrive geweest voor een McFlurry
Speel je in het Engels? In het Nederlands is het Ojaaaaaa', ook zo'n leuke vertalingquote:Op zondag 21 februari 2021 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
HEHE mijn sletsim heeft éindelijk ge-woohood
Dat zou ik ook prima vinden hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 16:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik máák gewoon perspectief, heb allemaal leuke binnenlandse uitjes gepland![]()
Enige voorwaarde is dat de horeca wel weer open moet zijn.
Dat staat inderdaad heel hoog op m’n lijst nu (alhoewel het van alle dingen op mijn lijst nog wel het langste zal duren. Maar geeft wel weer extra tijd om nog meer te sparen want volgens mij is het allesbehalve een goedkope bestemming!).quote:Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks op vakantie naar Japan dus.
Kan dit inmiddels zonder verliefdheid bij de Sims?quote:Op zondag 21 februari 2021 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
HEHE mijn sletsim heeft éindelijk ge-woohood
Met mods kan alles. In The Sims dan hè, niet in het echte leven.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Kan dit inmiddels zonder verliefdheid bij de Sims?
Een niet-verliefd stel kan nog steeds niet in een tweepersoonsbed slapen, ben ik al wel achter
Ik ga niet naar de McDonalds voor haute cuisine ijsquote:Op zondag 21 februari 2021 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd enorm lekker, terwijl McDonalds vast geen goede kwaliteit ijs heeft.
Nou heb ik ook wel zin in een McFlurry
Ik heb ook Kroatië al staan, had ik hier ook al wel eerder gepost. Daar blijf ik ook gewoon lekker op hopenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook prima vinden hoor. We gaan echter wel in Augustus iets reserveren in Frankrijk, met goede voorwaarden tot annuleren
Het kan best snel! Sneller dan een relatie want daarvoor moet ook het groene balkje flink gevuld zijn. Voor ojaa moet alleen het roze balkje op een bepaald level zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Een niet-verliefd stel kan nog steeds niet in een tweepersoonsbed slapen, ben ik al wel achter
Ja in het Engelsquote:Op zondag 21 februari 2021 18:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Speel je in het Engels? In het Nederlands is het Ojaaaaaa', ook zo'n leuke vertaling
quote:Op zondag 21 februari 2021 18:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met mods kan alles. In The Sims dan hè, niet in het echte leven.
Ik speel Sims 2 en daar moet het wel echt rustig opgebouwd worden, anders kan de andere Sim weigeren en dan loop je een blauwtje, en moet je weer opnieuw beginnen zo'n beetje. Dat was ook mijn probleem met de sletsim vandaag; ik ging te snel, want die gozer wilde nog niet tongenquote:Op zondag 21 februari 2021 18:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oké nu wil ik Sims 4quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Meke het volgende:
Er zijn ook meer locaties voor ojaa! Raketten, douches, bosjes
Met welke mod deed je hetquote:Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Krijg nu flashbacks naar "Jobi doet het met mods"![]()
Niemand, dat was een misverstandje ontstaan op Jitsi ooit. Het ging over de mods die ik op Sims gebruikte, toen had volgens mij @Momo hier geplaatst "Jobi doet het met mods" en dat werd toen wat anders geïnterpreteerdquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niemand, dat was een misverstandje ontstaan op Jitsi ooit. Het ging over de mods die ik op Sims gebruikte, toen had volgens mij @:Momo hier geplaatst "Jobi doet het met mods" en dat werd toen wat anders geïnterpreteerd![]()
![]()
Ik ook! Maar heb alle vorige afleveringen ook gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Op zoek naar... gezien, maar vandaag ga ik naar die van Maria kijken
Ik heb ze allemaal gekeken en nu weerquote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog nooit een Op zoek naar... gezien, maar vandaag ga ik naar die van Maria kijken
Goede keuzequote:Op zondag 21 februari 2021 20:23 schreef H_T het volgende:
Haha ja Joseph is denk ik ook mijn favorietquote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heb alle vorige afleveringen ook gezien![]()
Was echt fan van die van Joseph toen
Welke afleveringen en welke serie?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gekeken en nu weer![]()
Ben zelfs een paar keer naar een opname van een liveshow geweest.
Bij welkequote:Op zondag 21 februari 2021 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gekeken en nu weer![]()
Ben zelfs een paar keer naar een opname van een liveshow geweest.
Jaa gelukkig de kleuren nogquote:Op zondag 21 februari 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij welke![]()
Ik ben jaloers!
Ze hebben de kleuren wel gehoudenIk heb medelijden met de vrouw in het limegroen
Ik ook! En die Sanne ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef H_T het volgende:
Jolijn Henneman zit er tussen, die vind ik wel cute
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |