abonnement Unibet Coolblue
pi_198129887
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:15 schreef H_T het volgende:
t soort dingen

Normaliter ben ik juist meer van de harmonie tussen de mensen, juist geen ruzie en gezeik. Ik verwijder ook meestal de oorspronkelijke bewoners, want die hebben allemaal dingen waar mijn Sim last van heeft: geluidsoverlast, zomaar in je huis binnenkomen en niet weggaan, dat soort dingen.

Misschien zou dat helpen inderdaad, dood en verderf :7
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 februari 2021 @ 14:57:53 #127
39237 crew  H_T
2733
pi_198130375
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Normaliter ben ik juist meer van de harmonie tussen de mensen, juist geen ruzie en gezeik. Ik verwijder ook meestal de oorspronkelijke bewoners, want die hebben allemaal dingen waar mijn Sim last van heeft: geluidsoverlast, zomaar in je huis binnenkomen en niet weggaan, dat soort dingen.

Misschien zou dat helpen inderdaad, dood en verderf :7
Ik vind het altijd wel interessant bij The Sims en Rollercoaster Tycoon :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 21 februari 2021 @ 14:58:21 #128
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_198130382
quote:
9s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:45 schreef Meridiaan het volgende:
Jongens, wat is er mis met mij? Sinds deze week heb ik weer de Sims4 op mijn PC, maar ik vind het niet meer zo leuk :'(

Scheelt trouwens wel heeeeeel veel uren.
Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.

Uitzondering hierop is wel eten, dat blijft altijd even geweldig. Vooral patat.

Edit: Overigens komen er natuurlijk wel weer positieve dingen voor terug, zoals een beetje innerlijke rust en hopelijk wat meer wijsheid. Het is niet allemaal ellende natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 februari 2021 @ 15:03:22 #129
39237 crew  H_T
2733
pi_198130446
quote:
You will never understand
How it feels to live your life
With no meaning or control
And with nowhere left to go
You are amazed that they exist
And they burn so bright whilst you can only wonder why
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 februari 2021 @ 15:04:47 #130
39237 crew  H_T
2733
pi_198130469
En even een gifje geleend

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:18:45 #131
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198130658
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.

Uitzondering hierop is wel eten, dat blijft altijd even geweldig. Vooral patat.

Edit: Overigens komen er natuurlijk wel weer positieve dingen voor terug, zoals een beetje innerlijke rust en hopelijk wat meer wijsheid. Het is niet allemaal ellende natuurlijk.
Ik ken het :+. En hoe ouder je wordt hoe erger :{
Vroeger was ik echt een fanboy qua audio apparatuur en qua gaming, dat ben ik echt al jaren kwijt
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 21 februari 2021 @ 15:20:36 #132
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_198130688
quote:
88s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:18 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Ik ken het :+. En hoe ouder je wordt hoe erger :{
Vroeger was ik echt een fanboy qua audio apparatuur en qua gaming, dat ben ik echt al jaren kwijt
Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 februari 2021 @ 15:33:11 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_198130866
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.
Het maakt ook uit hoe makkelijk je iets kan kopen/verkrijgen. Heel lang geleden had ik twee weken zakgeld nodig voor een zakje dinostickers en keek ik daar naar uit. Het was ook bijzonderder om een chocoladeletter met Sinterklaas te krijgen dan wanneer je eind oktober aan je derde van het jaar begint
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:42:01 #134
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198131016
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja precies. Het enthousiasme blijft dan wel weer als het gaat om leuke activiteiten (en dus eten!). Een dagje uit kan ik echt enorm naar uitkijken.
Klopt. Daarom mis ik dingen als uit gaan eten ontzettend, een stukkie wandelen kan altijd wel, maar het echte enthousiasme mis ik nu gewoon. Heb iedere week ook weer moeite me op te laden voor weer een (drukke) werkweek :{
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 21 februari 2021 @ 15:43:03 #135
403253 Meke
after all this time? always.
pi_198131037
quote:
88s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:42 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Klopt. Daarom mis ik dingen als uit gaan eten ontzettend, een stukkie wandelen kan altijd wel, maar het echte enthousiasme mis ik nu gewoon. Heb iedere week ook weer moeite me op te laden voor weer een (drukke) werkweek :{
Maar dat is niet per se leeftijdsgebonden toch? Dat lijkt meer aan corona te hangen nu?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:48:46 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198131122
Het is eigenlijk vooral de optie om wat te kunnen doen. Niet dat je per se elke dag uit eten gaat of naar de bioscoop gaat of zo. Maar meer dat je de optie hebt. Dat is wat Corona betreft.

Het andere herken ik ook wel. Vroeger moest ik een game op dag van release hebben. Een film binnen een paar dagen in de bioscoop zien etc. Nu kan ik daar makkelijk veel langer mee wachten. Plus dat de ervaring heel anders is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:50:58 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198131179
Bij mij heb ik wel nog steeds dat ik enorm naar vakanties uit kan kijken. Misschien nog wel meer dan vroeger, omdat ik nu zelf bepaal wat ik doe.

Dat is het andere nadeel van Corona. Is nog veel onduidelijk. Komt zeker wel meer goed, maar het maakt het wat lastiger plannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 21-02-2021 16:06:44 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 21 februari 2021 @ 15:51:23 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_198131182
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
WidM gezien, slechtste aflevering van het seizoen voor mij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het net teruggekeken en vond het juist een van de leukste, was al half afgehaakt. :D
Wat maakt het nou uit wat ze aan hebben, het is geen modeshow.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:54:43 #139
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198131241
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:43 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar dat is niet per se leeftijdsgebonden toch? Dat lijkt meer aan corona te hangen nu?
Ja, door @Strani schakelde ik eigenijk over van het enthousiasme over games en gadgets naar de hang naar de leuke dingen doen in het leven zoals uit eten en het gebrek aan enig perspectief dat weer terug te krijgen
Same shit, different day
SC hopper present
  ESF Reporter zondag 21 februari 2021 @ 15:55:41 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_198131259
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:50 schreef Redefine het volgende:
Bij mij heb ik wel nog steeds dat ik enorm naar vakanties uit kan kijken. Misschien nog wel meer dan vroege, omdat ik nu zelf bepaal wat ik doe.

Dat is het andere nadeel van Corona. Is nog veel onduidelijk. Komt zeker wel meer goed, maar het maakt het wat lastiger plannen.
Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.
Ik liep net door het park naar de supermarkt en genoot dan wel weer van het plezier dat iedereen daar uitstraalt en vervolgens besef ik dat ik geen idee heb wanneer ik dat plezier zelf weer kan hebben. Of mág hebben, beter gezegd. Het is zo idioot allemaal. Kan niet eens een projectje opstarten om m’n huis wat op te frissen omdat alles dicht is. :')

Ik ga al m’n geld uitgeven na dit gedoe.
  zondag 21 februari 2021 @ 15:55:58 #141
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_198131261
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:50 schreef Redefine het volgende:
Bij mij heb ik wel nog steeds dat ik enorm naar vakanties uit kan kijken. Misschien nog wel meer dan vroege, omdat ik nu zelf bepaal wat ik doe.

Dat is het andere nadeel van Corona. Is nog veel onduidelijk. Komt zeker wel meer goed, maar het maakt het wat lastiger plannen.
Als we een zomer gaan krijgen zonder enig perspectief qua vakanties kan je me echt opsluiten.
Same shit, different day
SC hopper present
  ESF Reporter zondag 21 februari 2021 @ 15:59:42 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_198131315
Vakanties boeien me momenteel nog niet eens, dat moet je nu ook niet willen dat de boel heen en weer gaat muteren. Eerst iedereen globaal voldoende inenten en testen optimaliseren. Ben al blij als we hier in eigen land wat meer kunnen doen dan wandelen of bij goed weer de natuur in zonder dat toegangswegen worden afgesloten.
pi_198131360
Ik was geïnspireerd om weer even Sims te gaan spelen. Ik heb een nieuwe slet-sim gemaakt, maar ze wordt alleen nog maar afgewezen |:)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 21 februari 2021 @ 16:02:49 #144
39237 crew  H_T
2733
pi_198131367
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.
Ik liep net door het park naar de supermarkt en genoot dan wel weer van het plezier dat iedereen daar uitstraalt en vervolgens besef ik dat ik geen idee heb wanneer ik dat plezier zelf weer kan hebben. Of mág hebben, beter gezegd. Het is zo idioot allemaal. Kan niet eens een projectje opstarten om m’n huis wat op te frissen omdat alles dicht is. :')

Ik ga al m’n geld uitgeven na dit gedoe.
Al je geld is misschien wat overdreven, maar iets makkelijker ja zeggen tegen uit eten gaan of een aankoop lijkt me een goed plan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_198131505
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:04 schreef H_T het volgende:
En even een gifje geleend

[ afbeelding ]
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198131544
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Met het ouder worden verdwijnt ook, stukje bij beetje, het kinderlijke enthousiasme voor veel dingen. Dat heb ik onder andere met computerspelletjes inderdaad. Ik vind het nog steeds leuk om te doen maar het is niet zoals voorheen, dat ik echt wekenlang uit kon kijken naar een spel en me helemaal een voorstelling ging maken van wat ik zou doen als ik het spel dan eindelijk had.

Uitzondering hierop is wel eten, dat blijft altijd even geweldig. Vooral patat.

Edit: Overigens komen er natuurlijk wel weer positieve dingen voor terug, zoals een beetje innerlijke rust en hopelijk wat meer wijsheid. Het is niet allemaal ellende natuurlijk.
Ik heb me toch al een innerlijke rust zeg |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 21 februari 2021 @ 16:24:52 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_198131734
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:02 schreef H_T het volgende:

[..]

Al je geld is misschien wat overdreven, maar iets makkelijker ja zeggen tegen uit eten gaan of een aankoop lijkt me een goed plan :)
Ja, ik bedoel ook meer dat ik vaak twijfel of ik naar een bepaald optreden of een bestemming wil omdat ik niet zeker weer of het leuk is of het ‘t geld waard is, maar straks ga ik vaker “fuck it, it zie wel” zeggen en de portemonnee trekken. :7
Doe ik nu eigenlijk alleen met het bestellen van sushi. _O-
  zondag 21 februari 2021 @ 16:31:39 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198131845
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Mijn grootste valkuil is/was altijd dat ik vooral bezig was met het uitkijken naar leuke dingen, zonder van ‘het moment’ te genieten.
Ik liep net door het park naar de supermarkt en genoot dan wel weer van het plezier dat iedereen daar uitstraalt en vervolgens besef ik dat ik geen idee heb wanneer ik dat plezier zelf weer kan hebben. Of mág hebben, beter gezegd. Het is zo idioot allemaal. Kan niet eens een projectje opstarten om m’n huis wat op te frissen omdat alles dicht is. :')

Ik ga al m’n geld uitgeven na dit gedoe.
Dat is inderdaad lastig. Uitkijken naar en dan het moment zelf te weinig echt beleven.

Daarom is het ook belangrijk om tussendoor van kleine dingen te genieten. Voor mij is het nu ook wel echt elke week hetzelfde. Maar kan dan tussendoor nog steeds erg genieten van bepaalde muziek etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 21 februari 2021 @ 16:32:18 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198131857
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel ook meer dat ik vaak twijfel of ik naar een bepaald optreden of een bestemming wil omdat ik niet zeker weer of het leuk is of het ‘t geld waard is, maar straks ga ik vaker “fuck it, it zie wel” zeggen en de portemonnee trekken. :7
Doe ik nu eigenlijk alleen met het bestellen van sushi. _O-
Straks op vakantie naar Japan dus.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 21 februari 2021 @ 16:33:54 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198131881
quote:
88s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Als we een zomer gaan krijgen zonder enig perspectief qua vakanties kan je me echt opsluiten.
Ja. Wel te hopen dat het ergens van de zomer of erna kan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')