Misschien zit er wel een transgender tussen..quote:Op zondag 21 februari 2021 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen maar vrouwen die deelnemen. Wat een oneerlijk programma.
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongstequote:Op zondag 21 februari 2021 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas geen Willem Nijholt in de jury
Hij is van 1934 lees ik op Wikipedia...begrijpelijk dat hij hier geen zin meer in heeft inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongste
Hij wil blijkbaar niet meer op tv:quote:Op zondag 21 februari 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer ja. Zal hij wel een goede reden voor hebben.. Natuurlijk is hij niet meer de jongste
Waar vind je die nou weer?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook al in een Op Zoek Naar Maria groepsapp, en dan nog hier meedoen, ben benieuwd hoeveel ik daadwerkelijk ga zien
Ooooooh bedankt, dáár ken ik haar van!quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana de leuke roodharige die ik bedoelde is Jolijn Henneman, die heb ik nog in Showponies gezien
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit ook al in een Op Zoek Naar Maria groepsapp, en dan nog hier meedoen, ben benieuwd hoeveel ik daadwerkelijk ga zien
quote:
Er is vast wel ergens een tweede scherm te vinden bij haarquote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn beste vriendin keek ik het vroeger mee, maar die appt net dat ze het er niet doorheen krijgt bij haar man![]()
Ze moet het gewoon opzettenquote:Op zondag 21 februari 2021 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Mijn beste vriendin keek ik het vroeger mee, maar die appt net dat ze het er niet doorheen krijgt bij haar man![]()
Dat was echt een toffe editiequote:Op zondag 21 februari 2021 20:39 schreef StephanL het volgende:
Die van Josef heb ik wel gezien grotendeels. Dat Freek won
quote:Op zondag 21 februari 2021 20:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een tweede scherm te vinden bij haar
Ik zal het doorgevenquote:
We Will Rock You was ook een musical.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan hopelijk nog wel musicalrepertoire zingen, want dat vond ik juist altijd zo leuk.
Dat mis ik ook.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Ze gaan hopelijk nog wel musicalrepertoire zingen, want dat vond ik juist altijd zo leuk.
Een van de beste musicals ook die ik gezien heb. Sowieso qua muziek vond ik die erg goed.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe editieFreek
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Jawel, maar lang daarvoor was het een gewoon nummer. Voor musical geschreven muziek is toch andersquote:Op zondag 21 februari 2021 20:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
We Will Rock You was ook een musical.
Hoe vaak kan Frits Pia ophemelen?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik hoop wel dat de jury ook nog kritisch gaat worden want dit hoeft voor mij echt niet zo
Ja dat ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe vaak kan Frits Pia ophemelen?
Nu al 2x gehad vanavond..
Is niet helemaal eerlijk ook...quote:
Dat hoop ik ook...kandidaten hoeven niet te worden afgebrand maar er is niets mis met opbouwende kritiek.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:45 schreef Meke het volgende:
Ik hoop wel dat de jury ook nog kritisch gaat worden want dit hoeft voor mij echt niet zo
quote:
Maar je kan ook gratis stemmen via de websitequote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Zodat de producent lekker veel geld binnenharkt aan de telefoonlijn of per sms
ja, de twee met de minste stemmen moeten nog een keer zingen en dan wijst Pia Douwes de afvaller aan..quote:
Is inderdaad al beter dan Somebody To Love.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:50 schreef Meke het volgende:
Ahh dit zijn wel de nummers waarvoor ik kijk
Vast niet zo vaak als per sms/telefoonquote:Op zondag 21 februari 2021 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je kan ook gratis stemmen via de website
Precies, maar alsnog, wie stemt er nou als er pas een persoon is geweest...quote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is niet helemaal eerlijk ook...
Want volgens mij kan je vanaf nu heel de aflevering stemmen en iemand die als laatst is heeft veel minder tijd om op gestemd te worden
Ja ik hoop ook nog wel op de echte musicalnummers hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is inderdaad al beter dan Somebody To Love.
Ze heeft echt zo'n musicalmeisjeshoofdquote:Op zondag 21 februari 2021 20:52 schreef AgnesGru het volgende:
Willemijn heeft niet de uitstraling die een Maria hoort te hebben vind ik.
Mwah, bij Zeg Me Dat Het Schnitzel Is krijg ik vooral een begrafenisgevoel. (En op persoonlijke titel ook liever Somebody to Love)quote:Op zondag 21 februari 2021 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is inderdaad al beter dan Somebody To Love.
Wow, dan is de vorige serie écht lang geleden!quote:Op zondag 21 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje bestond de vorige keer natuurlijk nog niet, benieuwd of dat er nu in zit
Ik heb door dit programma echt veel nummers leren kennen ookquote:Op zondag 21 februari 2021 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik hoop ook nog wel op de echte musicalnummers hoor![]()
Soldaat van Oranje bestond de vorige keer natuurlijk nog niet, benieuwd of dat er nu in zit
Ja 2010 denk ik?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Wow, dan is de vorige serie écht lang geleden!
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb door dit programma echt veel nummers leren kennen ook
Met stip op 1 Het Is Over, hoe Brigitte Heitzer die zong
Dat blijft echt een van de meest briljante optredens in een programma ooitquote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja eindelijk iets waar je wat mee kanquote:
Zorro was in 2011quote:
Jaaaaquote:
Dit is ook zo prachtig:quote:Op zondag 21 februari 2021 20:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaa echt mooi dat ze niet alleen pop doen enzoquote:
Ja beetje gek welquote:Op zondag 21 februari 2021 20:58 schreef H_T het volgende:
Nandi is dus al min of meer Maria geweest? SCHANDE!
Nou ik vind de verhouding tot nu toe wel tegenvallen, ik vind de musicalnummers meestal het tofstquote:Op zondag 21 februari 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa echt mooi dat ze niet alleen pop doen enzo
Nouja krijg je met dit nummer wel een beter beeld van dan met al die popnummersquote:Op zondag 21 februari 2021 21:01 schreef Peter het volgende:
Nandi heeft een harde klank, daar mis je geen woord van. Of dat bij Maria past... eerst eens meer zien.
Ze kan wel zingen en dansen in ieder geval.
Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?
Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:02 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind dit met die schermen wat armoedig. Je kan toch per Maria 2 personen in de zaal zetten?
Ohja das waarquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is wel live he? Dit is denk ik geen geldige reden om de avondklok te negeren..
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen
Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zienquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
Ik mis wel een beetje hoe ze tot de nummers zijn gekomen. Bij de vorige series kregen ze die gedurende de week uitgedeeld met wat toelichting erbij waarom dat nummer gekozen was, en wat van de rol ze erin kunnen leggen
Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
Ja hebben ze nu natuurlijk aan het begin nu al gedaan, en straks na de optredens bij het stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en vind het ook een beetje all over the place qua wie welk nummer krijgt.
Kan me herinneren dat ze in eerdere seizoenen vaker hetzelfde moesten doen, of met zijn tienen iets ofzo. Zou ik eerlijker vinden, maar dat zal allemaal later wel komen.
Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik verwacht toch nog wel groepsnummers hoorDe medley in het begin was dat natuurlijk ook al
Zou leuk zijn als we ook nog wat missies en repetitiestukjes krijgen enzo
Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog? Dit is natuurlijk ook ergens een nulmeting, vanaf volgende week moeten ze natuurlijk verbetering laten zien
Ja, al snap ik wel dat ze die aflevering nu geskipt hebben.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en bij vorige seizoenen zag je ook auditiemateriaal, was ook leuk.
Ja als er straks drie of vier weg zijn heb je weer extra ruimtequote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en ze moeten dit in een uur televisie drukken. Dan is er weinig tijd voor verdieping.
Ik ook, al verwacht en hoop ik dat ze na de eerste aflevering wel meer kritiek gaan geven. Gloves off!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind de jury tot nu toe echt prima trouwens
Heb je wel een punt hoor, maar dacht even aan een bijvoorbeeld Wie Ben Ik waar publiek tussen paspoppen zitquote:Op zondag 21 februari 2021 21:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Levert alleen maar gedoe op met nog meer testen en risico's.
Officieel niet, maar zal wel zo lopen, was bij andere seizoenen ook volgens mijquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?
Alleen leadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:09 schreef Peter het volgende:
Kiezen we alleen de lead of komt er uit de zoektocht ook een understudy?
Eens dat ik Wicked wat overgewaardeerd vind. Maar Popular lijkt me wel echt een leuk nummer om te spelenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef H_T het volgende:
Popular vind ik maar een matig nummerSowieso heb ik weinig met Wicked
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
Door corona hebben er nu ook wat van deze vrouwen tijd hiervoor terwijl ze anders in een show hadden gestaan
Jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk ook wel aardig wat mannelijke kijkers
Ja Tessa die gewoon Lead in Anastasia was bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Meke het volgende:
Door corona hebben er nu ook wat van deze vrouwen tijd hiervoor terwijl ze anders in een show hadden gestaan
Dit nummer duurt te langquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Davina Michelle en al haar nummers en/of covers
Gelukkig geeft ze er nog wel een beetje een eigen draai aanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Duurt te langIs leuk hoor, maar toch niet voor dit?
Nouja er zijn ook wel veel rondreizende toch?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja Tessa die gewoon Lead in Anastasia was bijvoorbeeld.
Die heeft dit toch niet nodig?
Maar andere kant die twee locaties die we hebben in NL waar grote producties staan...
Als je daar niet in staat zit je gewoon 2 jaar aan de kant of je moet met minder genoegen nemen
Toch doet ze dit netjes...je hoort echt niet dat ze van oorsprong Vlaams is.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Wat lastig voor haar, als ze ook Vlaams is. En dan zo'n nummer zingen met zoveel lompe Hollandse tekst.
Er was inderdaad echt iets met het geluid. Verstond haar amperquote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Sylvia is slecht te horen, mix is slecht. En dit nummer is geen gelukkige keuze voor haar.
Ik denk niet dat er heel veel ruimte is voor meer in Nederland eigenlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar andere kant die twee locaties die we hebben in NL waar grote producties staan...
Als je daar niet in staat zit je gewoon 2 jaar aan de kant of je moet met minder genoegen nemen
Vind het afmixen slecht inderdaad of de stemmetjes zijn echt iets TE veel musical stem.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Sylvia is slecht te horen, mix is slecht. En dit nummer is geen gelukkige keuze voor haar.
Zonde inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Klopt daarom praat ik deels goed waarom een Tessa hier aan mee doet die het niet nodig zou hoeven hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel ruimte is voor meer in Nederland eigenlijk
Whats new als avro iets met musicals doetquote:Op zondag 21 februari 2021 21:15 schreef Peter het volgende:
Nouja en er gebeurt nu niksquote:Op zondag 21 februari 2021 21:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Klopt daarom praat ik deels goed waarom een Tessa hier aan mee doet die het niet nodig zou hoeven hebben
Leukquote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Cee het volgende:
Veel oud-Fontysstudenten, die moet ik vast een keer hebben gezien in een van de schoolvoorstellingen daar.
Ik ben er te lang van af en zat ook op een totaal andere richting. Misschien mijn broer wel, die geeft doorgaans les op de leraren biologie opleiding..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Cee het volgende:
Veel oud-Fontysstudenten, die moet ik vast een keer hebben gezien in een van de schoolvoorstellingen daar.
Ja alleen was het me niet duidelijk of ze ook kan acteren?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef Peter het volgende:
Natascha knapt er wel lekker goed in, die kan wel een show dragen lijkt het.
Ben benieuwd of ze goed kan dansen en zingen tegelijk en dat vol kan houden.
Dat is het andere Fontys. Zij zaten op de FHK.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er te lang van af en zat ook op een totaal andere richting. Misschien mijn broer wel, die geeft doorgaans les op de leraren biologie opleiding..
Ik dacht dat m'n internet traag wasquote:Op zondag 21 februari 2021 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Vervelend effectje op de camera met dat half onscherpe beeld.
Ik zet vooralsnog mijn geld in op Tessa en Valerie.quote:
Geen idee, heb totaal geen beeld. Dat ze kunnen zingen geloof ik allemaal wel, want anders zaten ze niet in het programma, maar ik wil ze iets Maria-achtigs zien doen.quote:
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:27 schreef Cee het volgende:
Wat ik me nu afvraag is of die vriend van Natascha vanavond bij die ouders blijft slapen. Of dat ie daar woont omdat ze zo dicht bij elkaar op de bank zitten.
Wow best eensgezind hierquote:
Ik denk dat ik die het minst ook zou missen in de show. Bij haar ben ik niet zo benieuwd wat ze nog meer kanquote:
Ja maar zij is ook best wel genaaid met het nummer, zeker als ze dan na Zeg Me Dat Het Niet Zo Is moet, wat makkelijkerder scoren is voor een programma als dit (als je het kan).quote:
Ik had wel op Willemijn gestemd (in de poll), maar ze was inderdaad wel genaaid met het nummer jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zij is ook best wel genaaid met het nummer, zeker als ze dan na Zeg Me Dat Het Niet Zo Is moet, wat makkelijkerder scoren is voor een programma als dit (als je het kan).
In de regels lees je dat je online maar 1 maal per e-mailadres kunt stemmen, per telefoon lijkt onbeperkt.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar je kan ook gratis stemmen via de website
Wat grappig, zo formeelquote:Op zondag 21 februari 2021 21:30 schreef Peter het volgende:
Willemijn er uit denk ik.
En in de spelregels is wel meer boeiends te lezen. in show 6 gaan er 2 uit, en bij een uitval door Corona zijn er al optredens opgenomen: https://www.avrotros.nl/op-zoek-naar-maria/spelregels/
Op zoek naar Maria is klaar, nu komt er reclame en daarna het natuurlijk totaal andere programma Op zoek naar Maria: the sing-offsquote:
Viel me ook niet tegen inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2021 21:21 schreef Peter het volgende:
Natascha knalt er wel lekker goed in, die kan wel een show dragen lijkt het.
Ben benieuwd of ze goed kan dansen en zingen tegelijk en dat vol kan houden.
Als je Gmail hebt kan je steeds opnieuw stemmen door te werken met aliassen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
In de regels lees je dat je online maar 1 maal per e-mailadres kunt stemmen, per telefoon lijkt onbeperkt.
Ben benieuwd hoeveel geld de telefoontjes en sms'jes opleveren.
Het scheelt dat ik niet echt de behoefte heb om 100x te stemmenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
In de regels lees je dat je online maar 1 maal per e-mailadres kunt stemmen, per telefoon lijkt onbeperkt.
Ben benieuwd hoeveel geld de telefoontjes en sms'jes opleveren.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:34 schreef nils7 het volgende:
Hebben we nu reclame in een NPO programma?
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Op zoek naar Maria is klaar, nu komt er reclame en daarna het natuurlijk totaal andere programma Op zoek naar Maria: the sing-offs
Met een eigen domeinnaam kan die truc ook als je een catch-all op de mailinstellingen hebt staanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je Gmail hebt kan je steeds opnieuw stemmen door te werken met aliassen.
pino112+willemijn@gmail bijv. En dan na de plus steeds iets anders.
Officieel niet en zitten we tussen Op zoek naar Maria en Op zoek naar Maria: the sing-offsquote:Op zondag 21 februari 2021 21:34 schreef nils7 het volgende:
Nee, we noemend het 'de uitslagshow' dan kun je er tussen wel reclame stoppen..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:34 schreef nils7 het volgende:
De laatste keer dat dit programma naar RTL ging, werd de boel compleet verneuktquote:Op zondag 21 februari 2021 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, we noemend het 'de uitslagshow' dan kun je er tussen wel reclame stoppen..
Eigenlijk schreeuwt alles van de productie dat het eigenlijk een RTL-programma zou moeten zijn...
Natasja heeft echt alleen een zangopleiding als ik het goed begrijp, dus benieuwd wat die qua acteren kanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:37 schreef Peter het volgende:
Natascha, Valerie, Jolijn en Sanne zie ik wel aflevering 6 in komen. Als ik het baseer op vanavond.
Zeker. Dat nummer is niet door haar zelf uitgekozen lijkt me, en ook nog eens in groot contrast naar een (voorzichtige) favoriet gezet.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar zij is ook best wel genaaid met het nummer, zeker als ze dan na Zeg Me Dat Het Niet Zo Is moet, wat makkelijkerder scoren is voor een programma als dit (als je het kan).
Echt heel duidelijk. Jammerquote:
En toch kon ik Willemijn nauwelijks verstaanquote:
Dat was echt verschrikkelijk jaquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De laatste keer dat dit programma naar RTL ging, werd de boel compleet verneukt
Dat principe van een uitslagshow hebben ze al 12 jaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, we noemend het 'de uitslagshow' dan kun je er tussen wel reclame stoppen..
Eigenlijk schreeuwt alles van de productie dat het eigenlijk een RTL-programma zou moeten zijn...
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral heel slecht geplaybackt.
Of vanmiddag opnemen, met de reservenummers..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef Meke het volgende:
Wat stom, dit moeten ze toch makkelijk live kunnen zingen?!
Playback?quote:
Maar waarom niet in 1 show zonder reclame? Het komt nu gelijk na elkaar..quote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat principe van een uitslagshow hebben ze al 12 jaar.
Ja dit had ik ook iddquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.
Omdat reclame neem ik aanquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar waarom niet in 1 show zonder reclame? Het komt nu gelijk na elkaar..
Openingsnummer was ook playbackquote:Op zondag 21 februari 2021 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat.. dacht eerst even dat geluid niet synchroon liep met beeld.
Wat wil je anders in de tussentijd doen voor de stemprocedure (inclusief tellen, checken)? Iedere keer een pauze-act is een idee maar in dit geval extra gedoe met testen etc.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Je kan nog steeds stemmen, dus het excuus dat de pauze nodig is om de stemmen te tellen kunnen ze niet gebruikenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Laat de juryleden een nummertje doen. geef je hen ook wat exposure.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat wil je anders in de tussentijd doen voor de stemprocedure (inclusief tellen, checken)? Iedere keer een pauze-act is een idee maar in dit geval extra gedoe met testen etc.
De schoorsteen van de NPO moet ook roken.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ergens wel eens, maar dan vooral vanwege de opzet nu. Anders hadden we nog een auditeronde gehad waarin we al veel van de kandidaten zagen.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:48 schreef DeLuna het volgende:
Van mij had de eerste show wel zonder afvallers gemogen
Ik heb nu het gevoel alsof ik appels met peren moet vergelijken. Mja.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens wel eens, maar dan vooral vanwege de opzet nu. Anders hadden we nog een auditeronde gehad waarin we al veel van de kandidaten zagen.
quote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef Cee het volgende:
“Heel fijn”, man ik zou in de kroonluchters hangen van hysterie als ik 60k zou winnen en ik heb niet eens een kroonluchter.
Dit kan toch niet op de NPO?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit onderdeel is voorzichtig gesponsord.
Hahaha nicequote:
Kan je wel mooi kopen van die centenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:50 schreef Cee het volgende:
“Heel fijn”, man ik zou in de kroonluchters hangen van hysterie als ik 60k zou winnen en ik heb niet eens een kroonluchter.
Onder bepaalde voorwaarden welquote:
I know, ik hoorde hetquote:
Nee, maar bankgiroloterij is wel als billboardsponsor aangemeld. Sportuitzendingen op de NOS worden ook nog wel eens gesponsord, al hebben die minder exposure in het programma zelfquote:Op zondag 21 februari 2021 21:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dit heeft niets van doen met het programma..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |