Tegen jou? Vind ik wel heftig, je werkt er nog maar netquote:Op zondag 21 februari 2021 12:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WerkIk mag morgen niet naar kantoor, want er is een protest
Ja he? Ik snap er ook echt niks van!quote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen jou? Vind ik wel heftig, je werkt er nog maar net
"Nou Jobi je werkt hier nu drie weken maar we hebben het gevoel dat je op niveau zit alsof je nog maar drie dagen gewerkt hebt. Oh? Je was steeds niet ingeroosterd? Ja daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen"quote:Op zondag 21 februari 2021 12:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk op zich drie dagen in de week. Morgen was ik ingepland en voor twee andere dagen sta ik nog altijd op reserve.
De evaluatie is op zich de eerste dag dat ik weer ga werken, en dat heb ik natuurlijk het liefst zo snel mogelijk
Komt uiteindelijk wel goed, maar gewoon vervelend dat dat protest net morgen is
Vanmiddag laat nog een uurtje wandelen en voor nu achter de pc een visiedocument opstellenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef Koen66 het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Hehehehequote:Op zondag 21 februari 2021 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
"Nou Jobi je werkt hier nu drie weken maar we hebben het gevoel dat je op niveau zit alsof je nog maar drie dagen gewerkt hebt. Oh? Je was steeds niet ingeroosterd? Ja daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen"![]()
Ja preciesquote:Op zondag 21 februari 2021 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Ik ga op mijn uren jagen hoor! Ik moet en zal ze krijgen
Alle Samantha's, Sam's en Samuel's: met pek en veren achter ze aanquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef Strani het volgende:
We kunnen inmiddels wel concluderen dat Keiino's status als publieksfavoriet puur en alléén het resultaat was van de Samische diaspora.
Nog even en ze willen me niet meer laten gaanquote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja preciesMaar komt vast door die ziekmelding en nu je weer helemaal beter bent, loopt het vast los
Beste aflevering van dit seizoen tot nu toe von ik, terwijl het al best wel een sterk seizoen was t.o.v. de laatste jarenquote:
@Ceequote:Op zondag 21 februari 2021 11:22 schreef Greys het volgende:
Moggah!
Met grote dank aan @:Cee heb ik weer veertien kakelverse headers kunnen plaatsen in de topics! Veertien? Er waren toch maar drie nieuwe songs bekend? Ja maar Cee wilde toch liever een ander ontwerpje voor de headers dus maakte ze degenen die er al waren ook gewoon even opnieuw.
Normaal roep ik dat in elk topic apart maar nu even hier een centraal bedankje voor Cee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Haha dat is me niet eens opgevallen, ik ga even terugkijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Ik heb teruggekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Noooooquote:Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij? Sinds deze week heb ik weer de Sims4 op mijn PC, maar ik vind het niet meer zo leuk![]()
Scheelt trouwens wel heeeeeel veel uren.
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb gisteren 5 uur gespeeld, dus ik denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2021 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
NoooooMoet je er niet gewoon weer een beetje in komen?
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.Het is maar wat je een probleem vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al geprobeerd ze om te leggen?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 5 uur gespeeld, dus ik denk het niet![]()
Al moet ik zeggen dat het eigenlijk ook wel fijn is, ik heb niet echt een rem met dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |